Parowanie okien

Data: 2009-10-20 20:14:06
Autor: Marek Dyjor
Parowanie okien
Stalker wrote:
Podobno parowanie szyb to normalny problem zwiazany ze szczelnoscia
nowoczesnych okien.
Ale mam pytanie. Czy okno trojszybowe powinno parowac na wewnetrznej
szybie? Wstawilismy trojszybowe okna i ta wewnetrzna szyba bywa teraz
zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

mnie jakos okna nie paruja :)  ciekawe dlaczego.

Data: 2009-10-21 12:06:55
Autor: Kane
Parowanie okien
Podobno parowanie szyb to normalny problem zwiazany ze szczelnoscia
nowoczesnych okien.

mnie jakos okna nie paruja :)  ciekawe dlaczego.

Bo masz pewnie "starodawne" okna a nie nowoczesne ! :) Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-10-21 12:52:02
Autor: Marek Dyjor
Parowanie okien
Kane wrote:
Podobno parowanie szyb to normalny problem zwiazany ze szczelnoscia
nowoczesnych okien.

mnie jakos okna nie paruja :)  ciekawe dlaczego.

Bo masz pewnie "starodawne" okna a nie nowoczesne ! :)

nowoczesne drewniane okna z pakietami k=1.0

Data: 2009-10-21 15:03:39
Autor: Kane
Parowanie okien
nowoczesne drewniane okna z pakietami k=1.0

Marek  - ja zartowalem ;) Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-10-21 15:07:31
Autor: mk
Parowanie okien
Marek Dyjor pisze:

mnie jakos okna nie paruja :)  ciekawe dlaczego.

Bo masz pewnie "starodawne" okna a nie nowoczesne ! :)

nowoczesne drewniane okna z pakietami k=1.0

Za sucho w mieszkaniu:)

Parowanie okien