Partia Republikanska

Data: 2013-06-08 21:26:52
Autor: jr
Partia Republikanska
Powinna w Polsce powstac Partia Republikanska, ktora bedzie sie odwolywac miedzy innymi do poczatkow powojennej polskiej demokracji, czyli do wyborow z roku 1991 i pierwszego demokratycznego rzadu, ktory w wynikow tych wyborow zostal powolany.
Rzad ten zakwestionowal ostatni plan PZPR w wykonaniu Leszka Balcerowicza, oraz polityke grubej kreski Mazowieckiego. Byly to glowne powody, dla ktorego rzad ten zostal obalony w nocy 4 czerwca 1993 roku.
Punktem nr 1 Partii Republikanskiej powinna byc deklaracja zerwania z duchem okraglostolowego oszustwa i z peerelowskim dziedzictwem dzisiejszej Polski. Jak wiadomo, Jaroslaw Kaczynski nigdy nie mial odwagi tego uczynic.

Data: 2013-06-08 21:39:18
Autor: A. Filip
Partia Republikanska [niech się cudownie sama zrobi w RP3?]
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Chcesz to rób/wspomagaj *osobiście*. Jak nie robisz znaczy że nie chcesz (wystarczająco).

Gilotyna 5% progu w wyborach do Sejmu wspaniale wycina *większość*
partii które niby w RP3 być powinny.

--
A. Filip
Ucieka, jak pies oparzony.

Data: 2013-06-08 21:58:28
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+5ylbnugm3f-d686@gmail.com...

| Chcesz to rób/wspomagaj *osobiście*.

Wiesz co? Mnie ten pomysl wpadl do glowy w ostatniej chwili, kiedy boukun napisal cos o 'republice okraglego stolu'.

 Jak nie robisz znaczy Ĺźe nie chcesz (wystarczająco).

A pomysl ci sie podoba?

| Gilotyna 5% progu w wyborach do Sejmu wspaniale wycina *większość*
| partii które niby w RP3 być powinny.

W zasadzie nie tyle gilotyna 5%, ile nieumiejetnosc wyartykulowania i sprzedania wlasnego programu.
Przyklad Palikota pokazal, ze w Polsce wystarczy rzucic antyklerykalne hasla, aby juz na starcie dostac 10%. Z drugiej strony pod progiem zostanie kazdy, kto identyfikuje swoj program z koscielna racja stanu. Tacy ludzie glosuja juz na PiS, ktore i tak ze swoim klerykalizmem za bardzo sie nie wychyla.

Data: 2013-06-09 00:57:32
Autor: boukun
Partia Republikanska
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kp00ho$h78$1node1.news.atman.pl...
[...]

Banda syjonistów...

boukun

Data: 2013-06-09 02:55:51
Autor: Towarzysz Gnój
Partia Republikanska

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
|

| Banda syjonistów...

Towarzysz Gomółka przewraca się w grobie, a razem z nim pewnie caly PRL? Buuu-ha-ha!

Data: 2013-06-09 12:55:07
Autor: boukun
Partia Republikanska
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0jrm$57a$3node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
|

| Banda syjonistów...

Towarzysz Gomółka przewraca się w grobie, a razem z nim pewnie caly PRL?
Buuu-ha-ha!

Z jednej strony można powiedzieć, że mamy cały czas PRL, ale już nie ten dobry, nie ten socjalistyczny, tylko ten kurewski, złodziejski syjonistyczny... Mamy ciągłość systemu od końca wojny... i potomkowie wyszkolonych przez NKWD tyranizuje zniewoloną Polskę...

boukun

boukun

Data: 2013-06-09 20:39:04
Autor: Towarzysz Gnój
Partia Republikanska

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp1nhl$8m5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |

| Z jednej strony można powiedzieć, że mamy cały czas PRL, ale już nie ten dobry,
| nie ten socjalistyczny

Lubiłeś ten chlew? To dobrze.
Po to był ten syf, zeby bydło pokochało swoją zadrodę i ogólnie znało swoje miejsce na ziemi. Bez peerelowskiej fazy niewolnictwa niemozliwe jest przejście do fazy feudalnej, ktora jak widać jest bardziej efektywna. Ale do kazdego ustroju trzeba dojrzec. Na przykład towarzysze z Kuby i Korei Północnej tak sie zasiedzieli w tych swoich przestarzałych kołchozach... Coż - nie rozumieją postepu. Jeśli i wam teskno do podobnego chlewika, to droga wolna.

gru.pl

Data: 2013-06-09 21:45:05
Autor: boukun
Partia Republikanska
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp2k2j$4ng$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

Balcerowicza,
| > |
| > |
| > |

> [...]

zasiedzieli w tych swoich przestarzałych kołchozach... Coż - nie rozumieją
postepu. Jeśli i wam teskno do podobnego chlewika, to droga wolna.

Syf i chlew, to mamy dzisiaj i bandytyzm, jakiego Polska nie znała od końca wojny. Republikę okragłego stołu trzeba obalić i obali się... Wyczyścimy ten chlew....

boukun

Data: 2013-06-09 22:26:10
Autor: Towarzysz Gnój
Partia Republikanska

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2mjj$cb5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Syf i chlew, to mamy dzisiaj i bandytyzm, jakiego Polska nie znała od końca
| wojny.

Co ty powiesz? A kiedy ta wojna sie skończyła? Może ty ją wygrałeś?
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 08:26:29
Autor: leszek niewiadomski
Partia Republikanska
Am 08.06.2013 21:26, schrieb jr:
[...]

Pomysly powolania partii republikanskiej w Polsce nie sa nowe. Nie moge nigdzie znalezc sladow, ale pamietam z lat 90 artykuly z gazet i wywiad z kims o nowej partii. Smialem sie wtedy z planow aktywizacji kobiet na "scianie wschodniej" poprzez zatrudnienie ich przy obieraniu ziemniakow. Praca ta miala podwyzszych ich samoocene, dodac godnosci i poprawic budzety rodzin.
Byly pewnie inne postulaty i pomysly na zycie, ale chyba pozostaly w sferze marzen i partia nie powstala.
Btw. co do pana Kaczynskiego, to prosze nie byc smieszny. Obaj bracia uczestniczyli w obradach "okraglego stolu"!
http://pl.wikipedia.org/wiki/Okr%C4%85g%C5%82y_St%C3%B3%C5%82_(historia_Polski)
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-06-09 21:22:01
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:kp176k$3g0$1online.de...

| Pomysly powolania partii republikanskiej w Polsce nie sa nowe.

Jakie pomysły? Sama nazwa to już dla ciebie pomysł?

Data: 2013-06-09 10:25:18
Autor: Stokrotka
Partia Republikanska
To bardzo źle bżmi , po amerykańsku.
Tam są 2 partie i nie ma żadnej demokracji .
Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

Zła jest ordynacja wyborcza, powodująca, że głosy ludzi nie mają wpływu na wyniki, bo ważna jest kolejnoiść ludzi na liście i głosując na 8 , głosuję na pierwszego.

To zmuszanie do stawiania kszyżyka na jakieś nazwisko to wielkie kłamstwo.
Jeśli już jest  ordynacja powodująca, że głosujemy na mafioza, ktury zapłacił za miejsce na liście, to karta do głosowania powinna wyglądać całkiem inaczej:
na pierwszej stronie powinna być lista parti, pszy każdej parti taka sama lista kratek - taka jak maksymalna ilość kszyżykuw do głosowania, i tu stawiamy kszyżyki;
na drugiej zaś malutkim drukiem lista ludzi w tej parti - tylko jako wyjaśnienie , informacja, pouczenie.
Wtedy wyborca nie byłby wprowadzany w błąd , że głosuje na jakiegoś człowieka, bo nie głosuje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-09 10:54:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Partia Republikanska

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51b43bf3$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
To bardzo źle bżmi , po amerykańsku.
Tam są 2 partie i nie ma żadnej demokracji .
Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

A powinni za karę dawać władzę ludziom. Im większy zbrodniarz tym wyższe stanowisko.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-09 22:01:54
Autor: jr
Partia Republikanska

> [...]
| Tam są 2 partie i nie ma żadnej demokracji .
| Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

A kto według ciebie ma rządzić? Król? biskup? kolega z klasy? czy moze jakiś zlodziej?

| Zła jest ordynacja wyborcza, powodująca, że głosy ludzi nie mają wpływu na
| wyniki, bo ważna jest kolejnoiść ludzi na liście i głosując na 8 , głosuję
| na pierwszego.

Ordynacja jest taka, zeby ludzie glosowali na okreslony program polityczny, a nie na jakiegos pana Tyminskiego, lub jemu podobnych.

Data: 2013-06-10 11:10:00
Autor: Stokrotka
Partia Republikanska
| Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

A kto według ciebie ma rządzić? Król? biskup? kolega z klasy? czy moze jakiś
zlodziej?

Człowiek, ludzie,nie partie.

> [...]

Ordynacja jest taka, zeby ludzie glosowali na okreslony program polityczny, a
nie na jakiegos pana Tyminskiego, lub jemu podobnych.

Ja głosowałam na Tymińskiego, szkoda, że nie wtedy jak tszeb było.
Program polityczny to ulotki kturymi można sobie podetszeć, jak zabraknie toaletowego.
A człowiek to istota z życiorysem , tważą.....

Jakoś nie odpowiedziałeś.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-10 13:29:39
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51b59903$0$1269$65785112news.neostrada.pl...

| Człowiek, ludzie,nie partie.

| Ja głosowałam na Tymińskiego, szkoda, że nie wtedy jak tszeb było.
| Program polityczny to ulotki kturymi można sobie podetszeć

:-DDDDDD
Kto ci każe interesować się polityką?

, jak zabraknie
| toaletowego.
| A człowiek to istota z życiorysem , tważą.....

Znajdz sobie chlopa z zyciorysem - niech on tobą porządzi. Z polityka daj spokój sobie i innym.

Data: 2013-06-10 04:16:46
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 21:26:52 UTC+2 użytkownik jr napisał:
[...]

partia republikanska jest z zalozenia konserwatywno-katolicka, i to w moim rozumieniu juz na wstepie ja dyskwalifikuje

Data: 2013-06-10 13:32:53
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2ebdb827-8de7-4930-ab6b-3c2fae2a13fegooglegroups.com...
[...]

-- --

W istocie... 'obywatelska' jakoś lepiej kojarzy się z PRL.

Data: 2013-06-10 05:13:31
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 13:32:53 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

W istocie... 'obywatelska' jakoś lepiej kojarzy się z PRL.

a co to ma do rzeczy, poza jawna prowokacja?

Data: 2013-06-10 14:48:05
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1623275c-3380-4c04-a0bb-6d64b3c5f9fdgooglegroups.com...
> [...]

rozumieniu juz na wstepie ja dyskwalifikuje

W istocie... 'obywatelska' jakoś lepiej kojarzy się z PRL.

a co to ma do rzeczy

A to ma do rzeczy, co sam wczesniej napisałeś. Gdyby Platforma nazywała się nie Obywatelska, ale 'republikańska', to 2/3 jej elektoratu pozostałoby w SLD.

Data: 2013-06-10 09:41:38
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 14:48:05 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

A to ma do rzeczy, co sam wczesniej napisałeś. Gdyby Platforma nazywała się nie Obywatelska, ale 'republikańska', to 2/3 jej elektoratu pozostałoby w SLD.

pod Millerem? nie wierze!

Data: 2013-06-10 22:10:34
Autor: jr
Partia Republikanska
A to ma do rzeczy, co sam wczesniej napisałeś. Gdyby Platforma nazywała się nie

Obywatelska, ale 'republikańska', to 2/3 jej elektoratu pozostałoby w SLD.

pod Millerem? nie wierze!

Dlaczego?
Miller to dosyć wyrazista twarz dla tej formacji, symbol ciagłosci z PRL - może się bardzo dobrze wpisywać w takie resentymenty zważywszy na galopujace bezrobocie pod rzadami PO.

Data: 2013-06-10 21:43:38
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 22:10:34 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

Miller to dosyć wyrazista twarz dla tej formacji, symbol ciagłosci z PRL - może się bardzo dobrze wpisywać w takie resentymenty zważywszy na galopujace bezrobocie pod rzadami PO.

nie wiem czy u elektoratu, o ktorym mowisz wyrazne sa resentymenty w stosunku do perlu? raczej sentyment dla minionej swietosci w lonie pezetperu. zsa Miller to jest antylider. dba wylacznie o wasny prywatny intersik. gdzies przeczytalem ze ma najwyzsza emeryture wsrod parlamentarzystow, + dieta i pesja poselska - to sobie dobrze zyje bez stresow. zas SLD nie ma zadnego programu, i niczego w zasadzie poza bon motami lidera nie oferuje swoim wyborcom.

Data: 2013-06-11 15:11:22
Autor: jr
Partia Republikanska

> [...]

perlu? raczej sentyment dla minionej swietosci w lonie pezetperu.
-- -- -- -- --

Myślisz, ze takim jak oni jest dzisiaj źle?

[...]
Musisz zrozumieć fakt, że dwóch trzecich dorosłych Polaków w ogóle nie interesują polityczne pogramy. Głosowanie na program polityczny wiąże się z jakąs odpowiedzialnoscią za skutki jego wprowadzenia, co jest obce mentalności niewolnika.
Niewolnik nie głosuje na program, lecz na wizerunek pana, któremu przyjdzie mu podlegać. Jego uczciwość lub nieuczciwość nie ma dla niewolnika żadnego znaczenia. Znaczenie ma to, żeby się dobrze prezentował i był powszechnie lubiany. Do podobnych wizerunkowych oczekiwań odwołują się nieustannie ugrupowania takie jak SLD i PO.

Data: 2013-06-10 16:33:22
Autor: Trybun
Partia Republikanska
W dniu 2013-06-08 21:26, jr pisze:
Powinna w Polsce powstac Partia Republikanska,

Ciebie Jacek to już chyba do końca pogięło, że nadal wierzysz w te nazwy które sobie nadają złodzieje trzymający się koryta po 89 roku.. Naprawdę pójdziesz oddać głos na Millera, Tuska, Pawlaka itd, którzy zaczną prowadzić swój proceder pod nazwą "Partia Republikańska"?  Bo ja myślę że nam obywatelom i krajowi potrzeba do rządzenia uczciwych, porządnych ludzi a nie haseł i szyldów.

Data: 2013-06-10 22:19:53
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp4o43$b3v$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| prowadzić swój proceder pod nazwą "Partia Republikańska"?  Bo ja myślę
| że nam obywatelom i krajowi potrzeba do rządzenia uczciwych, porządnych

Komu jak komu, ale sprawy takie jak nazwa, logo, skrót literowy zawsze w ludzkiej swiadomosci sie liczyły. Dlatego wpadło mi do głowy słowo 'republika' na przekór boukunowemu określeniu 'republika okrągłego stołu' (po prostu żal mi sie zrobiło tego słowa).
Jesli chodzi o uczciwość władzy to masz rację - jest to jedno z najważniejszych kryteriów, jakimi powinni kierować sie wyborcy. Dlatego ja bede głosował na partie, którą załozył Zbigniew Ziobro. Mam wiele przesłanek ku temu, że jest to człowiek uczciwy (chociaż być może trochę próżny i nadęty, ale w końcu co mnie to obchodzi?)

Data: 2013-06-11 14:12:25
Autor: Trybun
Partia Republikanska
W dniu 2013-06-10 22:19, jr pisze:

> [...]

człowiek uczciwy (chociaż być może trochę próżny i nadęty, ale w końcu co mnie

To może przybliż z czym się przeciętnemu Polakowi kojarzy wyrażenie "Republika"?
Oczywiście mi się wydaje że raczysz żartować z tą uczciwością Ziobry. Facet który w ordynarny sposób oczernia swojego kolegę z rządu wart jest co najwyżej kopniaka w d*pę a nie kredytu zaufania.

Data: 2013-06-11 15:55:29
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp747f$fdl$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-10 22:19, jr pisze:
| > |
| > |

| To może przybliż z czym się przeciętnemu Polakowi kojarzy wyrażenie
| "Republika"?

Republika jest odwrotnoscią na przykład republiki radzieckiej, albo rzeczpospolitej feudalnej, z jaka mamy obecnie do czynienia.

| Oczywiście mi się wydaje że raczysz żartować z tą uczciwością Ziobry.

No to daj przykład jego nieuczciwości.

Data: 2013-06-13 12:48:52
Autor: Trybun
Partia Republikanska
W dniu 2013-06-11 15:55, jr pisze:

> [...]

Republika jest odwrotnoscią na przykład republiki radzieckiej, albo
rzeczpospolitej feudalnej, z jaka mamy obecnie do czynienia.

Pisałem o wyobrażeniach przeciętnego Polaka, a nie o fantazjach nawiedzonego prawicowca - Jacka.:-P

| Oczywiście mi się wydaje że raczysz żartować z tą uczciwością Ziobry.

No to daj przykład jego nieuczciwości.

Swoje zdanie opieram tylko na jego zachowaniu wobec A. Leppera.

Data: 2013-06-13 13:21:31
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpc82r$hsp$1node2.news.atman.pl...

| Pisałem o wyobrażeniach przeciętnego Polaka, a nie o fantazjach
| nawiedzonego prawicowca - Jacka.:-P

Uważam się za przeciętnego Polaka, więc odpowiedziałem.
Wolno ci się ze mną nie zgadzać, ponieważ ty nie jesteś przeciętnym Polakliem. Ty w ogóle nie jesteś Polakiem, jeśli wyznajesz marksistowską ideologię. Ta społeczna schizofrenia odbiera narodowość i w ogóle człowieczeństwo. Trzeba być najpierw człowiekiem, a dopiero potem Polakiem.

Partia Republikanska