Parkowanie równległe

Data: 2016-05-19 09:09:03
Autor: Bolko
Parkowanie równległe
Było o zawracaniu.
To ja teraz o parkowaniu równoległym.

Sytuacja ruchliwa droga wzdłuż której są wyznaczone miejsca do parkowania.
Jest miejsce do parkowania ale nie na tyle że wjadę przodem i zaparkuje.
Za mną jedzie co najmniej jeden samochód.
Co mam zrobić?

Data: 2016-05-19 18:30:41
Autor: Shrek
Parkowanie równległe
On 19.05.2016 18:09, Bolko wrote:
[...]

Wrzucić kierunek, przejechać obok miejsca i w zależności od tego co zrobi kolo za tobą:

1 - zaparkować tyłem,
2 - stać w wrzuconym wstecznym na sprzęgle, aż cofnie,
3 - jak duży ruch i nie ma gdzie cofnąć/nie ma ochoty, to olać debila i "odejść na drugi krąg"

Punkt 2 ćwiczyłem ze strażą miejską na dupie - debil wyszedł z samochodu zapytać czemu stoję... Jak mu wytłumaczyłem, to coś marudził o tamowaniu ruchu, ale cofnął.

Shrek

Data: 2016-05-19 19:03:00
Autor: radekp@konto.pl
Parkowanie równległe
Thu, 19 May 2016 18:30:41 +0200, w <nhkpnb$56m$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

3 - jak duży ruch i nie ma gdzie cofnąć/nie ma ochoty, to olać debila i "odejść na drugi krąg"

Wjechać trochę w to miejsce, poczekać aż auta przejadą i wtedy wykonać właściwy
manewr parkowania.

W wersji z małym ruchem pkt. 2 i poczekać aż auto wyprzedzi, choć trafiają się
"geniusze".

Data: 2016-05-22 14:25:23
Autor: J.F.
Parkowanie równległe
Dnia Thu, 19 May 2016 09:09:03 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
[...]

Egzamin ? Ustawic sie jak do parkowania tylem, obrocic, spojrzec przez tylna
szybe i stwierdzic "nie da rady, miejsce juz zajete" :-)

J.

Parkowanie równległe