Parkoanie przed czyim¶ domem

Data: 2016-10-27 23:12:48
Autor: wlasti
Parkoanie przed czyim¶ domem
Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.
Miała rację?

```
na 99 nie miała racji
ale ona to musi sprz±tać pod karami jakimi¶
więc ten tego... jakie¶ prawa (domniemane przez siebie) ma...

u braciaka s±siad skupuje złomy - ma już 7 skorup trudno nazwać samochodem
a miejsce na parkowanie 2 może 3... i tak parkuje po całej ulicy...
ludno¶ć jest nieziemsko kurwkowiona - ale chyba nie ma paragrafu żeby się czepić
ma przegl±dy i takietam wszelkie papiery

Parkoanie przed czyim¶ domem