Partia Republikanska

Data: 2013-06-09 10:25:18
Autor: Stokrotka
Partia Republikanska
To bardzo źle bżmi , po amerykańsku.
Tam są 2 partie i nie ma żadnej demokracji .
Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

Zła jest ordynacja wyborcza, powodująca, że głosy ludzi nie mają wpływu na wyniki, bo ważna jest kolejnoiść ludzi na liście i głosując na 8 , głosuję na pierwszego.

To zmuszanie do stawiania kszyżyka na jakieś nazwisko to wielkie kłamstwo.
Jeśli już jest  ordynacja powodująca, że głosujemy na mafioza, ktury zapłacił za miejsce na liście, to karta do głosowania powinna wyglądać całkiem inaczej:
na pierwszej stronie powinna być lista parti, pszy każdej parti taka sama lista kratek - taka jak maksymalna ilość kszyżykuw do głosowania, i tu stawiamy kszyżyki;
na drugiej zaś malutkim drukiem lista ludzi w tej parti - tylko jako wyjaśnienie , informacja, pouczenie.
Wtedy wyborca nie byłby wprowadzany w błąd , że głosuje na jakiegoś człowieka, bo nie głosuje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kp00ho$h78$1node1.news.atman.pl...
Powinna w Polsce powstac Partia Republikanska, ktora bedzie sie odwolywac miedzy
innymi do poczatkow powojennej polskiej demokracji, czyli do wyborow z roku 1991
i pierwszego demokratycznego rzadu, ktory w wynikow tych wyborow zostal
powolany.
Rzad ten zakwestionowal ostatni plan PZPR w wykonaniu Leszka Balcerowicza, oraz
polityke grubej kreski Mazowieckiego. Byly to glowne powody, dla ktorego rzad
ten zostal obalony w nocy 4 czerwca 1993 roku.
Punktem nr 1 Partii Republikanskiej powinna byc deklaracja zerwania z duchem
okraglostolowego oszustwa i z peerelowskim dziedzictwem dzisiejszej Polski. Jak
wiadomo, Jaroslaw Kaczynski nigdy nie mial odwagi tego uczynic.

Data: 2013-06-09 10:54:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Partia Republikanska

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51b43bf3$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
To bardzo źle bżmi , po amerykańsku.
Tam są 2 partie i nie ma żadnej demokracji .
Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

A powinni za karę dawać władzę ludziom. Im większy zbrodniarz tym wyższe stanowisko.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-09 22:01:54
Autor: jr
Partia Republikanska

> [...]
| Tam są 2 partie i nie ma żadnej demokracji .
| Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

A kto według ciebie ma rządzić? Król? biskup? kolega z klasy? czy moze jakiś zlodziej?

| Zła jest ordynacja wyborcza, powodująca, że głosy ludzi nie mają wpływu na
| wyniki, bo ważna jest kolejnoiść ludzi na liście i głosując na 8 , głosuję
| na pierwszego.

Ordynacja jest taka, zeby ludzie glosowali na okreslony program polityczny, a nie na jakiegos pana Tyminskiego, lub jemu podobnych.

Data: 2013-06-10 11:10:00
Autor: Stokrotka
Partia Republikanska
| Partia jest z gruntu zła, bo to grupa ludzi hcąca dorwać się do władzy.

A kto według ciebie ma rządzić? Król? biskup? kolega z klasy? czy moze jakiś
zlodziej?

Człowiek, ludzie,nie partie.

> [...]

Ordynacja jest taka, zeby ludzie glosowali na okreslony program polityczny, a
nie na jakiegos pana Tyminskiego, lub jemu podobnych.

Ja głosowałam na Tymińskiego, szkoda, że nie wtedy jak tszeb było.
Program polityczny to ulotki kturymi można sobie podetszeć, jak zabraknie toaletowego.
A człowiek to istota z życiorysem , tważą.....

Jakoś nie odpowiedziałeś.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-10 13:29:39
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51b59903$0$1269$65785112news.neostrada.pl...

| Człowiek, ludzie,nie partie.

| Ja głosowałam na Tymińskiego, szkoda, że nie wtedy jak tszeb było.
| Program polityczny to ulotki kturymi można sobie podetszeć

:-DDDDDD
Kto ci każe interesować się polityką?

, jak zabraknie
| toaletowego.
| A człowiek to istota z życiorysem , tważą.....

Znajdz sobie chlopa z zyciorysem - niech on tobą porządzi. Z polityka daj spokój sobie i innym.

Partia Republikanska