Parkowanie - stacja benzynowa

Data: 2009-04-26 19:17:24
Autor: B.Z.
Parkowanie - stacja benzynowa
Tyle, ze jesli moze i poprosi mnie, o to bym
nie parkowal w tym  miejscu (ok 9h dziennie), a ja sie nie dostosuje to
moze mi:
- odholowac samochód ?
- okleic samochód z informacja o zakazie ?

Zadzwonic na policje, ze na terenie stacji paliw zostal pozostawiony podejrzany samochód z prosba o sprawdzenie. Co zrobi z tym policja to juz inna sprawa... np. przyjada i wezwa saperów ;-)

B.Z.

Data: 2009-04-26 10:39:07
Autor: przypadek
On 26 Kwi, 19:17, "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> wrote:
> [...]

samochód z prosba o sprawdzenie. Co zrobi z tym policja to juz inna sprawa...

Będziesz miał te same problemy, co w sprawie każdego nieuzasadnionego
zgłoszenia. Nie miałoby w takim przypadku zasadniczo znaczenia, gdzie
ten samochód stoi.

Data: 2009-04-26 20:36:59
Autor: Andrzej
Użytkownik przypadek napisał:

[...]

no wiesz, uzasadnić zgłoszenie zawsze jakoś można (a bo miałem dziwny telefon z pogróżkami, że stację mi wysadzą i teraz wie pan, ten samochód tak stoi od dwóch godzin... :) )

Parkowanie - stacja benzynowa