Parowary jak sie maja do gazu?....ekonomicznie.

Data: 2009-10-16 01:36:17
Autor: Jacek23
Parowary jak sie maja do gazu?....ekonomicznie.
Mam takie pytanie, a nie znalazlem lepszej grupy:(
Jak sie ma gotowanie na sprzecie typu parowar w stosunku do gotowania na gazie.......chodzi o to czy taniej , drozej , czy tak samo to wychodzi ekonomicznie?
Mniej wiecej oczywiscie........
Pozdro

--
jacek23@post.pl / gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2009-10-16 08:16:51
Autor: Misiek

Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości news:4ad7b1f2$1news.home.net.pl...
[...]

pl.rec.kuchnia
tam pytaj :-)

Parowary jak sie maja do gazu?....ekonomicznie.