Parkowanie pojazdu pod budow±.

Data: 2010-10-16 10:22:46
Autor: fuen
Parkowanie pojazdu pod budow±.
mi pod budow± ochlapali auto farb±
i teraz mam milion czarnych kropek na aucie
których nie da siê zmyæ
bierze je tylko rozpuszczalnik, który te¿ rozpuszcza lakier auta
:-((

Data: 2010-10-16 10:41:36
Autor: BartekK
Parkowanie pojazdu pod budowÄ….
W dniu 2010-10-16 10:22, fuen pisze:
mi pod budowÄ… ochlapali auto farbÄ…
i teraz mam milion czarnych kropek na aucie
których nie da się zmyć
bierze je tylko rozpuszczalnik, który też rozpuszcza lakier auta
Może to nie farba a jakiś związek smoło-podobny? Spróbuj masłem (serio).

Data: 2010-10-16 11:54:27
Autor: huri_khan
Parkowanie pojazdu pod budowÄ….
Dnia Sat, 16 Oct 2010 10:41:36 +0200, BartekK napisa³(a):

W dniu 2010-10-16 10:22, fuen pisze:
mi pod budow± ochlapali auto farb±
i teraz mam milion czarnych kropek na aucie
których nie da siê zmyæ
bierze je tylko rozpuszczalnik, który te¿ rozpuszcza lakier auta
Mo¿e to nie farba a jaki¶ zwi±zek smo³o-podobny? Spróbuj mas³em (serio).

I obowi±zkowo mas³o które ma minimum 82 % t³uszczu a nie ¿adne masmixy czy
inne wynalazki przemys³u spo¿ywczego. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-10-16 12:21:15
Autor: BartekK
W dniu 2010-10-16 11:54, huri_khan pisze:
Dnia Sat, 16 Oct 2010 10:41:36 +0200, BartekK napisał(a):

[...]

I obowiązkowo masło które ma minimum 82 % tłuszczu a nie żadne masmixy czy
inne wynalazki przemysłu spożywczego.
No tak, zapomniałbym o tym, że dzisiaj "masło" to tylko marketingowa nazwa produktu spożywczego, który zawiera wodę, tłuszcze roślinne, barwniki, emulgatory, utrwalacze, i może zawierać tłuszcze inne...