Parkowanie w strefie egzekucja należności

Data: 2009-08-20 13:23:07
Autor: Szerr
Parkowanie w strefie egzekucja należności

Auto zarejestrowane na moją DG parkowało ponoć w strefie płatnego
parkowania administrowanej przez urząd miasta. Dostałem imienne wezwanie do
zapłaty tej należności, straszą ściągnięciem należności w trybie egzekucji
administracyjnej. Nie jestem w stanie przypomnieć sobie kierującego, bo to
było dość dawno. Czy postępowanie egzekucyjne mogą faktycznie wszcząć
przeciwko mnie?

--
Quid leges sine moribus?

Parkowanie w strefie egzekucja należności