Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie

Data: 2016-08-21 18:40:23
Autor: Zdzisław Dyrman (zasadniczo)
Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie
witam, pod koniec lipca zaparkowalem służbowym autem na zakazie
 (mój błąd, nie zauważyłem zakazu, a trzeba było pilnie coś
 załatwić), przyszło zapytanie do pracy, wskazali mnie, przyszło
 zapytanie do mnie, odpisałem zgodnie z prawem i teraz dzwoni do
 mnie pani że straży, że oni nie wyrobią się w terminie i nie
 zdążą tego mandatu wystawić. I teraz dają mi wybór: albo przyjadę
 tam do nich i podpisze zgodę na mandat, albo wysyłają to pocztą,
 nie zdążą i będą musieli potem dać to do sądu, a tam będą dużo
 większe koszty. Czy to prawda, że jak się nie wyrobią to ja potem
 mam ponosić koszty sądowe? Coś mi tu śmierdzi, dlatego prośba do
 Grupy o pomoc w tej sprawie. Z góry dzięki! --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-08-21 10:16:43
Autor: Zenek Kapelinder
Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie
A co tu moze smierdziec? Sytuacja jasna jak slonce. Stanales tam gdzie nie bylo mozna stanac i chca za to kase. Pewno za duzo nie chca to idz, badz grzeczny to moze cos utargujesz. Ciesz sie ze blokady nie zalozyli albo nie odholowali na parking za miastem.

Data: 2016-08-21 13:22:30
Autor: Zenek Kapelinder
Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie
Data: 2016-08-22 07:20:47
Autor: Zdzisław Dyrman (zasadniczo)
Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> Wrote in message:
http://www.auto-swiat.pl/prawo/kiedy-sie-przedawniaja-mandaty/q28ed

Wielkie dzięki! --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-08-22 08:52:34
Autor: zhbick
Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie

Użytkownik "Zdzisław Dyrman (zasadniczo) " napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:npd0cb$rj2$3@gioia.aioe.org...

nie polecam z dzieciakiem ze złamaną ręką jeździć i szukać
parkingu w miejscu, gdzie to praktycznie niemożliwe.

Czyli zaistniał tzw stan wyższej konieczności.

Data: 2016-08-24 13:46:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-08-22 o 08:52, zhbick pisze:

[...]

Bez przesady (z tą wyższą koniecznością przy złamanej ręce). Chyba że to jakieś otwarte złamanie z wystającą kością, ale to wówczas karetkę wzywać.

--
Liwiusz

Parkowanie, straż miejska, mandat, ile czasu na wystawienie