Parkowanie na trawniku legalne

Data: 2011-06-16 16:26:04
Autor: BrunoJ
Parkowanie na trawniku legalne
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisa³(a):
Mo¿e komu¶ siê przyda
http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_10150272493997495_371315547494_8697611_780
6301_o.jpg
Chyba jednak zle ujales temat. legalne (niezakazane) jest parkowanie na
zniszczonym trawniku, jak to zostalo ujete klepisku. To nic nowego, nawet
ostatnio w jakims autosmieciu (kupilem bo byl opis DS5) pisali o tym wprost -
na ladnym, zielonym nie wolno, na wczesniej wydeptanym i zniszczonym wolno, bo
to nie twoj samochod przyczynil sie do zniszczenia, tylko "juz bylo". Tak wiec nic nowego. Pozostaje sie cieszyc ze straszaki respektuja, chociaz
wydaje sie ze w ogole nie powinni inicjowac sprawy.

BTW, z innych ciekawostek na temat parkowania w tejze samej gazetki - jesli
parkuje sie samochodem na chodniku w poprzek do kierunku jazdy (u mnie sporo
takich miejsc w starym centrumie gdzie jest 3 metrowy chodnik) to nie wolno
parkowac tylem do chodnika a przodem do jezdni (?!). W zasadzie ciekawi mnie
dlaczego - zeby plynnie wjechac, bez wykonywania magicznych manewrow cofania?
zeby nie rozjechac tylem pieszego? --
pozdr
Bruno, Bydg
Citroeny stare i nowe

Data: 2011-06-16 16:27:43
Autor: masti
Parkowanie na trawniku legalne
Dnia piÄ™knego Thu, 16 Jun 2011 16:26:04 +0000 osobnik zwany  BrunoJ
wystukał:

żeby nie smrodzić z rury w okna domów

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-16 16:55:26
Autor: BrunoJ
Parkowanie na trawniku legalne
masti <gone@to.hell> napisa³(a):
Dnia piÄ&#65533;knego Thu, 16 Jun 2011 16:26:04 +0000 osobnik zwany  BrunoJ
wystukaÅ&#65533;:

> [...]
> (?!). W zasadzie ciekawi mnie dlaczego - zeby plynnie wjechac, bez
> wykonywania magicznych manewrow cofania? zeby nie rozjechac tylem

żeby nie smrodziÄ&#65533; z rury w okna domów
calkiem rozsadny powod. --
pozdr
BrunoJ

--