Parowanie szyby - "antypara"

Data: 2009-11-02 15:02:43
Autor: Yogi\(n\)
Parowanie szyby - "antypara"
Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał w wiadomości news:hcmbb2$jdj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czesc!

Ma ktos doswiadczenia z jakas chemia, ktora dalaby sobie rade z parujaca szyba przednia? Po nocnych przymrozkach mam na wewnetrznej stronie szyby czolowej warstwe szronu. Gdy tylko auto sie nagrzeje szyba nie paruje. Filtra przeciwpylkowego w tej wersji samochodu nie ma oryginalnie. Brak przeciekow do wnetrza samochodu. Nagrzewnica szczelna. Dywaniki suche.

Umycie szyby alkoholem u mnie załatwia 90% takich przypadków. Czasem pomaga dopiero solidne, dwukrotne. Jeżeli jednak nie pomoże, to proponuje pod fotelem pasażera w kuwetce dla kota trochę higroskopijnego żwirku (sa w supermarketach). Trzeba wymieniać co mniej więcej 3 tygodnie, ale osusza auto bardzo ładnie. W zimie tez działa, ale ze względu na wode wnoszoną na butach trzeba wymieniać cześciej. Ja tego nie stosuję, (mam garaż, a tam zostawiam otwarte szyby), ale znajomy (sąsiad) z powodzeniem stosuje od lat, kiedyś go zagadnąłem, czy trzyma kota w samochodzie :-))

--
Yogi(n)

Data: 2009-11-03 21:24:06
Autor: Tomasz Pyra