Parowanie szyby - "antypara"

Data: 2009-11-02 12:02:24
Autor: Seba
Parowanie szyby - "antypara"
Dnia Mon, 02 Nov 2009 11:10:25 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
napisał(a):

Po nocnych przymrozkach mam na wewnetrznej stronie szyby czolowej warstwe szronu.

Żaden z tych produktów nie da Ci dobrych efektów - swego czasu
testowałem to w maluchu. Chyba, że branża chemiczna zrobiła znaczący
krok naprzód na tym polu - kaszlakiem jeździłem ponad dekadę temu.

Spróbuj prostego sposobu - umyj dokładnie szyby dobrym płynem i czystą
ścierą a potem systematycznie wychładzaj auto przed ostatnim parkowaniem
(przed nocą). Pamiętam, że to przynosiło w miarę dobre efekty.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Parowanie szyby - "antypara"