Parkowanie na wyjeździe z parkingu

Data: 2011-03-23 07:23:21
Autor: MR
Parkowanie na wyjeździe z parkingu
On 23 Mar, 15:16, wintermute <mikolaj.rydzew...@gmail.com> wrote:

Jak wygląda (w sensie: wolno czy nie) parkowanie na drogach na
parkingu? Nie na miejscu, ale na drogach które prowadzą przez parking?
Konkretnie chodzi mi o przypadek w załączonego zdjęcia - gdy kierownik
nie stanie blisko krawężnika to autentycznie ciężko się zmieścić na
zakręcie. Znaków zakazu tam nie ma.

No tak, a zdjęcie jest tutaj: http://tinyurl.com/6d9v4xt

Data: 2011-03-23 14:27:54
Autor: masti
Parkowanie na wyjeździe z parkingu
Dnia pięknego Wed, 23 Mar 2011 07:23:21 -0700 osobnik zwany MR wystukał:

[...]

tak na oko to ja tam ,żadnego znaku na temat parkingu nie widzę. Więc jest to normalna droga. Droga wenętrzna? jakiś cień znaku koło latarni przy ŻiW.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-23 07:30:58
Autor: MR
On 23 Mar, 15:27, masti <g...@to.hell> wrote:
tak na oko to ja tam ,żadnego znaku na temat parkingu nie widzę. Więc
jest to normalna droga. Droga wenętrzna? jakiś cień znaku koło latarni
przy ŻiW.

A nie znalazłby się może jakiś paragraf na przypadek gdy parkujący
pojazd zajmuje ponad 49% szerokości drogi? :-)

Parkowanie na wyjeździe z parkingu