Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?

Data: 2010-08-13 00:41:06
Autor: badzio
Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?
On 13 Sie, 09:37, "ziutek" <ziutek_plu...@wp.pl> wrote:
Witka wszystkim
Ja ze sprawą czysto hipotetyczną (jak na raize ;) ).http://nasygnale.pl/gid,12561389,page,3,title,Jak-oni-parkuja-odc-5,g...
Samochód zaparkowany jak na fotografii pod linkiem. Ynteligent parkujący
samochód zatarasował zupełnie chodnik.
I teraz - czy pieszy, który byłby tym faktem "wk*rwiony" mógłby bez żadnych
konsekwecji przejść takiemu delikwentowi po masce? (samochodu ofcoz).

Nie

Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

Wezwac policje lub straz miejska

Data: 2010-08-14 11:44:18
Autor: pluton
Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?

Ewidentnie kierowcy należą się baty oraz publiczna banicja za takie
parkowanie, ale co wolno w takim przypadku pieszemu?

Wezwac policje lub straz miejska

Kiedys dla jaj takie cos zrobilem (wezwalem policje), bo mnie
ktos zablokowal i nie moglem wyjechac .
Przyjechali za godzine, stwierdzili, ze nic nie moga zrobic i pojechali.

Nullification

Data: 2010-08-14 19:10:23
Autor: Michał Stępień
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

Kiedys dla jaj takie cos zrobilem (wezwalem policje), bo mnie
ktos zablokowal i nie moglem wyjechac .
Przyjechali za godzine, stwierdzili, ze nic nie moga zrobic i pojechali.

Ja też tak kiedyś miałem. Wezwałem SM. Ci wezwali lawetę a debilowi
dali mandat.

Data: 2010-08-14 23:52:19
Autor: pluton
> [...]
> Przyjechali za godzine, stwierdzili, ze nic nie moga zrobic i pojechali.

Ja też tak kiedyś miałem. Wezwałem SM. Ci wezwali lawetę a debilowi

To w krajach cywilizowanych tez jest SM ??
Chyba ze masz na mysli SadoMaso.

Nullification

Parkowanie na chodniku - co wolno pieszemu?