Parkowanie przyczepy na ulicy.

Data: 2010-10-02 14:13:36
Autor: Bydlę
Fantom wrote:
> Witam
> Wkurza mnie pewna przyczepa kempingowa
(...)
> Stoi normalnie bez kol itp.
> Caly rok blokuje przeja

Jesteś pewien, że blokuje? To ważne.

> zd. Ulica normalnej szerokosci
>, wiec aby
> przejechac trzeba czekac az przejedzie ktos z naprzeciwka.
(...)
> Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

Można kupić przyczepę i postawić ją tak (po drugiej stronie ulicy), by już nie dało się przejechać...
Albo ustawić slalom.

--
Bydlę

Data: 2010-10-02 21:03:01
Autor: Fantom
Parkowanie przyczepy na ulicy.
> [...]

No nei wiem jak to inaczej nazwac. Zastawia na stale jeden pas ruchu.

> [...]

Można kupić przyczepę i postawić ją tak (po drugiej stronie ulicy), by już nie dało się przejechać...

No to ciekawe zagadnienie. Co by bylo gdybym na drugim pasie, obok przyczepy,  zaparkowal samochod ?

Fantom

Data: 2010-10-02 21:48:25
Autor: kogutek
> [...]

No to ciekawe zagadnienie. Co by bylo gdybym na drugim pasie, obok przyczepy,  zaparkowal samochod ?

sprawdź. Kto Ci nie daje. Potem opisz jaki mandat dostałeś. --

Data: 2010-10-03 18:02:36
Autor: Fantom
> [...]

przyczepy, zaparkowal samochod ?

Fantom

sprawdź. Kto Ci nie daje. Potem opisz jaki mandat dostałeś.

Ale dostaniemy oboje ?

Fantom

Data: 2010-10-04 18:58:45
Autor: Bydlę
Fantom wrote:
> No nei wiem jak to inaczej nazwac. Zastawia na stale jeden pas ruchu.

Bo często ludzie mówią blokuje, choć w rzeczywistości nie blokuje - prawnicy mogą o tym godzinami rozprawiać, dlatego dopytuję - zazwyczaj jest tak, że brak zakazu oznacza, iż zaparkowanie tam czegoś normalnego nie blokuje ruchu...

> No to ciekawe zagadnienie.

Dlatego taką sugestię miałem - skoro jedna nie blokuje, to pewnie i dwie nie będą blokowały.
A siedem też nie?
;-)

> Co by bylo gdybym na drugim pasie, obok
> przyczepy,  zaparkowal samochod ?

Samochód nie.
Przyczepę.
Bez kół.
By test się udał, oba obiekty muszą być prawie takie same.

--
Bydlę

Parkowanie przyczepy na ulicy.