Parkowanie na trawniku legalne

Data: 2011-06-15 17:45:09
Autor: Krzysztof 45
Parkowanie na trawniku legalne
Data: 2011-06-15 17:02:14
Autor: kamil
Parkowanie na trawniku legalne
On 15/06/2011 16:45, Krzysztof 45 wrote:
Może komuś się przyda
http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_10150272493997495_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

Świetnie, teraz na polskich trawnikach trzeba będzie lawirować nie tylko między psim gównem, ale także uważać na samochody tych, którym nie chciało się poszukać parkingu, albo jechać autobusem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-15 21:07:08
Autor: Bydlę
On 2011-06-15 18:02:14 +0200, kamil <spam@spam.com> said:

[...]

Masz chodnikowstręt?

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 10:48:47
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-15 18:02, kamil pisze:

Świetnie, teraz na polskich trawnikach trzeba będzie lawirować nie tylko między psim gównem, ale także uważać na samochody tych, którym nie chciało się poszukać parkingu, albo jechać autobusem.

Ale chyba masz na myśli lawirowanie pojazdami, gdyż chodzenie po trawniku jest explicite zabronione... ;)

Data: 2011-06-16 12:44:32
Autor: kamil
On 16/06/2011 09:48, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Faktycznie, dla mnie jest dość oczywiste, że idąc na lunch mogę się w słońcu rozłożyć na trawniku z kawą, ale w końcu to Polska.. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 21:17:31
Autor: jerzu
Parkowanie na trawniku legalne
On Thu, 16 Jun 2011 10:48:47 +0200, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

Ale chyba masz na myśli lawirowanie pojazdami, gdyż chodzenie po trawniku jest explicite zabronione... ;)

Już chyba nie jest.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-15 18:21:54
Autor: huri_khan
Dnia Wed, 15 Jun 2011 17:45:09 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Może komuś się przyda
http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_10150272493997495_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

A jak zaparkujesz na trwaniku należącym do wspólnoty mieszkaniowej, która w
regulamine ma zapis że parkowanie/najeżdżanie czy jak tam zwał na trwaniku
jest karane ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-06-15 19:33:04
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-06-15 18:21, huri_khan pisze:
[...]

W ramach ścisłości - ukarać to może sąd, a nie wspólnota mieszkaniowa.

Data: 2011-06-15 21:04:12
Autor:
[...]

Jeśli jest członkiem wspólnoty do dlaczego by nie wspólnota? A jak nie jest to co go obchodzi regulamin wspólnoty?

Data: 2011-06-15 22:05:22
Autor: Kazimierz Uromski
Parkowanie na trawniku legalne
On 15.06.2011 21:04, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:
A jak zaparkujesz na trwaniku nale¿¹cym do wspólnoty mieszkaniowej, która
regulamine ma zapis Âże parkowanie/najeÂżdÂżanie czy jak tam zwaÂł na
trwaniku
jest karane ?

W ramach ÂścisÂłoÂści - ukaraĂŚ to moÂże sÂąd, a nie wspĂłlnota mieszkaniowa.

JeÂśli jest czÂłonkiem wspĂłlnoty do dlaczego by nie wspĂłlnota? A jak nie jest
to co go obchodzi regulamin wspĂłlnoty?

Jeśli trawnik należy do wspólnoty i ustali nie karę, a "opłatę parkingową" czy coś w tym stylu - np. 100zł za parkowanie choć jednym kołem na trawniku - to byłoby OK.

Regulamin wspólnoty obchodzi go jeśli parkuje na terenie tej wspólnoty, o czym rzecz jasna powinien być w takim miejscu jakoś poinformowany (np. wespół z informacją o opłacie).

Data: 2011-06-16 07:00:20
Autor: J.F.
Parkowanie na trawniku legalne
On Wed, 15 Jun 2011 21:04:12 +0200,  <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl>
[...]

A nie odwrotnie ? Jak ktos jest czlonkiem to sie przeciez sam nie
ukarze, ale jak ktos obcy zniszczy Tobie trawnik, to bedziesz sie
domagala odszkodowania i kary.

J.

Data: 2011-06-15 21:11:20
Autor: Stefan Szczygielski
W dniu 15.06.2011 17:45, Krzysztof 45 pisze:
http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_10150272493997495_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

No dobra, ale tu nie ma nic o legalności... Nie wszczynają postępowania, bo nie bardzo widzą jak mieliby wykroczenie udowodnić i czy konkretnie to.

Zresztą jeśli już mowa o legalności - w polskim prawie zabijanie nie jest zakazane, a więc co - jest legalne?

S.

Data: 2011-06-15 19:58:12
Autor: to
Parkowanie na trawniku legalne
begin Stefan Szczygielski
No dobra, ale tu nie ma nic o legalności... Nie wszczynają postępowania,
bo nie bardzo widzą jak mieliby wykroczenie udowodnić i czy konkretnie
to.

Jak nie jest zakazane, to jest legalne.

Zresztą jeśli już mowa o legalności - w polskim prawie zabijanie nie
jest zakazane, a więc co - jest legalne?

Po czym masz takie jazdy?

Data: 2011-06-15 22:23:51
Autor: Stefan Szczygielski
[OT] Parkowanie na trawniku legalne
W dniu 15.06.2011 21:58, to pisze:
Jak nie jest zakazane, to jest legalne.

Acha.

w polskim prawie zabijanie nie
jest zakazane, a więc co - jest legalne?
Po czym masz takie jazdy?

Po czereśniach. :) Sam parę linijek wyżej napisałeś, że jest legalne.

W KK jest tylko podleganie karze za zabicie, zakazu nie ma...

S.

Data: 2011-06-15 22:41:36
Autor: Michał Gut
[OT] Parkowanie na trawniku legalne
W KK jest tylko podleganie karze za zabicie, zakazu nie ma...

bo kodeks karny jak sama nazwa wskazuje okresla kary za postępowanie. chcesz zabic? prosze bardzo. swiadom musisz byc jednakze konsekwencji wymienionych w w/w kk

Data: 2011-06-16 08:01:21
Autor: Andrzej Ława
W dniu 15.06.2011 21:11, Stefan Szczygielski pisze:
[...]

Tak poważnie pisząc, to:

1. opinia straszaków nie jest wiążąca
2. żeby sprawę ciągnąć musieliby iść z tym do sądu, a im się nie chciało
- wolą obrabiać fotoradary (w jednej miejscowości gnoje poustawiali
fotoradary tak, że w ciągu jednej minuty można złapać dwa zdjęcia, nawet
jak się jedzie niewiele ponad limit) - więc napisali byle co na odczepnego

Data: 2011-06-16 07:58:37
Autor: Andrzej Ława
Parkowanie na trawniku legalne
W dniu 15.06.2011 17:45, Krzysztof 45 pisze:
Może komuś się przyda
http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_10150272493997495_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

Jeśli ktoś się zastanawiał, czy wśród straszaków są debile - już się nie
musi zastanawiać ;->

Data: 2011-06-16 10:53:26
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-16 07:58, Andrzej Ława pisze:
[...]

To że to konkretne uzasadnienie jest całkiem zgrabne, nie świadczy jeszcze
o braku debilizmu innych strażników... ;)

Data: 2011-06-16 11:00:48
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:53, Jakub Witkowski pisze:
[...]

Nie zrozumiałeś :-P
(albo raczej: zrozumiałeś odwrotnie ;)

Data: 2011-06-16 15:42:18
Autor: Krzysztof 45
Andrzej Ława napisał(a):
Jeśli ktoś się zastanawiał, czy wśród straszaków są debile - już się nie
musi zastanawiać ;->
Kolego, z tym debilizmem to ostrożnie.
Czy oni by dla Ciebie i mnie zrobili taką interpretację?

To jest chyba najinteligentniejsza formacja w naszym kraju. Mają
więcej rozumu na zarabianie kasy jak policja i BOR który służy jedynie
do noszeniem walizek za Piterą.

Mnie SM mało tego że by dojebała mandat, to jeszcze wezwali by swojego
kupla z lawetą i dolą za wywózkę się podzielili.
Ale kumpla z mandatu elokwentnie tudzież inteligentnie wyciągnęli z
opresji.
Nie mówiąc już o ichnych fotoradarach które w najlepsze funkcjonują i
dalej kasę trzepią aż miło, pomimo że co jakiś czas w TV ich biznes
reklamują.

To jest właśnie Polska Panie. Demokratyczna i _inteligentna_ Polska :-D
--
Krzysiek

Data: 2011-06-16 16:26:04
Autor: BrunoJ
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
Może komuś się przyda
http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_10150272493997495_371315547494_8697611_780
6301_o.jpg
Chyba jednak zle ujales temat. legalne (niezakazane) jest parkowanie na
zniszczonym trawniku, jak to zostalo ujete klepisku. To nic nowego, nawet
ostatnio w jakims autosmieciu (kupilem bo byl opis DS5) pisali o tym wprost -
na ladnym, zielonym nie wolno, na wczesniej wydeptanym i zniszczonym wolno, bo
to nie twoj samochod przyczynil sie do zniszczenia, tylko "juz bylo". Tak wiec nic nowego. Pozostaje sie cieszyc ze straszaki respektuja, chociaz
wydaje sie ze w ogole nie powinni inicjowac sprawy.

BTW, z innych ciekawostek na temat parkowania w tejze samej gazetki - jesli
parkuje sie samochodem na chodniku w poprzek do kierunku jazdy (u mnie sporo
takich miejsc w starym centrumie gdzie jest 3 metrowy chodnik) to nie wolno
parkowac tylem do chodnika a przodem do jezdni (?!). W zasadzie ciekawi mnie
dlaczego - zeby plynnie wjechac, bez wykonywania magicznych manewrow cofania?
zeby nie rozjechac tylem pieszego? --
pozdr
Bruno, Bydg
Citroeny stare i nowe

Data: 2011-06-16 16:27:43
Autor: masti
Parkowanie na trawniku legalne
Dnia pięknego Thu, 16 Jun 2011 16:26:04 +0000 osobnik zwany  BrunoJ
wystukał:

żeby nie smrodzić z rury w okna domów

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-16 16:55:26
Autor: BrunoJ
Parkowanie na trawniku legalne
masti <gone@to.hell> napisał(a):
Dnia piÄ&#65533;knego Thu, 16 Jun 2011 16:26:04 +0000 osobnik zwany  BrunoJ
wystukaĹ&#65533;:

> [...]
> (?!). W zasadzie ciekawi mnie dlaczego - zeby plynnie wjechac, bez
> wykonywania magicznych manewrow cofania? zeby nie rozjechac tylem

Ĺźeby nie smrodziÄ&#65533; z rury w okna domĂłw
calkiem rozsadny powod. --
pozdr
BrunoJ

--