Partia Kierowców

Data: 2013-08-26 21:08:34
Autor: megrims
Partia Kierowców
W dniu 2013-08-26 18:40, WOJO pisze:
Istnieje w Polsce coś takiego jak Partia Kierowców ? :)
WOJO
To ja chce być prezesem.

Data: 2013-08-26 21:23:39
Autor: WOJO
Partia Kierowców
Istnieje w Polsce coś takiego jak Partia Kierowców ? :)
To ja chce być prezesem.
Obiecaj benzynę po 1,6 zł, gaz po 0,72 zł, darmowe autostrady bez ograniczeń prędkości, policję zajmującą się SŁUŻENIEM, a nie pierdoleniem się po krzakach, likwidację większości uprawnień represyjnych służb
i zrealizuj choć jedną z tych obietnic, a masz mój dożywotni głos.
Pewnie ktoś się zastanawia dlaczego takie ceny.
Ano ostatnio miałem okazję trochę poobserwować naszych zachodnich sąsiadów.
Zarobki 1500-2000E (Polska 1600-2000 zł), paliwo 1,6E (Polska 6 zł), gaz 0,72E (Polska 2.3 zł), kebab 3,5E (Polska 11 zł), autostrady i policja (szkoda słów na porównanie).
I zapomniałbym o chyba najważniejszym VAT 19% (Polska 23%, a już niedługo ....24,25...)
Więcej nie chce mi się nawet przytaczać.
Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-08-26 22:43:41
Autor: megrims
Partia Kierowców
W dniu 2013-08-26 21:23, WOJO pisze:
[...]
Załatwione

[...]
Polacy mają chyba prywatę i kombinatorstwo we krwii i to chyba
najbardziej rozpierdala ten kraj. No i do władzy pchają się
cwaniaki. Ale to NTG.

Data: 2013-08-26 16:57:56
Autor: kogutek444
Partia Kierowców
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 22:43:41 UTC+2 użytkownik megrims napisał:

> [...]

Polacy mają chyba prywatę i kombinatorstwo we krwii i to chyba

najbardziej rozpierdala ten kraj. No i do władzy pchają się

jaka prywata jakie kombinatorstwo? To co napisałeś jest medialne ale nie prawdziwe. Polska od zakończenia wojny była kolonią. I to nie kolonią ZSRR. Duża część artykułów w zachodnich sklepach pochodziła z PRL. Oczywiście były sprzedawane pod innymi markami. To były tanie artykuły. Przez 50 lat byliśmy takimi tanimi europejskimi Chinami dla Niemców, Francuzów, Anglików. Teraz jest tak samo. W `Łodzi produkuje się tapicerkę do prawie wszystkich samochodów produkowanych w Europie. Gdzieś na Śląsku silniki do nich. Robotnicy to produkujący dostają kilka razy mniej za pracę niż by dostali robotnicy w krajach Europy zachodniej. W zamian za to Niemiec może kupić sporo tańszy samochód. Tak zawsze działały systemy kolonialne. I ile jak był socjalizm można było by za to przypierdolić tym co wtedy rządzili. To teraz nie ma za taką sytuację komu dać w ryja. na dodatek jakiś chuj wczoraj w telewizji tłumaczył że mniej zarabiamy bo mamy mniejszą wydajność pracy. No rzesz kurwa jego mać. Znam kogoś kto pracuje w tej fabryce od tapicerki samochodowej. Zapierdala jak w obozie koncentracyjnym za 1900 na rękę. Jak by więcej pracował to by umarł z przepracowania. Kiedyś opowiadał jak go wypierdolić z roboty chcieli bo włączył do kontaktu ładowarkę do e papierosa. Szwaczki mają w krzesełkach zainstalowane czujniki czy siedzą i szyją czy poszły się wysikać albo zapalić. Rozliczają ich czas pracy z tych czujników.

Data: 2013-08-27 08:20:13
Autor: Marek Dyjor
Partia Kierowców
Użytkownik wrote:
[...]

kurcze co ty palisz? a może sobie dajesz w żyłe...

Data: 2013-08-27 04:09:53
Autor: kogutek444
Partia Kierowców
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 08:20:13 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

> wysikać albo zapalić. Rozliczają ich czas pracy z tych czujników.

kurcze co ty palisz? a może sobie dajesz w żyłe...

To że o czymś nie wiesz nie znaczy że tego nie było. Znaczy że o tym nie wiesz. Znajdź gdzie i który z wielkiej trójki powiedział że Polska była i jest wrzodem na dupie Europy i należało by ją skasować ( w oryginale przeciąć wrzód). Ale że tego zrobić się nie da to najlepiej będzie jak trafi pod sowiecki but. Stalin na to odpowiedział że w tłumaczeniu na język zrozumiały dla mas brzmiało " Pierdolę takie na ramię broń. Nie chce Polski i tych głupich Polaków u siebie. Z nimi są zawsze problemy." To nie Stalin wziął sobie Polskę. To dwóch pozostałych mu ją na siłę wcisnęło. To ze skasowaniem i że się nie da miało podtekst materialny. Polska armia była w tym czasie trzecią co do ilości mięsa armatniego armią w Europie.

Data: 2013-08-27 19:07:35
Autor: Artur Maśląg
Partia Kierowców
W dniu 2013-08-26 22:43, megrims pisze:
(...)
Polacy mają chyba prywatę i kombinatorstwo we krwii i to chyba
najbardziej rozpierdala ten kraj.

Jak to leciało?
Aaa - "nie oceniaj innych po sobie" :>

No i do władzy pchają się cwaniaki.

Do władzy, do pieniędzy :P

Ale to NTG.

Czy ja wiem :P

Data: 2013-08-26 23:10:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Partia Kierowców
On Mon, 26 Aug 2013, WOJO wrote:

Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?

  Może bilans odsetek jest taki, że to im obiecują spłatę odsetek? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-27 00:11:53
Autor: Maciek
Partia Kierowców
W dniu 2013-08-26 21:23, WOJO pisze:
Więcej nie chce mi się nawet przytaczać.
Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?
No wiesz - oni przegrali wojnę, a my, zwycięzcy, zrzekliśmy się
reparacji wojennych, bo przecież nie kopie się leżącego ;-)

Maciek

Data: 2013-08-26 16:16:27
Autor: kogutek444
Partia Kierowców
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 00:11:53 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

No wiesz - oni przegrali wojnę, a my, zwycięzcy, zrzekliśmy się

reparacji wojennych, bo przecież nie kopie się leżącego ;-)

-- Pozdrawiam

Maciek

Kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą. Reparacje pomiędzy Niemcami a Polską zostały rozliczone i zapłacone. Bardzo pokrętnie zostało to zrobione ale to rozdział zamknięty. W zamian za NRD ZSRR przejął na siebie wypłatę odszkodowań dla państw jakie znalazły się w jego strefie wpływów. Nie wiem czy wywiązał się w stosunku do pozostałych państw socjalistycznych. W zasadzie mam to w dupie czy się wywiązał. Z Polską było tak. Jak wielka trójka ustalała granice w powojennej Europie to Stalin nie chciał Polski u siebie. Pozostała dwójka wcisnęła mu Polskę na siłę. Zmiana granic Polski to też ich robota.  W zamian za tereny na wschodzie. Tereny słabo zaludnione, bez infrastruktury przemysłowej Polska dostała tereny na zachodzie. Obliczono wartość księgową terenów które straciliśmy i tych które otrzymaliśmy. Różnica z tego co pamiętam wynosiła ok 11 miliardów ówczesnych dolarów na korzyść terenów na zachodzie. Oddaliśmy 11 miliardów dolarów ZSRR. Tereny na zachodzie Polski to odszkodowanie za wojnę. Z ekonomicznego punktu widzenia był to doskonały interes.

Data: 2013-08-27 08:18:59
Autor: Marek Dyjor
Partia Kierowców
Użytkownik wrote:

[...]

ho ho

widzę że i alternatywna historię piszecie kogutek... :)

Stalin nie chciał Polski - to jest ubawna teza...

Data: 2013-08-27 11:20:05
Autor: BUNIEK
Partia Kierowców
[...]

Ponieważ ludzie tam nie będą pracowali za mniej i pracodawca nie ma wyjścia musi płacić a dodatkowo liczy się z ludźmi.

U nas, ludzie się cieszą jak maja jakakolwiek prace i mniej wybrzydzają (Ci co wybrzydzają a tak naprawdę nie maja nic do zaoferowania siedzą na zasiłku)  taka pani na kasie w hipermarkecie dostaje około 1600 netto i nie podskakuje bo ja wymienia bo łatwo i są chętni, ale jakby nikt nie chciał za tyle robić to płaciliby więcej. U nas jak jesteś np. programistą to 5000 - 12000 netto zarobisz, oczywiście na zachodzie więcej ale czy za podane kwoty nie będziesz u nas dobrze żył.

Odpowiedz sobie sam: jakbyś miał własna firmę (może masz nie wiem) to płaciłbyś/płacisz kilkadziesiąt procent więcej niż płaci swoim pracownikom konkurencja ? nawet jakby było Cię na to stać tj. zrezygnowałbyś z części zysku dla pracowników.

Buniek

Partia Kierowców