Parowanie okien

Data: 2009-10-21 07:07:34
Autor: nom
Parowanie okien

Uzytkownik "Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> napisal w wiadomosci news:30cd8440-e3dc-49a7-bd5f-3d0c36e21dc3d23g2000vbm.googlegroups.com...

Ale mam pytanie. Czy okno trojszybowe powinno parowac na wewnetrznej
szybie? Wstawilismy trojszybowe okna i ta wewnetrzna szyba bywa teraz
zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

Mi tak parowaly w srodku, wiec umylem w cieply dzien (jakis srodek do szyb samochodowych Plastmal), dalem uszczelke pomiedzy skrzydla i skrecilem. Juz nie paruja. :-)

Parowanie okien