Partia Republikanska [niech siÄ™ cudownie sama zrobi w RP3?]

Data: 2013-06-08 21:39:18
Autor: A. Filip
Partia Republikanska [niech siÄ™ cudownie sama zrobi w RP3?]
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
Powinna w Polsce powstac Partia Republikanska, ktora bedzie sie odwolywac miedzy innymi do poczatkow powojennej polskiej demokracji, czyli do wyborow z roku 1991 i pierwszego demokratycznego rzadu, ktory w wynikow tych wyborow zostal powolany.
Rzad ten zakwestionowal ostatni plan PZPR w wykonaniu Leszka Balcerowicza, oraz polityke grubej kreski Mazowieckiego. Byly to glowne powody, dla ktorego rzad ten zostal obalony w nocy 4 czerwca 1993 roku.
Punktem nr 1 Partii Republikanskiej powinna byc deklaracja zerwania z duchem okraglostolowego oszustwa i z peerelowskim dziedzictwem dzisiejszej Polski. Jak wiadomo, Jaroslaw Kaczynski nigdy nie mial odwagi tego uczynic.

Chcesz to rób/wspomagaj *osobiście*. Jak nie robisz znaczy że nie chcesz (wystarczająco).

Gilotyna 5% progu w wyborach do Sejmu wspaniale wycina *większość*
partii które niby w RP3 być powinny.

--
A. Filip
Ucieka, jak pies oparzony.

Data: 2013-06-08 21:58:28
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+5ylbnugm3f-d686@gmail.com...

| Chcesz to rób/wspomagaj *osobiście*.

Wiesz co? Mnie ten pomysl wpadl do glowy w ostatniej chwili, kiedy boukun napisal cos o 'republice okraglego stolu'.

 Jak nie robisz znaczy że nie chcesz (wystarczajÄ…co).

A pomysl ci sie podoba?

| Gilotyna 5% progu w wyborach do Sejmu wspaniale wycina *większość*
| partii które niby w RP3 być powinny.

W zasadzie nie tyle gilotyna 5%, ile nieumiejetnosc wyartykulowania i sprzedania wlasnego programu.
Przyklad Palikota pokazal, ze w Polsce wystarczy rzucic antyklerykalne hasla, aby juz na starcie dostac 10%. Z drugiej strony pod progiem zostanie kazdy, kto identyfikuje swoj program z koscielna racja stanu. Tacy ludzie glosuja juz na PiS, ktore i tak ze swoim klerykalizmem za bardzo sie nie wychyla.

Partia Republikanska [niech siÄ™ cudownie sama zrobi w RP3?]