Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"

Data: 2012-04-17 11:11:44
Autor: Artur Maśląg
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wjazd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

Do naprawdę ciężko o jakieś racjonalne reakcje ze strony Policji,
czy SM? Wzywa się lawetę w takiej sytuacji i jednego z drugim się
szybko nauczy myślenia i szacunku do innych, a ten blokuje przez
40 minut i ma wszystko w poważaniu. O "zachodzie" przez grzeczność
nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

Eeeh.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-17 11:30:15
Autor: Hades
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Użytkownik "Artur Maśląg" http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wjazd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html
[...]

Moze kierowca okazal legitymacje jakiej waznej parti i policjant
w obawie przed zwolnieniem ze sluzby ograniczyl sie tylko do
takiej minimalnej kary?
AM

Data: 2012-04-17 12:45:20
Autor: tck

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4f8d3827$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

widzialem rzecznika w tv, ukarali maksymalna kara wg taryfikatora (widelki 100-200) :D
sprawe cywilna teraz powinni mu zrobic za straty firm przewozowych

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-04-17 17:28:05
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-04-17 12:45, tck pisze:

widzialem rzecznika w tv, ukarali maksymalna kara wg taryfikatora
(widelki 100-200) :D
sprawe cywilna teraz powinni mu zrobic za straty firm przewozowych

Sprawę cywilną komu ? Jak na mój gust kierowcy autobusu który zdał egzamin na PJ kat D+E, a nie umie takim zestawem manewrować.
Cóż na mój gust spokojnie zmieściłby się nawet nie musząc strasznie lawirować, ale skoro wolał stać a nie jeździć to jego wolny wybór.
No chyba że zdjęcie zrobione pod takim kątem że nie oddaje uroku, aczkolwiek z prawej strony widać naprawdę duży zapas miejsca.

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-17 17:30:12
Autor: tck

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:jmk260$c7m$1news.task.gda.pl...
[...]

zwroc uwage ze ten autobus jest przegubowy, a tyl w takowym jedzie po nieco wezszej linii

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-04-17 19:46:53
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2012-04-17 17:30, tck pisze:

zwroc uwage ze ten autobus jest przegubowy, a tyl w takowym jedzie po
nieco wezszej linii

I co z tego. Jak on zdał egzamin ?
Przodem poszedłby bliżej prawej, później bardziej na wprost a nie łamiąc się i spokojnie tyłem by się zmieścił niczego nie uszkadzając.
A jak się bał - mógł kogoś z pasażerów/przechodniów poprosić aby patrzył czy się mieści.

OT z mojej strony bo nie ma dalej o czym dyskutować, pewnie za kierą była mimoza co zawsze jedzie 30km/h ;P

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-17 19:19:58
Autor: kogutek
Parkowanie po
Cezary Daniluk <czarek@nospamcedaniluk.com> napisa(a):
> [...]

ył czy się mieści.

OT z mojej strony bo nie ma dalej o czym dyskutować, pewnie za kierą była mimoza co zawsze jedzie 30km/h ;P

Oczywicie e nie ma o czym dyskutowac. Blokujcy samochd powinien zosta
podczepiany do haka i zawleczony na parking po drugiej stronie miasta. --

Data: 2012-04-17 23:58:28
Autor: yabba
Użytkownik "tck" <tck@top.WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości news:jmk2a8$7ab$1inews.gazeta.pl...

[...]

Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-18 00:06:15
Autor: yabba
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:jmkp26$dm9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten autobus ma faktycznie zawsze "pod górkę" :)

http://www.phototrans.eu/14,154219,0,Solaris_Urbino_18_W1_WI_1588G.html

To ten sam egzemplarz, który został zablokowany pod Centralnym.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-18 08:34:42
Autor: Artur Maśląg
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"
W dniu 2012-04-17 23:58, yabba pisze:
(...)
Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

W Solarisie U18? Od kiedy?

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-18 10:19:41
Autor: yabba
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:jmlnae$soc$1cyberdyne-t3.maslag.pl...
W dniu 2012-04-17 23:58, yabba pisze:
(...)
Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

W Solarisie U18? Od kiedy?

Tak, masz rację. Nie sprawdziłem, a ten model nie ma skrętnej.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-18 10:28:18
Autor: Grejon
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
W dniu 2012-04-18 10:19, yabba pisze:

Tak, masz racj. Nie sprawdziem, a ten model nie ma skrtnej.

Ikarusy 280 maj :)

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-18 10:36:28
Autor: yabba
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
Uytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa w wiadomoci news:jmltv9$acq$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2012-04-18 10:19, yabba pisze:

Tak, masz racj. Nie sprawdziem, a ten model nie ma skrtnej.

Ikarusy 280 maj :)

I to mnie zmylio. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-18 09:02:21
Autor: kogutek
Parkowanie po
yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisa(a):
Uytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa w wiadomoci news:jmltv9$acq$1usenet.news.interia.pl...

> Ikarusy 280 maj :)

I to mnie zmylio. :)

jakie to ma znaczenie czy ma jedno koo skrcane czy wszystkie jak przejecha
nie mg. Ile osb si spnio, ile moe nie spnio ale wkurwieni byli. I
to wszystko przez idiot co tylko na chwilk postawi bo na poczt czy innego
sklepu poszed. Nie wiem jak w stolycy ale w odzi jak jest kracwka to stoi
przed ni zakaz wjazdu z wyczeniem pojazdw MPK. --

Data: 2012-04-18 17:58:32
Autor: Esen
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"
W dniu 18.04.2012 10:19, yabba pisze:
[...]
Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

W Solarisie U18? Od kiedy?

Tak, masz rację. Nie sprawdziłem, a ten model nie ma skrętnej.

Ale zapewne ma sterowany przegub.
Jeżeli jest dobrze zaprogramowany (a powinien) to nie ma powodu gorzej skręcać niż
autobus jednoczłonowy.

--
Sławek

Data: 2012-04-19 08:15:55
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-18 17:58, Esen pisze:
[...]

LOL - a jakiego jednoczłonowego? Mógłbyś przybliżyć konstrukcję tego
"sterowanego przegubu"?

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 16:22:36
Autor: Esen
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"
W dniu 19.04.2012 08:15, Artur Maśląg pisze:
[...]

[...]

Wydaje mi się, że ten cudzysłów oznacza ironię, którą chcesz przykryć niewiedzę.
Wyobraź sobie, że w autobusach z napędzaną ostatnią osią (pchających) przegub jest czymś trochę bardziej skomplikowanym niż zwykłe zawiasy.
Resztę doczytaj np. w internecie.

--
Sławek

Data: 2012-04-19 17:02:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 16:22, Esen pisze:
[...]

To źle Ci się wydaje. Teraz po kolei - odpowiedz jakiego
autobusu jednoczłonowego, a później przybliż tę konstrukcję
"sterowanego przegubu". Jak wiesz coś więcej, to ja chętnie poczytam.

Wyobraź sobie, że w autobusach z napędzaną ostatnią osią (pchających)
przegub jest czymś trochę bardziej skomplikowanym niż zwykłe zawiasy.

Doskonale o tym wiem, tyle, że z tego co wiem, to system hydrauliczny
ma za zadanie kompensowanie sił 'pchających' i zapobieganie 'składaniu'
składu, a nie zmianę geometrii w postaci np. nie cięcia zakrętów przez
przegub.

Resztę doczytaj np. w internecie.

Poproszę o konkrety - to co napisałeś można znaleźć w wiki.

Data: 2012-04-18 07:43:49
Autor: Marek Dyjor
Cezary Daniluk wrote:
[...]

a jakby uszkodził autobus i ten pojazd to oczywiście kierowca autobusu by beknął.

Data: 2012-04-22 10:24:48
Autor: RadekNet
On Tue, 17 Apr 2012 16:28:05 +0100, Cezary Daniluk  <czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

W dniu 2012-04-17 12:45, tck pisze:

widzialem rzecznika w tv, ukarali maksymalna kara wg taryfikatora
(widelki 100-200) :D
sprawe cywilna teraz powinni mu zrobic za straty firm przewozowych

Spraw cywiln komu ? Jak na mj gust kierowcy autobusu ktry zda  egzamin na PJ kat D+E, a nie umie takim zestawem manewrowa.

Wspolczesny przegubowiec (z silnikiem calkiem z tylu) to jeden pojazd a  nie pojazd z przyczepa (czyli D).

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-04-17 16:03:27
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-17 11:11, Artur Maśląg pisze:
[...]

Pomijając oczywistą sprawę dostania mandatu to z tego zdjęcia co widzę to ten autobus mógł tam bez problemu przejechać...chyba że kierowca autobusu też dostał PJ za jakieś łapówy.

Rafał

Data: 2012-04-17 17:00:11
Autor: Irokez
Użytkownik "The_EaGle" <gga@do.pl> napisał w wiadomości news:jmjt7f$nau$1inews.gazeta.pl...
Pomijając oczywistą sprawę dostania mandatu to z tego zdjęcia co widzę to ten autobus mógł tam bez problemu przejechać...chyba że kierowca autobusu też dostał PJ za jakieś łapówy.

Albo była dość ostra pętelka, wtedy by się ogon nie zmieścił.

--
Irokez

Data: 2012-04-17 17:20:01
Autor: tck

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f8d857d$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dokladnie, gdyby to nie byl przegubowiec to pewnei inaczej by to wygladalo

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-04-19 10:51:56
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-17 17:20, tck pisze:

[...]

Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają dokładnie tak samo jak krótkie. Tylna oś w starych ikarusach była skrętna a w nowych także tył nie skręca bliżej.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2012-04-19 11:42:51
Autor: Artur Maśląg
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"
W dniu 2012-04-19 10:51, The_EaGle pisze:
(...)
Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
dokładnie tak samo jak krótkie.

Idź i powtórz to na jakiejś zajezdni - mam nadzieję, że śmiechem
Ciebie nie zabiją :)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 12:17:11
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 11:42, Artur Maśląg pisze:
[...]

Znowu pierniczysz jak potłuczony nie mając pojęcia o tym co mówisz. Dokładnie : http://www.youtube.com/watch?v=LJSSCjBgbgI&feature=related 15 i 18 sekunda. Ostatnie koło przechodzi o max 1m dalej niż środkowe przy skręcie 90stopni . Konstrukcja przyczepy jest taka że koło znajduje się po środku a nie na końcu jak w ikarusie wiec nie ma tylnej osi samoskrętnej. Skręcanie przegubem i zwykłym krótkim autobusem nie jest specjalnie trudniejsze... To nie krótki tir z naczepą.

Rafał

Data: 2012-04-19 12:38:14
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 12:17, The_EaGle pisze:
[...]

Jeszcze śmiechem nie zabili?

Dokładnie : http://www.youtube.com/watch?v=LJSSCjBgbgI&feature=related
15 i 18 sekunda. Ostatnie koło przechodzi o max 1m dalej niż środkowe
przy skręcie 90stopni .

Aha, teraz trochę "wiedzy" opartej na filmikach z youtube :) Teraz weź
sobie ten metr i idź sprawdzić, czy mógł się zmieścić, czy nie :)
Tylko koniecznie z autobusem. Przy okazji sprawdź jaki tor ruchu ma
koniec przegubu.

[...]

Aha, więc już skręcanie nie jest "dokładnie tak samo jak krótkie", a

Data: 2012-04-19 13:03:46
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:
[...]

Masz coś konkretnego do dodania czy znowu sobie wesoło poklikasz?

[...]

Na pewno lepszej niż wiedzy opartej na Twoim autorytecie ... cisza.

Teraz weź
sobie ten metr i idź sprawdzić, czy mógł się zmieścić, czy nie :)
Tylko koniecznie z autobusem. Przy okazji sprawdź jaki tor ruchu ma
koniec przegubu.

I co jeszcze mam dla Ciebie sprawdzić żeby ci udowodnić że piszesz bzdury? Może  umówić cię na audiencje z inżynierem z solarisa żeby ci wytłumaczył na czy polega konstrukcja przyczepy w solarisie?

[...]

W ikarusie gdzie jest oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie środkowego w solarisie jest jak widać na filmie niecały metr różnicy.
Ikarus 280 zostawia  ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.
Jak o tym nie wiesz to po co w ogóle się wypowiadasz i dalej ośmieszasz?

Rafał

Data: 2012-04-19 13:47:55
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 13:03, The_EaGle pisze:
[...]

Konkretem jest to, że nie było tam miejsca do bezpiecznego przejechania
Solarisem U18 i tyle.

Aha, teraz trochę "wiedzy" opartej na filmikach z youtube :)

Na pewno lepszej niż wiedzy opartej na Twoim autorytecie ... cisza.

Niewiele masz na obronę swych bredni, że bez kłopotu można tam było
przejechać, że prowadzenie autobusu przegubowego jest takie samo
jak krótkiego oraz sugerowanie, że kierowca PJ ma za łapówkę :)

[...]

Jak na razie to Ty piszesz bzdury i sprawdź sobie sam dla siebie,
by drugi raz nie wychodzić na idiotę.

Może umówić cię na audiencje z inżynierem z solarisa żeby ci
wytłumaczył na czy polega konstrukcja przyczepy w solarisie?

Nie, nie ma takiej potrzeby - zdecydowanie więcej by Ci dała
choćby krótka jazda takim składem po placu, niż teoretyzowanie
na podstawie filmików z youtube.

Aha, więc już skręcanie nie jest "dokładnie tak samo jak krótkie", a
nie jest specjalnie trudniejsze. :)

W ikarusie gdzie jest oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie
środkowego

Od razu widać, żeś marny teoretyk :)
Po pierwsze to nie jest oś samoskrętna a skrętna (choć to pewnie
szczegół), ale nieprawdą jest, że jak to napisałeś (wykrzyczałeś)
tylko koło przegubu idzie dosłownie po śladzie osi środkowej.
Gdyby tak było, to nigdy by naczepa nie uderzyła samochodu po
przeciwnej stronie do skrętu.

w solarisie jest jak widać na filmie niecały metr różnicy.

Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.

Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.

Nieprawda.

Jak o tym nie wiesz to po co w ogóle się wypowiadasz i dalej ośmieszasz?

Jestem ciekaw jakie jeszcze brednie przeczytam :)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 14:27:09
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 13:47, Artur Maśląg pisze:
[...]

Wg tego kierowcy - bo tak się blisko wpakował krawężnika że zakręt już nie był możliwy. Gdyby pojechał szerzej by się pewnie zmieścił. Słowem gdyby przewidział że tam nie skręci - bo ten samochód widząc było od ronda to by się udało a jak pojechał (jak zwykle) czyli blisko krawężnika to nic nie dało się już zrobić.

[...]

To że prowadzenie i skręcanie przegubowcem jest jest takie samo łatwe lub nawet łatwiejsze niż solówki podrzuciłem ci w innym poście i to są wypowiedzi kierowców wiec znów pierdzielisz jak potłuczony ale do tego już sie zdążyłem przyzwyczaić. Zapewne w następnym odpiszesz że wiesz lepiej niż ci kierowcy :)))

[...]

Udowodniłem ci misiaczku że solówka np U15 skręca gorzej niż przegubowy U18 a ty dalej swoje  :)))  Wiesz...jesteś zabawny po prostu po ludzku zabawny :>

[...]

Krótka jazda po placu nie dała ci nic jak widać. Wszystko widać jak na dłoni a sami kierowcy przyznają to co napisałem a ty dalej wiesz lepiej...prosze cię po prostu się już wyłącz.

[...]

Wiesz co ... nawet nie chce mi sie tego komentować... Jeździłeś autobusem a nic kompletnie z tego nie pojąłeś ...Po przeciwnej stronie (po lewej jak skręca w prawo)to może uderzyć przyczepa właśnie podczas prostowania w I280 i TO JEST WYNIKIEM tego że jest oś skrętna... Gdyby była nie skrętna to tak jak w solarisie tył zachodził by mniej albo wcale...

Jak tego nie rozumiesz to narysuj sobie na kartce bo ja nie mam siły ci dalej tłumaczyć fundamentalnych rzeczy...

w solarisie jest jak widać na filmie niecały metr różnicy.

Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.

To przypatrz się na długość linii poziomej na jezdni - gdzie przechodzi koło środkowe a gdzie tylne. Widać jak na dłoni - nawet tam nie ma 1m.

A tu dodatkowo:

http://ewane.republika.pl/
cyt:
"Trzecia oś w Ikarusie 280 jest skrętna. Zrobione to jest tak, aby koła trzeciej osi podążały śladami kół drugiej osi. Za skręt tych kół odpowiadają drążki, które idą od przegubu do tylnej osi. Tak więc tylne koła skręcają nie wraz z obrotem kierownicy, lecz dopiero po zgięciu przeguba. Rozwiązanie to w efekcie daje mniejsze ścinanie zakrętów, ale niestety zachodzi tył.
W przegubach nowej generacji tj. U18 czy Lions City na osi trzeciej założone są bliźniaki tzn. po dwa koła z każdej strony. Przyczyna tego leży w ciężarze jakie mają nad sobą (silnik, skrzynia biegów, most) i z tego powodu oś ta nie może być skrętną. Takie autobusy bardziej ścinają zakręty, ale tyłek im nie zachodzi. Minusem jest także to, że przy dużym skręcie znika z pola widzenia w lusterkach tył pojazdu i trzeba uwazać by komuś po stopach nie przejechać. "

Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.

Nieprawda.

:) bo? jakiś dowód... znów twój autorytet... sz

Jak o tym nie wiesz to po co w ogóle się wypowiadasz i dalej ośmieszasz?

Jestem ciekaw jakie jeszcze brednie przeczytam :)

Na razie to czytam twoje :))) ale poczekam dalej...

Rafał

Data: 2012-04-19 14:50:56
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 14:27, The_EaGle pisze:
[...]

No tak, Ty byś przecież przejechał :)

[...]

Oczywiście, przecież Ty wiesz lepiej.

[...]

Póki co, to tylko podrzucasz bez zrozumienia różne rzeczy z internetu.

Udowodniłem ci misiaczku że solówka np U15 skręca gorzej niż przegubowy
U18 a ty dalej swoje :))) Wiesz...jesteś zabawny po prostu po ludzku
zabawny :>

Udowodniłeś tylko tyle, że nie masz o tym zielonego pojęcia i na siłę
ja zwykle próbujesz jakoś obronić swoje brednie. To, że Solaris U15
gorzej pokonuje zakręty niż Solaris U18 nie jest żadną tajemnicą
od dawna.

Krótka jazda po placu nie dała ci nic jak widać. Wszystko widać jak na
dłoni a sami kierowcy przyznają to co napisałem a ty dalej wiesz
lepiej...

Ty nie rozumiesz tego co napisali - pewnie z tego forum się
dowiedziałeś, ze solówki mają różną długość i one same w sobie
się różnie prowadzą.

prosze cię po prostu się już wyłącz.

Poczekam na kolejną porcję bredni o kierowcach autobusów, którzy
jeździć nie potrafią.

[...]

No właśnie :)

[...]

Wcześniej pisałeś, ze:
<cite>
oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie środkowego
</cite>

Skoro idzie po śladzie środkowego, to jakim cudem uderza na zewnątrz?

Jak tego nie rozumiesz to narysuj sobie na kartce bo ja nie mam siły ci
dalej tłumaczyć fundamentalnych rzeczy...

Sam sobie to narysuj, obejrzyj konstrukcję. Możesz przy okazji
wjechać w kałużę i sprawdzić jak te ślady idą, by kolejnych bredni
nie produkować.

[...]

A co ja mam na tym filmiku oglądać? Widziałeś kiedykolwiek jak się
zachowuje tył autobusy przy ciasnych manewrach z małą prędkością?

A tu dodatkowo:

http://ewane.republika.pl/

No, co tam ciekawego?

Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.

Nieprawda.

:) bo? jakiś dowód...

Narysuje sobie - reszta jest wyżej.

znów twój autorytet... sz

Mój autorytet (czy tez jego brak) nie ma nic do tego.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 16:24:27
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 14:50, Artur Maśląg pisze:

No tak, Ty byś przecież przejechał :)

Oczywiście, przecież Ty wiesz lepiej.

Póki co, to tylko podrzucasz bez zrozumienia różne rzeczy z internetu.

O i to tyle co jesteś w stanie wyprodukować wobec oczywistych argumentów. Słowem komunały i frazesy...zero ... zero konkretów, zero informacji. Po ca ja w ogóle tracę czas na dyskusje z Tobą?

[...]

ROTFL :)))) Coś ty od kiedy to wiesz od 2h ?

[...]

I co jeszcze powiesz? Powiedz coś konkretnego...bo dalej szkoda mi czasu z tobą gadać... Puste bzdury i nic więcej.

prosze cię po prostu się już wyłącz.

Poczekam na kolejną porcję bredni o kierowcach autobusów, którzy
jeździć nie potrafią.

Dalej nic jesteś w stanie z siebie wyartykułować?

[...]

Odpowiedziałeś ... LOL

[...]

Przegubem ? Powiedz coś od siebie ikarusowy mądralo z zerową wiedzą ;)

[...]

I to tyle jeżeli chodzi o twoje wywody...

[...]

Przestań proszę dalej się ośmieszać. Na filmie masz tak jasno że nawet kretyn po 3 klasach podstawówki by zrozumiał.

A tu dodatkowo:

http://ewane.republika.pl/

No, co tam ciekawego?

[...]

No właśnie zaproponowałem Tobie abyś zrozumiał o czym pitolisz od 2-3h...

znów twój autorytet... sz

Mój autorytet (czy tez jego brak) nie ma nic do tego.

Twój autorytet jest tylko w Twojej wyobraźni bo z wiedzą nie ma nic wspólnego.

Masz chociaż prawo jazdy kat C+E albo chociaż B+E żeby się w ogóle wypowiadać jak zachowuje się pojazd z przyczepą? Bo mam wrażenie ze rozmawiam z dzieckiem...

PS. Wg jednego z kolegów z KMKM, który rozmawiał z tym kierowcą on mógł przejechać ale specjalnie zrobił z tego taki burdel żeby ktoś wreszcie wziął za dupę tych kierowców którzy tam parkują. Jeżeli to prawda to .....dalej sam się domyśl...

Popytaj kumpli z zajezdni :) może pośmieją się razem z Tobą tylko nie mów im co pisałeś na grupie.

Rafał

Data: 2012-04-19 17:27:27
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 16:24, The_EaGle pisze:
[...]

Mogę tylko powtórzyć - obejrzałeś parę filmików, przeczytałeś
coś tam w internecie (bez zrozumienia), kierowcę "oskarżyłeś"
o PJ za łapówkę, trochę powyzywałeś (w tym chyba mnie) od
idiotów, kretynów itd.

To chyba tyle - jeżeli bardzo tego potrzebujesz, by odreagować
stres życia codziennego, to cieszę się, że mogłem pomóc.
Może dzięki temu będziesz mniej agresywny na drodze.

Data: 2012-04-19 17:55:29
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 17:27, Artur Maśląg pisze:
[...]

Nie obejrzałem ale podałem ci link do filmiku który przeczy twoim opinią a do którego nie miałeś odwagi się odnieść.

przeczytałeś coś tam w internecie (bez zrozumienia),

Nie przeczytałem coś tam ale podałem ci kawę na ławę opinie kierowców na temat tego że łatwiej prowadzi się autobus przegubowy niż długą solówkę czym jak widać otworzyłem ci oczy bo raczyłeś przyznać mi rację w tej kwestii. Dodatkowo kompletnie nie zrozumiałeś że właśnie o to chodziło w tym wowodzie że łatwiej tam skręcić autobusem przegubowym niż solówką.

kierowcę "oskarżyłeś" o PJ za łapówkę,

Nikt po za tobą kwestii z łapówką nie wziął poważnie... ale widać musiałbyś wznieść się po za utarte schematy a tu już łatwo nie jest prawda?

trochę powyzywałeś (w tym chyba mnie) od
idiotów, kretynów itd.

Nie wiem czy zauważyłeś ale ty pierwszy napisałeś o bredniach a dalej dostałeś to na co zasłużyłeś. Jak się okazało całkiem słusznie bo pogrążyłeś się kompletnie.

To chyba tyle - jeżeli bardzo tego potrzebujesz, by odreagować
stres życia codziennego, to cieszę się, że mogłem pomóc.
Może dzięki temu będziesz mniej agresywny na drodze.

Uczestniczenie w tej dyskusji dostarczyło mi więcej humoru i tematu di dyskusji podczas obiadu wiec nie żałuje. Natomiast kwestie z odreagowaniem pasują do Ciebie skoro nie jesteś w stanie normalnie odpisać jak się z kimś nie zgadzasz a zaczynasz wątek od bredni to później nie dziw się jak ktoś pójdzie o krok dalej.

Z mojej strony EOT

Rafał

Data: 2012-04-19 18:10:10
Autor: Artur Maśląg
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"
W dniu 2012-04-19 17:55, The_EaGle pisze:
(...)

Bredzisz.

Data: 2012-04-19 13:39:04
Autor: The_EaGle
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"
W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:

Jeszcze śmiechem nie zabili?

Tak żeby udowodnić do końca że zrobiłeś z siebie głupka cytaty z grupy kierowców autobusów MZA:

http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=5558

dot skręcania:

cyt: "Wypuszcza się do przodu jak typowy wóz 12 metrowy. Tak samo jeździ się np Jelczem :D Jazda przegubem jest zawsze łatwiejsza bo zauważ że w jego połowie (tj po jakiś 8-9 m) go łamiesz więc w zasadzie jedziesz jak U10"

i dalej:

cyt"Druga oś w przegubie przechodzi podobnie jak w SU10, ale pozostaje jeszcze ścinająca naczepa. :-# "

i dalej:

"Solówka jeździ się gorzej bo jest "dłuższa" od przeguba i trzeba ją dalej wypuszczać, co by nie zaliczyć krawężnika lub to co stoi na chodniku. Ale lepiej jeździ się ikarusem 280, bo ma skrętną trzecią oś. Natomiast jelcz 181, jak go troszeczkę nie wyciągniesz to ostatnim bliźniakiem na pewno zaliczysz krawężnik"

Tak wiec skończ waść...

-- -
Pozdrawiam
Rafał

Data: 2012-04-19 14:05:50
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 13:39, The_EaGle pisze:
W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:

Jeszcze śmiechem nie zabili?

Tak żeby udowodnić do końca że zrobiłeś z siebie głupka cytaty z grupy
kierowców autobusów MZA:

Wychodzenie głupka to świetnie Tobie wychodzi :)

[...]

Czasem warto przeczytać ze zrozumienie, a nie tylko przeklejać bez
zrozumienia. Szczególnie, że pisałeś:
<cite>

LOL

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 14:29:28
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 14:05, Artur Maśląg pisze:
[...]

Skompromitowałeś się i to wiele razy w tym wątku... a masz tyle to powiedzenia co poniżej trzy litery ;))))

[...]

I to tyle co masz do powiedzenia w tej kwestii ? Kierowcy twierdzą że skręcia się nawet łatwiej niż solówką a ty dalej swoje :)))))))) faktycznie LOL albo nawet ROTFL

Data: 2012-04-19 14:59:29
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 14:29, The_EaGle pisze:
[...]

A ja mam traktować Twoje teoretyzowanie i oskarżenia, skoro Ty nie masz
bladego pojęcia jaka jest różnica w prowadzeniu solówek o różnych
długościach, że o jeździe "przegubem" nie wspomnę? Podobnie o
jak odpowiedzialności kierowcy komunikacji itd.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 16:26:14
Autor: The_EaGle

Oskarżam cie tylko o głupotę bo ją widać jak na dłoni. Piep... tak i nic z tego nie wynika... Zieeewww....

Data: 2012-04-19 15:29:29
Autor: kamil
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
On 19/04/2012 15:26, The_EaGle wrote:
W dniu 2012-04-19 14:59, Artur Malg pisze:

A ja mam traktowa Twoje teoretyzowanie i oskarenia, skoro Ty nie masz
bladego pojcia jaka jest rnica w prowadzeniu solwek o rnych
dugociach, e o jedzie "przegubem" nie wspomn? Podobnie o
jak odpowiedzialnoci kierowcy komunikacji itd.

Oskaram cie tylko o gupot bo j wida jak na doni. Piep... tak i nic
z tego nie wynika... Zieeewww....

Krtka pika i zaraz bdzie jasne, kto wie o czy mwi.

Prowadzie kiedy przegubowca, czy nie prowadzie? Tak albo nie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 16:42:42
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 16:29, kamil pisze:
[...]

Prowadziem wiele pojazdw z przyczep zarwno jedno jak i dwu osiowych. Prowadziem take pojazdy z naczep. Przegubowca nie prowadziem (nie mam kat D) ale co to ma do rzeczy. Wszyscy ktrych znam a najbliej siedzi jeden w odlegoci 4m ode mnie miej z pierd... Artura a mio.

To e on prowadzi przegubowca po parkingu tylko wzbudza we mnie miech :))) i twierdzi e tylna o by nie zmiecia si w ten zakrt zwyczajnie pierniczy. Tam wielokrotnie tak staj kierowcy sam osobowych i autobusy przejedaj, wiec to wiadczy o tym e e Artur pierdzieli jak potuczony.

Powiem tak w ten zakrt zmiecibym si tirem z  16.5m zestawem albo prawie 19m solwk z przyczep a skoro tak to przegubem przejecha by TYM BARDZIEJ bo o wiele atwiej si skrca. Artur pokrci si po parkingu jak lepe dziecko i pisze gupoty...uwaajc siebie za znaffffce...

Rafa

Data: 2012-04-19 15:52:26
Autor: kamil
On 19/04/2012 15:42, The_EaGle wrote:
[...]

Czyli nie prowadzie przegubowca, ale nie zgadzasz si z opini kierowcw przegubowca, ktrzy wypowiadaj si na zacytowanym kilka postw wczeniej forum.

Dzikujemy, to powinno nam wystarczy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-04-19 16:54:03
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 16:52, kamil pisze:
[...]

Umiesz czyta ze zrozumieniem to co tam jest napisane? Skoro przegubowca wg kierowcw prowadzi sie w zakrcie atwiej ni solwk to czym jest atwiej skrci? :)))

Rafa

Data: 2012-04-19 18:05:11
Autor: Artur Malg
W dniu 2012-04-19 16:42, The_EaGle pisze:
W dniu 2012-04-19 16:29, kamil pisze:
(...)

Twoje chamskie wycieczki pomin, niemniej do kamstw si jednak
odnios. Tego co wypisujesz nie mog nazwa 'delikatnym mijaniem
si z prawd'.

To e on prowadzi przegubowca po parkingu tylko wzbudza we mnie miech
:)))

1. Nie twierdziem, e jedziem przegubowcem po parkingu.

i twierdzi e tylna o by nie zmiecia si w ten zakrt

2. Nie twierdziem, e tylna o by si w zakrt nie zmiecia.

zwyczajnie pierniczy.

A to tak - zwyczajnie pierniczysz.

Tam wielokrotnie tak staj kierowcy sam osobowych i autobusy
przejedaj, wiec to wiadczy o tym e e Artur pierdzieli jak potuczony.

Co Ci zacytuj:
<cite>
Oglnie to teoretyzowanie jest dobre najwyej na kursie, potem to ycie
jest tak bogate, e w ten czy inny sposb i tak ci zaskoczy
</cite>

Data: 2012-04-17 17:36:44
Autor: Wmak
Parkowanie po
Irokez <no.email@wp.pl> napisa(a):
Albo bya do ostra ptelka, wtedy by si ogon nie zmieci.

A czterech, moe szeciu chopa, mogo spokojnie t osobwk przesun, by nie zagradzaa przejazdu.

Data: 2012-04-19 10:50:45
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-17 17:00, Irokez pisze:
[...]

Znam ten podjazd i tam jest 90 stopni ale po łuku wiec nie widzę problemu żeby ten autobus się wyrobił...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2012-04-19 11:25:45
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 10:50, The_EaGle pisze:
[...]

Widok z góry na miejsce:

http://maps.google.de/maps?q=warszawa&ll=52.228754,21.001763&spn=0.000228,0.00066&client=opera&oe=utf-8&channel=suggest&hnear=Warschau,+Warszawa,+Woiwodschaft+Masowien,+Polen&gl=de&t=h&z=21

http://tinyurl.com/cat9alv

Jak to się piszę w usenecie? Bredzisz...

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 11:57:09
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 11:25, Artur Maśląg pisze:

[...]

Znaczy się nie jest 90 stopni a jakieś 70. Skręcić jest więc jeszcze łatwiej. Tak na przyszłość zastanów sie zanim coś przytoczysz bo może się okazać tak jak teraz że zrobiłeś z siebie idiotę ;)

Rafał

Data: 2012-04-19 12:22:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 11:57, The_EaGle pisze:
[...]

Ja na razie to z siebie robisz idiotę i to coraz większego. Rzut z góry
podrzuciłem, by inni nie musieli lokalizacji odtwarzać np. z Twoich
opowieści. Z Twoim przekonaniem, że tam jest łatwo skręcić (szczególnie
w opisywanych warunkach) i że autobusy przegubowe skręcają tak samo jak
solówki to nawet dyskutować nie zamierzam, ponieważ to większego sensu
nie ma.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 13:10:26
Autor: The_EaGle
W dniu 2012-04-19 12:22, Artur Maśląg pisze:

[...]

Jeszcze raz ci powtarzam zrobiłeś z siebie idiotę i to do kwadratu. Skręt jest nie 90 jak powiedziałem ale mniejszy wiec skręcic jest łatwiej. Na zdjęciu który jest w google stoją samochody po lewej i prawej stronie na chodniku. Na zdjęciu które przytoczyłeś nie ma samochodów po prawej stronie.

[...]

Bo skręcają - zależy od modelu - ikarus 280 skręca tak jak napisałem po śladzie  - nawet nie chce mi się szukać linków w sieci bo to tak oczywiste - solaris skręca gorzej ale i tak by się tam podejrzewam wyrobił. Ten samochód zastawił max 1m a jezdnia tam ma spokojnie około 3m-3.5m.

Rafał

Data: 2012-04-17 21:40:21
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - t eż po "warszawsku"

Powitanko,

w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

Nie wolno, kierownik tego forda dostal mandat i slusznie, nie zostal odholowany - nieslusznie.
Natomiast kierownik autobusu nie dostal, a ze zdjecia widac, ze powinien za tamowanie ruchu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-04-17 22:51:15
Autor: LEPEK
W dniu 2012-04-17 21:40, Pawel "O'Pajak" pisze:

Natomiast kierownik autobusu nie dostal, a ze zdjecia widac, ze powinien
za tamowanie ruchu.

Widzę tu wielu specjalistów od powożenia osiemnastometrowym przegubowcem zastawionym z obu stron. Wszyscy wyrokujecie na podstawie jednego zdjęcia. A jak często widząc taki autobus jesteście zdziwieni, że się jednak zmieścił?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-04-17 23:00:08
Autor: 4CX250
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
Uytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisa w wiadomoci news:jmkl42$2b4$1inews.gazeta.pl...
Widz tu wielu specjalistw od powoenia osiemnastometrowym przegubowcem zastawionym z obu stron. Wszyscy wyrokujecie na podstawie jednego zdjcia. A jak czsto widzc taki autobus jestecie zdziwieni, e si jednak zmieci?

Tylko jedna na sto osb byaby wogle w stanie tym zaparkowa. Porusza si do przodu to sporo osb potrafi. Dyskutowa i przechwala si... kady.
To tak jak na meczu. Kady kibol uwaa e wie lepiej i kopa by lepiej.

Marek

Data: 2012-04-18 00:05:14
Autor: to
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
begin 4CX250
Tylko jedna na sto osób by³aby wogóle w stanie tym zaparkowaæ. Poruszaæ
siê do przodu to sporo osób potrafi. Dyskutowaæ i przechwalaæ siê...
ka¿dy. To tak jak na meczu. Ka¿dy kibol uwa¿a ¿e wie lepiej i kopa³ by
lepiej.

Od tego jest kierowca autobusu żeby umiał go prowadzić.

Data: 2012-04-18 07:46:26
Autor: Marek Dyjor
Parkowanie po "warszawsku", reakcja s³u¿b - te¿ po "warszawsku"
to wrote:
[...]

kierowca autobusu ma to zrobić bezpiecznie, skor uważał że nie ma warunków to jego decyzja. Ja też czasem robiłem raban jak jakiś łoś tak zaparkował ze musiałbym sie samochodem na milimetry przepychać.

Data: 2012-04-18 10:17:16
Autor: to
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
begin Marek Dyjor
Od tego jest kierowca autobusu żeby umiał go prowadzić.

kierowca autobusu ma to zrobić bezpiecznie, skor uważał że nie ma
warunków to jego decyzja.

Ale były warunki, co widać na zdjęciu. Wystarczyło skręcić pod mniejszym kątem (zacząć skręt dalej od prawego krawężnika, być może wyjechać częścią autobusu na lewy pas, ale dać się dało).

Data: 2012-04-18 19:03:18
Autor: masti
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 10:17:16 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin Marek Dyjor

jeździsz takim autobusem?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-18 19:17:21
Autor: to
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
begin masti
jeździsz takim autobusem?

Nie, ale umiem posługiwać się mózgiem.

Data: 2012-04-18 20:10:36
Autor: masti
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 19:17:21 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

jeździsz takim autobusem?

Nie, ale umiem posługiwać się mózgiem.

a tu trzeba kierownicą

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-19 00:18:12
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Parkowanie po "warszawsku", reakcja s³u¿b - te¿ po "warszawsku"
Powitanko,

Nie, ale umiem posługiwać się mózgiem.

a tu trzeba kierownicą

No to wlasnie byl przyklad takiego, co umie tylko kierownica.
Zreszta jest wiecej takich, najmniej zreszta wsrod kierowcow autobusow.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-04-19 07:55:59
Autor: Artur Maśląg
Parkowanie po "warszawsku", reakcja s³u¿b - te¿ po "warszawsku"
W dniu 2012-04-19 00:18, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

Nie, ale umiem posługiwać się mózgiem.

a tu trzeba kierownicą

No to wlasnie byl przyklad takiego, co umie tylko kierownica.

Z całą pewnością. Lubię teoretyków z internetu, którzy w większości
nawet za kierownicą czegoś większego nie siedzieli, a są specjalistami
od jazdy autobusem przegubowym oraz myślenia.

Zreszta jest wiecej takich, najmniej zreszta wsrod kierowcow autobusow.

Ojoj, a ilu takich w internecie.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-19 09:08:16
Autor: to
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
begin Artur Maśląg
Z całą pewnością. Lubię teoretyków z internetu, którzy w większości
nawet za kierownicą czegoś większego nie siedzieli, a są specjalistami
od jazdy autobusem przegubowym oraz myślenia.

Nie trzeba być kierowcą autobusu, żeby wiedzieć, że robiąc "szerszy łuk" by skręcił, a na zdjęciach widać doskonale, że było na to miejsce, a nawet mnóstwo miejsca. ZTCP byłoby to nawet zgodne z PoRD, bo ten dopuszcza skręt z lewego pasa w prawo w przypadku bardzo długich pojazdów.

Data: 2012-04-19 13:03:58
Autor: masti
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 09:08:16 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin Artur Maśląg

[...]

na zdjęciach to nawet latali helikopterami w tunelu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-19 15:07:16
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-19 15:03, masti pisze:
[...]

W filmikach na youtube nawet w odległości 3 metrów od ścian tunelu :)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-22 11:49:44
Autor: to
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
begin masti
na zdjęciach to nawet latali helikopterami w tunelu

Nie widzisz, że ma dużo miejsca z prawej, że nie skręcał z lewego pasa, a także, że niewiele brakuje mu od strony "blokującego" auta? To idź do okulisty.

Data: 2012-04-18 00:06:14
Autor: to
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
begin LEPEK
A jak często widząc taki autobus jesteście zdziwieni, że się
jednak zmieścił?

No właśnie, zwykle się mieści tam, gdzie się wydaje, że się nie zmieści, a tu nagle na odwrót? Ciekawe...

Data: 2012-04-18 08:48:19
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-17 22:51, LEPEK pisze:
[...]

Ot tak, dodatkowo sugerowanie, że kierowca autobusu "dostał PJ za
jakieś łapówy". Jak tak poczytać wypowiedzi, to w sumie wina barana
z autobusu, bo jeździć nie umie i powinien dostać jeszcze mandat
za tamowanie ruchu.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-18 10:18:04
Autor: to
[...]

Obaj powinni dostać mandaty, a niestety dostał tylko jeden.

Data: 2012-04-17 21:57:34
Autor: megrims
[...]

A powinni spalić gościa w tym aucie?

W Rosji by zastrzelili, w Chinach wysłali do obozu pracy
na 2 lata.

Data: 2012-04-18 00:17:25
Autor: Piotr KUCHARSKI
In pl.regionalne.warszawa Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
[...]

O ile za takie coś też bym gościa na lawetę, to jednak
tam było napisane "kilkanaście minut", nie 40.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

Data: 2012-04-18 06:59:07
Autor: 'Tom N'
Piotr KUCHARSKI w <news:jml16l$97d$1node2.news.atman.pl>:

In pl.regionalne.warszawa Artur Malg <futrzak@polbox.com> wrote:
http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wjazd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html
Do naprawd ciko o jakie racjonalne reakcje ze strony Policji,
czy SM? Wzywa si lawet w takiej sytuacji i jednego z drugim si
szybko nauczy mylenia i szacunku do innych, a ten blokuje przez
40 minut i ma wszystko w powaaniu. O "zachodzie" przez grzeczno
nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radz, a
w stolicy to ju kolejny przykad, e wszystko wolno.

O ile za takie co te bym gocia na lawet, to jednak
tam byo napisane "kilkanacie minut", nie 40.

Przeczyta mona "kilkanacie", usysze (wielokrotnie) mona o 40 ;)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-18 00:32:22
Autor: Krzysztof 45
Parkowanie po "warszawsku", reakcja sub - te po "warszawsku"
Jak by tam Pan Kornacki zaparkowa, wjebali by mandat kierowcy autobusu za ze podejcie do manewru i zablokowanie drogi.

Wszystko w temacie.
--
Krzysiek

Data: 2012-04-18 07:42:28
Autor: Marek Dyjor
Artur Maśląg wrote:
[...]

za dużo WAŻNYCH osób w mieści i łatwo komuś podpaść :)

Zawsze mówię że parkingi wywózkowe powinny być gdzieś na drugim końcu polski np w Białymstoku.

W Chorwacji w wielu miejscach pisało że samochody sa wywożone na wyspę Krk :)  jakby co to było południe kraju.

Data: 2012-04-18 08:43:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-04-18 07:42, Marek Dyjor pisze:
Artur Maśląg wrote:
[...]

No tak, to by wiele rzeczy tłumaczyło ;)

Zawsze mówię że parkingi wywózkowe powinny być gdzieś na drugim końcu
polski np w Białymstoku.

Wystarczy gdzieś na wygwizdowiu - skuteczne utrudnienie + parę stówek
ekstra za holowanie na koniec miasta. Z czasem by się ludzie nauczyli.

W Chorwacji w wielu miejscach pisało że samochody sa wywożone na wyspę
Krk :) jakby co to było południe kraju.

:)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-18 09:17:11
Autor: tck

Artur Maśląg wrote:
[...]

wystarczylo by nawet kilometr dalej, ale zeby prawdopodobienstwo takiej akcji nie bylo jak trafienie szostki w totka. Niech by to byla przynajmniej trojka;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-04-18 17:42:07
Autor: Waldemar Krzok
Am 18.04.2012 07:42, schrieb Marek Dyjor:
Artur Maśląg wrote:
[...]

Z Krk na południe Chorwacji jest jeszcze jakieś 600km, czyli cała Polska ;-)

Waldek

Data: 2012-04-19 06:42:52
Autor: Marek Dyjor
Artur Maśląg wrote:
[...]

wtedy koszty skąłdowania sia niskie ale upierdliwość odzyskania pojazdu bardzo wysoka.

dla bogatych gnojków to może byc bardziej uciążliwe niż zapłata nawet 1000 zł.

Data: 2012-04-18 08:57:55
Autor: kogutek
Parkowanie po
Artur Malg <futrzak@polbox.com> napisa(a):
[...]

W odzi sobie nie radz. Osobicie bliszy bym by stwierdzeniu e nie chce im
si. Bo jak wytumaczy sytuacj e stoi na ulicy samochd. Na zakazie
oczywicie. Blokuje jeden pas. Na ulicy ruch spory i jeszcze autobusy tam
jed. Par razy widziaem jak radiowz omija tak zaparkowany samochd i
powoli jedzie dalej. --

Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"