Parkowanie obcego auta pod moim domem.

Data: 2010-11-04 23:26:37
Autor: Olo
Parkowanie obcego auta pod moim domem.
Witam.
Mam takie pytanie do grupowiczów.
Czy mogę jako¶ przepędzić s±siada, który parkuje pod moim prywatnym domem w miejscu, gdzie zwykle stawiam auto i jestem zmuszony do wjechania na podjazd, co nie bardzo mi odpowiada i denerwuje mnie, że sytuacja powtarza się coraz czę¶ciej. Czy mogę to zgłosić na policję?

Data: 2010-11-04 23:29:40
Autor: BartekK
Parkowanie obcego auta pod moim domem.
W dniu 2010-11-04 23:26, Olo pisze:
Witam.
Mam takie pytanie do grupowiczĂłw.
Czy mogę jakoś przepędzić sąsiada, który parkuje pod moim prywatnym
domem w miejscu, gdzie zwykle stawiam auto i jestem zmuszony do
wjechania na podjazd, co nie bardzo mi odpowiada i denerwuje mnie, ĹĽe
sytuacja powtarza się coraz częściej. Czy mogę to zgłosić na policję?
A czy miejsce "pod moim domem" to jest na twoim terenie (ogrodzonym, oznakowanym że twój prywatny i że nie parkować), czy może na terenie "publicznym", znaczy na chodniku przed twoim domem, na poboczu drogi czy coś w tym stylu?

Data: 2010-11-04 23:50:31
Autor: Olo
On 2010-11-04 23:29, BartekK wrote:

A czy miejsce "pod moim domem" to jest na twoim terenie (ogrodzonym,
oznakowanym że twój prywatny i że nie parkować), czy może na terenie
"publicznym", znaczy na chodniku przed twoim domem, na poboczu drogi czy
co¶ w tym stylu?

teren prywatny jest do ulicy, a więc stoi jedn± stron± na moim chodniku... i co teraz?

Data: 2010-11-04 23:59:28
Autor: gr
On 4 Lis, 23:50, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:
On 2010-11-04 23:29, BartekK wrote:

> [...]
> co¶ w tym stylu?

teren prywatny jest do ulicy, a więc stoi jedn± stron± na moim

Chodnik na prywatnej działce?
Płac± ci za korzystanie z niego?
Jesli nie to jest pomysł na jaki¶ biznes.

Data: 2010-11-05 00:01:09
Autor: Maciek
On 2010-11-04 23:29, BartekK wrote:

A czy miejsce "pod moim domem" to jest na twoim terenie (ogrodzonym,
oznakowanym że twój prywatny i że nie parkować), czy może na terenie
"publicznym", znaczy na chodniku przed twoim domem, na poboczu drogi czy
coĹ› w tym stylu?

teren prywatny jest do ulicy, a więc stoi jedną stroną na moim
chodniku... i co teraz?
Prosta sprawa, musisz ogrodzić ten twój prywatny chodnik.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-11-05 00:18:35
Autor: Marek K
W dniu 2010-11-04 23:50, Olo pisze:
On 2010-11-04 23:29, BartekK wrote:

[...]

Wystap do zarzadcy drogi o zastrzezenie miejsca (koperte).
(Chyba tak mozna, niech madrzejsi poprawia)
Wtedy bedzie podstawa do wolania straszakow lub policji.

M.

Data: 2010-11-05 01:16:14
Autor: witek
On 11/5/2010 12:18 AM, Marek K wrote:
Wystap do zarzadcy drogi o zastrzezenie miejsca (koperte).
(Chyba tak mozna, niech madrzejsi poprawia)
Wtedy bedzie podstawa do wolania straszakow lub policji.

tylko, zeby ktos to zatwierdzil, to jeszcze musialby znalezc jakies argumenty. Niech sobie np. noge złamie.

Data: 2010-11-05 01:15:23
Autor: witek
On 11/4/2010 11:50 PM, Olo wrote:
On 2010-11-04 23:29, BartekK wrote:

[...]

teraz musisz postawic płot.

Data: 2010-11-05 07:56:18
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 05 Nov 2010 01:15:23 +0100, witek napisał(a):

teren prywatny jest do ulicy, a więc stoi jedną stroną na moim
chodniku... i co teraz?

teraz musisz postawic płot.

No nie, jeśli jest to prywatny chodnik, to wystarczy postawić tabliczkę. --
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-05 09:38:34
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 05.11.2010 08:56, Olgierd pisze:
No nie, jeśli jest to prywatny chodnik, to wystarczy postawić tabliczkę.

Mam nieodparte wraĹĽenie, ĹĽe ,,jego'' chodnik to po prostu chodnik
publiczny, przyległy do jego działki.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-11-05 08:42:36
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 05 Nov 2010 09:38:34 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

No nie, jeśli jest to prywatny chodnik, to wystarczy postawić
tabliczkÄ™.

Mam nieodparte wraĹĽenie, ĹĽe ,,jego'' chodnik to po prostu chodnik
publiczny, przyległy do jego działki.

Mam też, ale jak na razie trzeba wierzyć na słowo.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-06 11:47:57
Autor: Marek Dyjor
Parkowanie obcego auta pod moim domem. OT
napisał(a):

[...]

prawo powinno być konsekwentne skoro ma go sprzątać w ziemie to jest jego i powinien mieć prawo pobierać myto za chodzenie i parkowanie :)

Data: 2010-11-05 08:04:37
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.11.2010 23:50, Olo pisze:
On 2010-11-04 23:29, BartekK wrote:

[...]

Masz prywatny chodnik przy publicznej jezdni? Jeste¶ absolutnie pewien?
Sprawdzałe¶ na mapie geodezyjnej?

Data: 2010-11-05 16:21:27
Autor: qwerty
Parkowanie obcego auta pod moim domem.
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cd3ac9f$1@news.home.net.pl...
Masz prywatny chodnik przy publicznej jezdni? Jeste¶ absolutnie pewien?
Sprawdzałe¶ na mapie geodezyjnej?

Zim± musi go od¶nieżać.

Data: 2010-11-05 21:27:34
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Parkowanie obcego auta pod moim domem.
W dniu 05.11.2010 16:21, qwerty pisze:
Zim± musi go od¶nieżać.

To nie czyni chodnika prywatnym.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-11-06 14:35:52
Autor: Andrzej Lawa
[...]

No i?

Jaki to ma zwi±zek?

Data: 2010-11-04 23:42:19
Autor: witek
On 11/4/2010 11:26 PM, Olo wrote:
[...]

twoja posesja się kończy tam gdzie się kończy i centymetr dalej możesz sobie co najwyzej poskakać na jednej nodze.

zglosić sobie możesz. o ile tylko nie zastawił ci wjazdu to pies z kulaw± nog± się nie ruszy.
A jak ci zastawił to za kilka godzin może kto¶ przyjedzie cie odblokowac.

Data: 2010-11-05 08:21:24
Autor: Massai
witek wrote:

On 11/4/2010 11:26 PM, Olo wrote:
> [...]

zglosić sobie możesz. o ile tylko nie zastawił ci wjazdu to pies z
kulaw± nog± się nie ruszy.  A jak ci zastawił to za kilka godzin może

Tia, już widzę jak przyjedzie go "odblokować".
Że niby policja?
Policja przyjedzie na drugi dzień o ile j± ładnie poprosi, zrobi
notatkę, a jemu powie "teraz może pan wziać taksówkę, nasza notatka
będzie w razie czego dowodem w sprawie cywilnej któr± pan założy temu
kto pana przyblokował".

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-05 09:44:01
Autor: PH
Parkowanie obcego auta pod moim domem.

Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iavbv3$t02$1news.onet.pl...
Witam.
Mam takie pytanie do grupowiczów.
Czy mogę jako¶ przepędzić s±siada, który parkuje pod moim prywatnym domem [...]

możesz go przepędzić, ale może to mieć dla Ciebie skutki prawne :]

Data: 2010-11-05 12:48:26
Autor: Tomaszek
[...]

Jak rozumiem próbowałeś rozmawiać z sąsiadem i:
a) olał Cię
b) zachował się jak burak