Parkowanie obcego auta pod moim domem.

Data: 2010-11-04 23:42:19
Autor: witek
Parkowanie obcego auta pod moim domem.
On 11/4/2010 11:26 PM, Olo wrote:
Witam.
Mam takie pytanie do grupowiczów.
Czy mogę jakoś przepędzić sąsiada, który parkuje pod moim prywatnym
domem w miejscu, gdzie zwykle stawiam auto i jestem zmuszony do
wjechania na podjazd, co nie bardzo mi odpowiada i denerwuje mnie, że
sytuacja powtarza się coraz częściej. Czy mogę to zgłosić na policję?

twoja posesja się kończy tam gdzie się kończy i centymetr dalej możesz sobie co najwyzej poskakać na jednej nodze.

zglosić sobie możesz. o ile tylko nie zastawił ci wjazdu to pies z kulawą nogą się nie ruszy.
A jak ci zastawił to za kilka godzin może ktoś przyjedzie cie odblokowac.

Data: 2010-11-05 08:21:24
Autor: Massai
witek wrote:

On 11/4/2010 11:26 PM, Olo wrote:
> [...]

zglosić sobie możesz. o ile tylko nie zastawił ci wjazdu to pies z
kulawą nogą się nie ruszy.  A jak ci zastawił to za kilka godzin może

Tia, już widzę jak przyjedzie go "odblokować".
Że niby policja?
Policja przyjedzie na drugi dzień o ile ją ładnie poprosi, zrobi
notatkę, a jemu powie "teraz może pan wziać taksówkę, nasza notatka
będzie w razie czego dowodem w sprawie cywilnej którą pan założy temu
kto pana przyblokował".

--
Pozdro
Massai