Parkowanie - stacja benzynowa

Data: 2009-04-25 09:37:24
Autor: Dawid
Parkowanie - stacja benzynowa
Czy wlasciciel - w koncu prywatnej - stacji benzynowej moze mi zakazac parkowania na miejscu parkingowym (nieoznaczonym, ale ewidentnie do tego celu przygotowanym na ok 4-5 aut) ? Na logike moze, chociaz do jest miejsce parkingowe dla klientów, a ja takim tez w koncu jestem - mam fakture VAT na paliwo :) Tyle, ze jesli moze i poprosi mnie, o to bym nie parkowal w tym miejscu (ok 9h dziennie), a ja sie nie dostosuje to moze mi:

- odholowac samochód ?
- okleic samochód z informacja o zakazie ?

Dodam tylko, ze nie ma na terenie stacji informacji o zakazie parkowania, ale tez niema informacji, ze mozna parkowac. Przedstawiciel sieci twierdzi, ze ich wewnetzne przepisy teoretycznie dopuszczaja, aby kazdy z klientów mógl parkowac na jej terenie do 5 minut...

Jak to wyglada od strony prawnej ?

Dogadaj sie z kolesiem i daj mu 50zl / m-c i po problemie. Chyba ze wawa lub jakas inna wielka m-c to licz okolo 150zl :)

Parkowanie - stacja benzynowa