Parkowanie w Warszawie 11/11/2011

Data: 2011-11-07 10:14:05
Autor: The_EaGle
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
W dniu 2011-11-07 07:30, lukasz pisze:

Czy ktos wie jak bedzie wygladala kwestia oplaty za parkowanie w
Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo
gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos
z Was juz ma jakies info ?

W dniach wolnych od pracy zawsze parkowanie jest bezpłatne. Dlaczego teraz miało by być inaczej?

>Czy sa 0jakies powaĹĽniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice - >Warszawa ?

Po między Piotrkowem a Jankami masz remont DK i ruch na przemian na lewej i prawej nitce po jednym pasie. Możesz to objechać np kierując się przed Piotrkowem na Opoczno DK nr 12 a dalej skręcić w drogę wojewódzką 728 i dalej w Grójcu DK nr 7 do Janek.
Korki zacznÄ… siÄ™ dopiero w Jankach.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-07 11:53:11
Autor: huri_khan
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
Dnia Mon, 07 Nov 2011 10:14:05 +0100, The_EaGle napisał(a):

Po między Piotrkowem a Jankami masz remont DK i ruch na przemian na lewej i prawej nitce po jednym pasie. Możesz to objechać np kieruj±c się przed Piotrkowem na Opoczno DK nr 12 a dalej skręcić w drogę wojewódzk± 728 i dalej w Grójcu DK nr 7 do Janek.
Korki zaczn± się dopiero w Jankach.

Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-11-07 13:21:48
Autor: glang
Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

niestety tak. ostatnio wyjeżdżaj±c z Sieradza o 20 miałem info że korek 7 km od Piotrkowa
pzdr
GL

Data: 2011-11-08 15:09:11
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-11-07 13:21, glang pisze:
Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

niestety tak. ostatnio wyjeżdżaj±c z Sieradza o 20 miałem info że korek
7 km od Piotrkowa

Ja tamtędy jechałem kilka tygodniu temu dwa razy i jako¶ nie było problemu ale to był weekend. Po za tym można to pewnie jako¶ omin±ć.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-11-09 16:37:11
Autor: jerzu
On Tue, 08 Nov 2011 15:09:11 +0100, The_EaGle <ehge@jss.com> wrote:

Po za tym można to pewnie jako¶ omin±ć.

Własnie nie za bardzo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-07 20:22:02
Autor: jerzu
On Mon, 7 Nov 2011 11:53:11 +0100, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

Jest. Ostatnio spędziłem tam w korku ponad 20 minut.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Parkowanie w Warszawie 11/11/2011