[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)

Data: 2010-06-22 10:01:52
Autor: Rafał
[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)
http://www.joemonster.org/filmy/26141/Parkujesz_zdrapujesz_cz._2

Może ktoś ma wtyki i takie naklejki po kosztach by załatwił:)

Data: 2010-06-22 10:34:35
Autor: mz
[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)
Chętnie bym takie ponaklejał. Wczoraj miła Pani zaparkowała przedemną w tzw stringach na dwóch miejscach parkingowych. I wesoło wysiadła z auta blokując ostatnie wolne miejsce. Brr

Data: 2010-06-22 15:41:28
Autor: Bydlę
mz wrote:
> Wczoraj miła Pani zaparkowała przedemną w tzw
> stringach na dwóch miejscach parkingowych. I wesoło wysiadła z auta blokując
> ostatnie wolne miejsce. Brr

Na twoich oczach?
I nie zareagowałeś prawidłowo?

--
Bydlę

Data: 2010-06-22 16:41:52
Autor: kamil

"Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message news:hvqei8$qs4$2cougar.axelspringer.pl...
mz wrote:
> Wczoraj miła Pani zaparkowała przedemną w tzw
> stringach na dwóch miejscach parkingowych. I wesoło wysiadła z auta
> [...]

Mial zlapac za stringi i uciec?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 19:12:28
Autor: Bydlę
kamil wrote:

> "Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message

> Mial zlapac za stringi i uciec?

Uciec? Po złapaniu za stringi wyciąga się zazwyczaj w górę - przynajmniej tak wynika z filmów, które pokazują tę tradycyjną amerykanską zabawę ludową.
;-)

--
Bydlę

Data: 2010-06-22 11:52:00
Autor: Piotrek

Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:hvpqlg$k7$1node2.news.atman.pl...
http://www.joemonster.org/filmy/26141/Parkujesz_zdrapujesz_cz._2

Może ktoś ma wtyki i takie naklejki po kosztach by załatwił:)

Szkoda że z bagażnika nie wyciągnął strzelby

Data: 2010-06-22 12:06:55
Autor: Zmotoryzowany

Zobacz tu http://parkujeszzdrapujesz.blox.pl/html

Data: 2010-06-22 15:56:33
Autor: Kudłaty Konservateesta

wyślij foty: http://www.zawalidroga.pl/

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

http://www.zawalidroga.pl/

Data: 2010-06-22 19:01:06
Autor: to
Rafał wrote:

http://www.joemonster.org/filmy/26141/Parkujesz_zdrapujesz_cz._2

Może ktoś ma wtyki i takie naklejki po kosztach by załatwił:)

Na czoło se naklej...

Data: 2010-06-25 09:24:00
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c210872$0$19184$65785112news.neostrada.pl...
Rafał wrote:

http://www.joemonster.org/filmy/26141/Parkujesz_zdrapujesz_cz._2

Może ktoś ma wtyki i takie naklejki po kosztach by załatwił:)

Na czoło se naklej...

....znaczy, lubisz sobie parkować "bąćgdzie"
czy uważasz, że jednak tylko trzeba czekać aż "ludzkość się opamięta"

Data: 2010-06-25 12:59:03
Autor: to
[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)
Artur\(m\) wrote:

...znaczy, lubisz sobie parkowaÌ "b¹Ìgdzie" czy uwa¿asz, ¿e jednak tylko
trzeba czekaÌ a¿ "ludzkoœÌ siê opamiêta"

TwĂłj poziom wnioskowania zachwyca... inaczej.

Data: 2010-06-25 15:21:46
Autor: Karol Y
[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)
...znaczy, lubisz sobie parkować "bąćgdzie"
czy uważasz, że jednak tylko trzeba czekać aż "ludzkość się opamięta"

Znaczy to, że nie Ty jesteś od wymierzania kary tylko sąd / policja / straż wiejska od mandatu.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-06-25 15:41:40
Autor: krzysiek82
Karol Y pisze:
  > Znaczy to, że nie Ty jesteś od wymierzania kary tylko sąd / policja /
straż wiejska od mandatu.

szczególnie na parkingu pod marketem oj ludzie

--
krzysiek82

Data: 2010-06-25 16:02:59
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-06-25 15:41, krzysiek82 pisze:
Karol Y pisze:
 > Znaczy to, że nie Ty jesteś od wymierzania kary tylko sąd / policja /
straż wiejska od mandatu.

szczególnie na parkingu pod marketem oj ludzie

Gdy kierowca siedzi w środku i ma włączone awaryjne.

A.

Data: 2010-06-23 09:13:44
Autor: PB
[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)
Tue, 22 Jun 2010 10:01:52 +0200, na pl.misc.samochody, Rafał
napisał(a):

http://www.joemonster.org/filmy/26141/Parkujesz_zdrapujesz_cz._2

Może ktoś ma wtyki i takie naklejki po kosztach by załatwił:)

Zanmiast naklejki mozna też zostawić zwykłą uroczą wizytówke:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs488.ash1/26693_1211985079574_1827198147_394550_1456586_n.jpg

Wersja do druku jest tutaj:

http://dl.dropbox.com/u/177181/wizytowka.pdf

Też urocza rzecz, a o ile prostsza do wykonania. W dowolnym punkcie
zlecamy druk 200 szt - cena będzie niska rzędu 35 - 40 zł

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-06-23 11:31:29
Autor: kamil
"PB" <piotr.spam@biegala.pl> wrote in message news:1ms72f3w2rmb2$.1d8b0q3fu12ry.dlg40tude.net...

Też urocza rzecz, a o ile prostsza do wykonania. W dowolnym punkcie
zlecamy druk 200 szt - cena będzie niska rzędu 35 - 40 zł

Wizytowke wyrzuci i bedzie parkowac dalej, po 20 minutach skrobania naklejki drugi raz juz sie zastanowi..

Data: 2010-06-23 20:04:16
Autor: kml
[...]

Szkoda, ze nie była ponacinana jeszcze :)

kml

Data: 2010-06-24 15:16:07
Autor: MadMan
Dnia Wed, 23 Jun 2010 20:04:16 +0200, kml napisał(a):

http://www.joemonster.org/filmy/26141/Parkujesz_zdrapujesz_cz._2

Może ktoś ma wtyki i takie naklejki po kosztach by załatwił:)

Szkoda, ze nie była ponacinana jeszcze :)

Ale była wykonana z czegoś takiego, że nie sposób zdrapać "na raz". Coś
jak etykieta na coli na przykład. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-24 15:52:23
Autor: kml

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1087joaaag1xr$.dlgrower.power.pl...
[...]

Nop ;) Ale jak koleś ich ganiał naokoło samochodu to myślałem, że padne ;))))

kml

Data: 2010-06-25 15:23:55
Autor: Karol Y
[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)
Nop ;) Ale jak koleś ich ganiał naokoło samochodu to myślałem, że padne
;))))

To samo. Aż szkoda, że nie miał jakieś śrutówki w bagażniku.

--
Mateusz Bogusz

[piątkowo] Parkujesz - zdrapujesz :)