Parowanie szyb

Data: 2017-08-28 07:57:55
Autor: Jacek
Parowanie szyb
W dniu 27.08.2017 o 02:50, Bolko pisze:

Po godzinie wszystkie szyby zaparowane.
A nie przepraszam ...
połówka przedniej od strony żony czysta jak łza.
Ale czysta w sensie, że sucha, czy że mokra, ale woda rozpływa się po powierzchchni szyby (jak po szybie posmarowanej środkiem powierzchniowo czynnym)?
Jacek

Data: 2017-08-28 00:19:34
Autor: Bolko
Parowanie szyb
W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 07:57:59 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

Ale czysta w sensie, że sucha, czy że mokra, ale woda rozpływa się po powierzchchni szyby (jak po szybie posmarowanej środkiem powierzchniowo czynnym)?

Szczerze nie zwróciłem uwagi bo się wkurzyłem awarią auta w pierwszym
dniu urlopu.
Ale szyba była myta dzień przed wyjazdem,
i nad kierownicą była zamglona
a w drugiej części czysta.
I to w sytuacji gdy auto nie chodziło.
Od zawsze tak z autem miałem ale ostatnia "przygoda" mnie zastanowiła.

Parowanie szyb