Parkowanie a deszcz

Data: 2017-07-21 18:41:29
Autor: ąćęłńóśźż
Parkowanie a deszcz
Nie jest wrażliwy, ale siodełko warto czym¶ ochronić, żeby póĽniej nie moczyć d... ;-)
Ostatnio zostawiłem kask na rowerze i to był bł±d, wszystkie g±bki nasi±kły i wracaj±c wygladałem chyba jak Jezus w koronie ;-)

-- -- -
zbliza sie wieksza ulewa?

Data: 2017-07-21 22:32:28
Autor: Yerine Ictimai
Parkowanie a deszcz
±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> Wrote in message:
Nie jest wrażliwy, ale siodełko warto czym¶ ochronić, żeby póĽniej nie moczyć d... ;-)

A te tryby, lancuch, piasty, linki w pancerzach itd?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-07-22 00:05:36
Autor: ąćęłńóśźż
Parkowanie a deszcz
Pomyliłe¶ rower z cukrowym barankiem.

-- -- -
A te tryby, lancuch, piasty, linki w pancerzach itd?

Data: 2017-07-22 05:41:16
Autor: Yerine Ictimai
Parkowanie a deszcz
±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> Wrote in message:
Pomyliłe¶ rower z cukrowym barankiem.

Aha, pojdzmy dalej, jak widzicie zeby rower sobie nocowal na
 dworze? Po prostu w te cieple dni panuje taki luz ze postawie
 rower przed domem i stoi sobie az do poludnia kiedy jezdze nim tu
 i tam, a pod wieczor znowu to samo ;)
Poranna rosa wszedzie wlazi, w kazda szczelinke, jak to wplywa na
 trwalosc czesci ruchomych roweru?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Parkowanie a deszcz