Partia Pięknych Ludzi

Data: 2010-07-25 11:07:57
Autor: magdaverakosiorek
Partia Pięknych Ludzi
Słynna rumuńska modelka - 23-letnia Sanziany Buruiana - założyła
Partię Pięknych Ludzi.  Ja się do niej zapisuję. Razem z Zo¶k±
Kulawk±, posłankami Kruk i Kęp±. Będziemy reprezentować Polskę
patriotyczn± i piękn±.
magdavera

Data: 2010-07-25 20:11:06
Autor: jadrys
Partia Pięknych Ludzi
  W dniu 2010-07-25 20:07, magdaverakosiorek pisze:
[...]

Ale do niej zboków nie przyjmuj±..

Data: 2010-07-25 20:12:36
Autor: Porucznik Rżewski
Partia Pięknych Ludzi
Użytkownik magdaverakosiorek napisał:
[...]

WeĽta jeszcze Małżonkę hłabiego Anne de Cachalotte, pięknom Julię zu Dorsch i posłankę Katarasińsk±, o ile nie jest dzisiaj napierdolona jak parowóz. he he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-25 11:38:32
Autor: magdaverakosiorek
Partia Pięknych Ludzi
On Jul 25, 1:12 pm, Porucznik Rżewski <rzhevs...@kobyla.com> wrote:
> [...]

WeĽta jeszcze Małżonkę hłabiego Anne de Cachalotte, pięknom Julię zu
Dorsch i posłankę Katarasińsk±, o ile nie jest dzisiaj napierdolona jak
Nie wiesz że to ruska, ciemny człowieku.
magdavera

Data: 2010-07-25 20:26:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Partia Pięknych Ludzi

Użytkownik "Porucznik Rżewski" <rzhevskiy@kobyla.com> napisał w wiadomo¶ci news:i2huqk$hia$1news.onet.pl...
[...]

Katarasińska nie była napierdolona, za to napierdolona była Kruk. Najebana w trzy dupy.

Data: 2010-07-25 21:27:12
Autor: mkałrwan jest debilem
Partia Pięknych Ludzi

Użytkownik "Porucznik Rżewski" <rzhevskiy@kobyla.com> napisał

WeĽta jeszcze ....

Nie ¶cigasz już oprawców Jankowskiego, żałosny przygłupie?

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówi±c w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kul± w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Partia Pięknych Ludzi