Parkowanie w Warszawie 11/11/2011

Data: 2011-11-07 07:30:36
Autor: lukasz
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
Witam

Czy ktos wie jak bedzie wygladala kwestia oplaty za parkowanie w Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos z Was juz ma jakies info ?

Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice - Warszawa ?

dzieki,

Data: 2011-11-07 03:28:57
Autor: ptoki
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
On Nov 7, 7:30 am, lukasz <ant...@no.spam.o2.pl> wrote:
Witam

Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
Warszawa ?

Jak zwykle nadarzyn, janki i raszyn.
Tyle ze caly remont od pitrkowa niby taki straszny a jednak jedzie sie
spokojnie, niezbyt szybko (60-90km/h) ale jednak ok.
Najgorszy jest wyjazd z wawy. Cala zakorkowana az do miejsca gdzie
buduje sie wiadukt na obwodnicy (niedaleko lotniska). Potem juz jest
ok.
Mozna omijac calosc jak kolega poradzil (przez opoczno az do
piaseczna) ale nie jestem pewien czy warto jesli z miasta wyjedziesz
sprawnie.

Data: 2011-11-07 21:08:58
Autor: lukasz
W dniu 2011-11-07 12:28, ptoki pisze:

[...]

Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Rok temu jadac 11/11 Janki byly przejezdne wiec pewnie zaryzykuje i tym razem "8" do samej Warszawy

pozdrawiam

Data: 2011-11-07 08:18:44
Autor: huri_khan
Dnia Mon, 07 Nov 2011 07:30:36 +0100, lukasz napisał(a):

Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice - Warszawa ?

W zależno¶ci od wyboru trasy s± lub ich nie ma :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-11-07 21:07:40
Autor: lukasz
W dniu 2011-11-07 08:18, huri_khan pisze:
Dnia Mon, 07 Nov 2011 07:30:36 +0100, lukasz napisał(a):

Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
Warszawa ?

W zależno¶ci od wyboru trasy s± lub ich nie ma :)

zamierzam jechac "1" przez czestochowe do piotrkowa i dalej "8" do stolicy

Data: 2011-11-07 09:12:59
Autor: masti
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
Dnia pięknego Mon, 07 Nov 2011 07:30:36 +0100 osobnik zwany lukasz
wystukał:

[...]

generalnie we wszystkie święta jest bezpłatne. Możesz spokojnie założyć, że w piatek będzie za darmo.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-07 10:09:12
Autor: Axel
"lukasz" <anti20@no.spam.o2.pl> wrote in message
[...]

Info jest takie, ze w dni wolne od pracy oraz wtedy kiedy KM ma rozklad swiateczny (np. 31 pazdziernika tydzien temu) parkowanie jest bezplatne.

Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice - Warszawa ?

Przebudowa dlugiego odcinka gierkowki...

--
Axel

Data: 2011-11-07 10:14:05
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-11-07 07:30, lukasz pisze:

[...]

W dniach wolnych od pracy zawsze parkowanie jest bezpłatne. Dlaczego teraz miało by być inaczej?

>Czy sa 0jakies powaĹĽniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice - >Warszawa ?

Po między Piotrkowem a Jankami masz remont DK i ruch na przemian na lewej i prawej nitce po jednym pasie. Możesz to objechać np kierując się przed Piotrkowem na Opoczno DK nr 12 a dalej skręcić w drogę wojewódzką 728 i dalej w Grójcu DK nr 7 do Janek.
Korki zacznÄ… siÄ™ dopiero w Jankach.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-07 11:53:11
Autor: huri_khan
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
Dnia Mon, 07 Nov 2011 10:14:05 +0100, The_EaGle napisał(a):

Po między Piotrkowem a Jankami masz remont DK i ruch na przemian na lewej i prawej nitce po jednym pasie. Możesz to objechać np kieruj±c się przed Piotrkowem na Opoczno DK nr 12 a dalej skręcić w drogę wojewódzk± 728 i dalej w Grójcu DK nr 7 do Janek.
Korki zaczn± się dopiero w Jankach.

Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

Data: 2011-11-07 13:21:48
Autor: glang
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

niestety tak. ostatnio wyjeżdżaj±c z Sieradza o 20 miałem info że korek 7 km od Piotrkowa
pzdr
GL

Data: 2011-11-08 15:09:11
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-11-07 13:21, glang pisze:
Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

niestety tak. ostatnio wyjeżdżaj±c z Sieradza o 20 miałem info że korek
7 km od Piotrkowa

Ja tamtędy jechałem kilka tygodniu temu dwa razy i jako¶ nie było problemu ale to był weekend. Po za tym można to pewnie jako¶ omin±ć.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-09 16:37:11
Autor: jerzu
On Tue, 08 Nov 2011 15:09:11 +0100, The_EaGle <ehge@jss.com> wrote:

Po za tym można to pewnie jako¶ omin±ć.

Własnie nie za bardzo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-07 20:22:02
Autor: jerzu
On Mon, 7 Nov 2011 11:53:11 +0100, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

Jest. Ostatnio spędziłem tam w korku ponad 20 minut.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-07 10:20:35
Autor: Grejon
[...]

Tak, mamy takie info, że w soboty, niedziele i ¶więta jest bezpłatne.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-07 17:58:44
Autor: Kazimierz Uromski
On 07.11.2011 07:30, lukasz wrote:
[...]

Tak na przyszłość: zasada w mieście stołecznym jest generalnie taka, że bezpłatnie jest w dni obowiązywania świątecznego/sobotniego rozkładu jazdy w ZTM. Gdzieś to nawet w jakiejś uchwale rady miasta można nawet znaleźć.

Parkowanie w Warszawie 11/11/2011