Parkoanie przed czyimś domem

Data: 2016-10-22 19:44:31
Autor: Shrek
Parkoanie przed czyimś domem
W dniu 22.10.2016 o 16:29, Budzik pisze:
Dom jednorodzinny, opłotowana posesja.
Parkuje przed takim domem na ulicy/chodniku.
Wychodzi włascicielka i twierdzi, ze chodnik to czesc jej posesji i ze mam
przeparkowac auto.

Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.
Miała rację?

IMHO jak rzeczywiście jej działka to miała prawo. Z tym że prawdopodobnie nie była to jej działka. W sumie się nie dowiesz.

Shrek

Data: 2016-10-22 19:00:15
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

No własnie - bo tu juz jest kwestia sprawdzenia tej własnosci.
Przychodzi ktos, mowi ze to jej teren, ze mam przeparkowac a ja ani nie wiem kto to ani czy posesja naprawde jest jej etc.
Jak jest ogrodzenie, jakas informacja to wtedy temat jest odrobine inny.

Data: 2016-10-22 21:51:14
Autor: re
Parkoanie przed czyimś domem

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Jest inny, ale samej kwestii ewentualnego naruszenia przez Ciebie posiadania nie zmienia.

Data: 2016-10-22 20:54:05
Autor: Szumek
Parkoanie przed czyimś domem
to ja z drugiej strony
mam prywatną łąkę przy domu notoryczniena niej parkują klijencie przyległego warsztatu
o ile osobówki mogę przemilczeć , to tir z naczepą już mnie wkurzył utrudniając mi wjazd kierowcy nie widać
co mogę zrobić?
pozdrawiam

Data: 2016-10-22 20:00:13
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik Szumek kszumek@interia.pl ...

[...]

Ogrodzic, opisać, wystawić cennik :) ?

Data: 2016-10-22 21:23:32
Autor: P.B.
Dnia Sat, 22 Oct 2016 20:54:05 +0200, Szumek napisał(a):

[...]

Możesz ogrodzić.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-10-22 21:04:16
Autor: Robert Wańkowski
Parkoanie przed czyimś domem
W dniu 2016-10-22 o 19:44, Shrek pisze:
W sumie się nie dowiesz.
Można wywnioskować.
http://mapy.geoportal.gov.pl
Właściciela nie poznasz :-) ale będzie widać, czy ulica należy do działki.

Robert

Data: 2016-10-22 20:13:22
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

W sumie się nie dowiesz.
Można wywnioskować.
http://mapy.geoportal.gov.pl
Właściciela nie poznasz :-) ale będzie widać, czy ulica należy do
działki.

Jeżeli linie sa dobrze nałożone na mape to z tej mapy wynika, ze chodniki i ulica nie sa w terenie działek na ktorych położone sa nieruchomości :)

https://megawrzuta.pl/download/e0b2c1f9ca0c57ceb9ae280ea3cd722c.html

Za to, jeżeli dobrze widze, kilka domów powiekszyło sobie ogród...

Dobrze czytam?

Data: 2016-10-22 23:25:58
Autor: re
[...]

No raczej tak. Może się kobiecie coś wydawało.

Data: 2016-10-22 22:39:58
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik re re@re.invalid ...

No raczej tak. Może się kobiecie coś wydawało.

Takie kłotliwe wyczuwam na kilometr :)

Data: 2016-10-23 20:55:47
Autor: re
Parkoanie przed czyimś domem

Użytkownik "Budzik"

No raczej tak. Może się kobiecie coś wydawało.

Takie kłotliwe wyczuwam na kilometr :)
-- -
A są jakieś niekłopotliwe ?

Data: 2016-10-23 20:01:05
Autor: Budzik
[...]

No te niekłotliwe... ;-)

Data: 2016-10-23 00:56:10
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sat, 22 Oct 2016 20:13:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Te małe prostokąciki przy działkach to nie jest chodnik?
Bo w sumie mało widać.

Ale faktycznie może być tak, że kiedyś jej straż miejska wlepiła mandat za
nieodśnieżenie chodnika i teraz ona myśli że to jej własność :)

Data: 2016-10-23 10:00:59
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

Te małe prostokąciki przy działkach to nie jest chodnik?
Bo w sumie mało widać.

One sa ewidetnie nałożone na teren ogrodzony, chyba, ze źle jest nałożone na mapkę.

Ale faktycznie może być tak, że kiedyś jej straż miejska wlepiła
mandat za nieodśnieżenie chodnika i teraz ona myśli że to jej własność
:)

Mozliwe. :)

Data: 2016-10-23 08:48:22
Autor: Cavallino
W dniu 22-10-2016 o 22:13, Budzik pisze:
[...]

Ale mogą być nadal w posiadaniu ich pierwotnych właścicieli.
Tak dokładnie było jak kupowałem swoją działkę.
Między ulicą należącą do miasta, a moją działką, była jeszcze działka gościa który mi sprzedał działkę o szerokości z 5 m.
Miasto miało ją odkupić w celu poszerzenia drogi i jej wydzielenia, a le czy to się stało i kiedy to nie mam pojęcia.
Jakby należała do mnie, to też bym gonił z niej każdego intruza, zwłaszcza że do dzisiaj nic na niej nie zrobiono, więc urządziłem na niej trawniczek i ewentualni chętni na parkowanie niszczą tą trawę.

Data: 2016-10-23 11:00:51
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

W innym poscie podałem link do mapki.

Jakby należała do mnie, to też bym gonił z niej każdego intruza, zwłaszcza że do dzisiaj nic na niej nie zrobiono, więc urządziłem na niej trawniczek i ewentualni chętni na parkowanie niszczą tą trawę.

Niszczenie trawy to juz inny temat.
Tam był chodnik i niczego nie niszczyłem.

Data: 2016-10-23 13:15:21
Autor: Cavallino
W dniu 23-10-2016 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

Niewiele z niej widać.

Data: 2016-10-23 12:50:26
Autor: Budzik
[...]

?
Czego nie widzisz?
Wydaje mi się ze jest dośc czytelna.
O ile granice sa dobrze nałożone na mape to widac dokładnie, ze chodnik nie nalezy do posesji. O ile...

Data: 2016-10-23 15:17:00
Autor: Cavallino
W dniu 23-10-2016 o 14:50, Budzik pisze:
[...]

Nie widzę co miałyby oddzielać te linie.
Zakładam że nie trafiły w obrazek, to jest najbardziej prawdopodobne, jeśli to obok tej linii wzdłuż drogi to już istniejący chodnik.
Ale może  jest ok i ce wydzielenia tej działki był jakiś nie wynikający z tego zdjęcia.

Wydaje mi się ze jest dośc czytelna.
O ile granice sa dobrze nałożone na mape to widac dokładnie, ze chodnik nie
nalezy do posesji. O ile...

O ile to nie jest dodatkowa działka na poszerzenie ulicy w przyszłości i przeniesienie chodnika na nią.

Data: 2016-10-23 16:32:26
Autor: Budzik
[...]

Jeżeli nie trafiły i ten chodnik jest dodatkowa działką należaca (dla ułatwienia rozwazan załóżmy) do właścicela nieruchomosci to i tak jestesmy w sytuacji o ktorej Tomek pisał ze i tak jak nie chcesz zeby ci parkowano to ogrodz.
W sumie to byłby nawet dosc sensowny przepis, ze jak masz działkęw takim miejscu gdzie kazdy ma do niej dostep a chcesz zeby nie była uzytkowana to zrob cokolwiek, zeby ludzie wiedzieli o twoich oczekiwaniach. Moze chociaz tabliczka z informacja?

[...]

Raczej nie bo tam sa garaze dochodzace do chodnika wiec w takiej sytuacji trzeba by je burzyc.

Data: 2016-10-23 19:48:15
Autor: Cavallino
W dniu 23-10-2016 o 18:32, Budzik pisze:

[...]

Pogadamy jak poda podstawę.

[...]

Albo ew. właścicielka z informacją - tyle że ta opcja Tobie nie odpowiadała....

[...]

Nie rozumiem, czyli też zakładasz, że linie są źle wrysowane?

Data: 2016-10-23 20:01:05
Autor: Budzik
[...]

Ale skad ja mam wiedziec ze to włascicielka.
Jak wisi tablika, jest na niej jakas informacja to mozna załozyć, że informacja jest stała i warto ja weryfikowac.

Jak przychodzi ktos i cos mowi to dzis moze powiedziec, ze chodnik jest jej a jutro ze jest angielska królowa :)

[...]

Nie wiem po co miałyby być te dodatkowe działki przy ulicy.
Mama w tym temacie mała wiedze, wiec trudno mi robić jakiekolwiek założenia/

Data: 2016-10-23 22:33:14
Autor: Cavallino
W dniu 23-10-2016 o 22:01, Budzik pisze:
[...]

A skąd masz wiedzieć, że wbita tabliczka jest zgodna ze stanem faktycznym?
Przecież wbić ją może ta sama kobieta....

Data: 2016-10-23 21:34:58
Autor: Budzik
[...]

Może, ale wtedy jest to juz jakas stała informacja, mozna sprawdzic, odwołac się etc.
Ale masz racje - tabliczka tez moze byc lipna :)

Data: 2016-10-24 17:49:57
Autor: Cavallino
W dniu 23-10-2016 o 23:34, Budzik pisze:
[...]

Dlatego next time zapytaj o podstawy prawne i papiery potwierdzające zeznania niby-właściciela.

Data: 2016-10-24 17:45:11
Autor: Budzik
[...]

Mysle, ze nastepnym razem zrobie jednak dokładnie tak samo - usmiech to podstawa.
Moze next time trafie na kogos mniej kłótliwego ;-P

Data: 2016-10-24 19:54:24
Autor: re
[...]

Mister Paździoch :-)

Moze next time trafie na kogos mniej kłótliwego ;-P
-- -
Strzeżcie się kłótkiwe wariatki z hobby

Data: 2016-10-25 07:00:47
Autor: Budzik
Parkoanie przed czyimś domem
Użytkownik re re@re.invalid ...

Strzeżcie się kłótkiwe wariatki z hobby

Juz ci pisałem - czytanie ze zrozumieniem się kłania...

Data: 2016-10-25 18:00:44
Autor: Budzik
[...]

Mamusia musi byc z ciebie bardzo dumna. Tak ładnie umiesz sie odszczeknac.
Pa.

Data: 2016-10-25 20:27:07
Autor: Cavallino
W dniu 25-10-2016 o 20:00, Budzik pisze:
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Tak z ciekawości - co to za przygłup był?
Bo jakiś okupant mojego kibla, więc na szczęście nie musiałem go czytać.

Data: 2016-10-25 19:00:46
Autor: Budzik
[...]

No przeciez masz wrotke w moim poscie :)

Data: 2016-10-25 22:48:26
Autor: Cavallino
W dniu 25-10-2016 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

Niby że to "re"?
Ja już nawet nie kojarzę takiego indywiduum, pewnie całe lata temu do kibla trafiło.

Data: 2016-10-26 00:24:01
Autor: re
Parkoanie przed czyimś domem

Użytkownik "Cavallino"

[...]

Mieszkasz w kiblu ?

Data: 2016-10-26 00:23:21
Autor: re
[...]

Odwal się od mojej mamy kutasie jebany

Data: 2016-10-26 18:00:41
Autor: Budzik
[...]

I znów dajesz swiadectwo swojego wychowania... Cóz...

Data: 2016-10-26 22:39:14
Autor: re
[...]

Chcesz coś gnoju od moich rodziców ?

Data: 2016-10-27 09:58:03
Autor: Uzytkownik
W dniu 2016-10-26 o 22:39, re pisze:
Chcesz coś gnoju od moich rodziców ?

Powinni byli się wyskrobać w porę. :)

Jak widać brak Ci ogłady, wychowania oraz szacunku do rozmówców.

Data: 2016-10-27 22:27:15
Autor: re
Parkoanie przed czyimś domem

Użytkownik "Uzytkownik"

Jak widać brak Ci ogłady, wychowania oraz szacunku do rozmówców.
-- -
Czemu tak sądzisz ? Budzik to gnój. Nie pierwszy raz puszcza kawałki o rodzicach. Ma napisać coś o twoich by dotarło ?

Data: 2016-10-26 23:19:11
Autor: Akarm
W dniu 26.10.2016 o 20:00, Budzik pisze:

I znów dajesz swiadectwo swojego wychowania... Cóz...

Ty zaś niewiele od niego odbiegasz. Każdy człowiek o ilorazie inteligencji trochę wyższym niż IQ ślimaka, osobnika który wyraźnie wszystkich pozostałych lekceważy, po prostu ignoruje. Pozostali (niestety, trochę ich jest) potrafią takie ścierwo wyciągać na wierzch. :/

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-10-26 23:37:26
Autor: re
Parkoanie przed czyimś domem

Użytkownik "Akarm"

[...]

A Ty kto jesteAle, że A ja myślę, że to Ty z chlewika wyszedłeś. Nawet pomijając

Data: 2016-10-26 23:41:59
Autor: re
[...]

Ależ bogaty duchem ten Akarm ...

Data: 2016-10-23 22:33:24
Autor: re
[...]

A jakie ma znaczenie skąd ? Ważne czy właścicielka a nie czy Ty to wiesz.

Jak wisi tablika, jest na niej jakas informacja to mozna załozyć, że
informacja jest stała i warto ja weryfikowac.
-- -
No nie, to tylko tabliczka. Ważne czy prawna :-)

http://niusy.pl/9tf

Jak przychodzi ktos i cos mowi to dzis moze powiedziec, ze chodnik jest jej
a jutro ze jest angielska królowa :)
-- -
Już dziś sprawdź czy nie naruszyłeś czyjegoś prawa :-)

Data: 2016-10-25 10:28:34
Autor: radekp@konto.pl
Parkoanie przed czyimś domem
Sun, 23 Oct 2016 15:17:00 +0200, w <nuid8a$j46$3@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

Ale może  jest ok i ce wydzielenia tej działki był jakiś nie wynikający z tego zdjęcia.

Ale co tu deliberować? Aby droga była publiczna, to musi być własnością
miasta/gminy itd. Cała droga -- a nie tylko jezdnia. A na drogę składają się
m.in. chodniki.

Droga była publiczna czy wewnętrzna?

Data: 2016-10-25 10:30:37
Autor: radekp@konto.pl
Parkoanie przed czyimś domem
Sun, 23 Oct 2016 12:50:26 +0000 (UTC), w
<XnsA6AA949D72DDFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

O ile granice sa dobrze nałożone na mape to widac dokładnie, ze chodnik nie nalezy do posesji. O ile...

A jest na tym portalu objaśnienie co to za działka np. 11/54?

Parkoanie przed czyimś domem