Parkomat szpieg

Data: 2012-11-24 10:18:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Parkomat szpieg
Nie wiem jak w waszych matecznikach, ale w takiej Warszawie na przykład, pojawiły się parkomaty, które żądają numeru rejestracyjnego waszego auta. Natknąłem się na takie cacka na Placu Trzech Krzyży (o trzy za dużo), na Placu Zbawiciela (na razie nie Jarosława), oraz na Wspólnej.

Generalnie nie jestem wrogiem płatnego parkowania, bo jakiś porządek jednak musi być, ale podawanie numeru auta to już gruba przesada. To zbyt daleko idąca ingerencja w moje życie prywatne, z bzdurnego powodu. Bo umówmy się, że bilet parkomatowy nie jest żadną strategiczną sprawą, ani sprawą specjalnego znaczenia. I przeciwko takiej filozofii państwa, filozofii inwigilowania za damski chuj jak to się mawia, zawsze się będą buntował, niezależnie od tego czy premier nazywa się Tusk, Kaczyński czy Gliński.

Wbijam przeto w maszynę z dupy wzięty numer (wczoraj było to WW1111W) a następnie zaginam bilet tak, by nie było widać rejestracji. To co najważniejsze, czyli godzinę oraz datę parkowania widać doskonale. Ciekaw jestem okrutnie pierwszej ewentualnej dyskusji ze strażą miejską. A może być to dyskusja niezwykle ciekawa. Podrzućcie mi może jakieś argumenty na to, by spierdalali.

Tak już w ogóle na marginesie, to dobrze, że kolega wspomniany tu Jarosław Zbawiciel Kaczyński nie ma prawa jazdy, ani tym bardziej samochodu. Choćby z tego powodu, raz w życiu może się czuć całkowicie bezpiecznie. Nikt go nie śledzi, nikt go nie prześladuje, nikt nie czatuje na jego dupę.
http://tiny.pl/hk4mq

Data: 2012-11-24 10:29:42
Autor: Jusuf
Parkomat szpieg
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50b090dd$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest rozwiązanie przejściowe, zanim wprowadzą obowiązek skanowania RFID chipa.
http://pl.soc.polityka.narkive.com/DfxCZBfN/rfid-ma-was-zniewolic -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-24 11:00:19
Autor: t-1
Parkomat szpieg
Zachowujesz się jak mały Kazio.
Krzyże jako lewak zwalczasz a wynikająca z tej samej filozofi inwigilacja na każdym kroku ci się nie podoba.

t-1

Data: 2012-11-24 04:55:18
Autor: Stachu Chebel
Parkomat szpieg
On 24 Lis, 11:00, "t-1" <n...@nospam.pl> wrote:
Zachowujesz siê jak ma³y Kazio.
Krzy¿e jako lewak zwalczasz a wynikaj±ca z tej samej filozofi inwigilacja na
ka¿dym kroku ci siê nie podoba.

Typowo pisklêca mentalno¶æ. Niechêæ do K¯Y¯A musi byæ jednoznaczna z
popieraniem inwigilacji. Ot taka to filozofia jedynego Zbawiennego.

Data: 2012-11-25 19:26:06
Autor: leszek niewiadomski
Parkomat szpieg

[...]

Troche przesady w podejrzewaniu strazy miejskiej o inwigilacje. W swoim czasie musialem podac numer rejestracyjny na parkingu strzezonym gdzies we Wroclawiu, w roznych hotelach, campingach. U nas na duzych parkingach zamiast placic w automacie mozna wyslac sms z numerem rejestracyjnym, na autostradach u nas automaty sczytuja numery rejestracyjne wszystkich aut nie tylko ciezarowek (one tylko placa myto), a w Austrii na przeleczy Brenner jest sciezka VideoMaut - nie musisz czekac przed kasa i tylko troche zwalniasz, ale wczesniej rejestrujesz sie w klubie samochodowym, placisz i podajesz numer rejestracyjny. Tak samo przy tankowaniu gosc na stacji ma twoj samochod na ekranie i notuje numer. A wiec gdybym sie martwil wszechobecna inwigilacja, to bym juz dawno dostal chyzia.
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-25 20:35:09
Autor: leszek niewiadomski
Parkomat szpieg
Am 25.11.2012 19:26, schrieb leszek niewiadomski:

[...]

Jeszcze jedno. Protestowalbym raczej przeciw bankom, bo jesli gdzies pobiore pieniadze lub zaplace karta, to system to odnotowuje i mam pozniej na wyciagu z konta, kiedy, o ktorej, gdzie i co kupowalem, gdzie i kiedy, w jakim automacie bralem forse. Niewazne czy bylem za rogiem czy na wyjezdzie w Berlinie, Rio, Madrycie, Moskwie, Pradze czy Kijowie, system ma to wszystko zapamietane! Najlepiej wiec nie miec ani samochodu ani konta w banku. Czy pan Jaroslaw K. ma telefon komorkowy?
ln.
ln.

Data: 2012-11-25 20:44:06
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]