Partia Republikanska

Data: 2013-06-10 04:16:46
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 21:26:52 UTC+2 użytkownik jr napisał:
Powinna w Polsce powstac Partia Republikanska, ktora bedzie sie odwolywac miedzy innymi do poczatkow powojennej polskiej demokracji, czyli do wyborow z roku 1991 i pierwszego demokratycznego rzadu, ktory w wynikow tych wyborow zostal powolany.

Rzad ten zakwestionowal ostatni plan PZPR w wykonaniu Leszka Balcerowicza, oraz polityke grubej kreski Mazowieckiego. Byly to glowne powody, dla ktorego rzad ten zostal obalony w nocy 4 czerwca 1993 roku.

Punktem nr 1 Partii Republikanskiej powinna byc deklaracja zerwania z duchem okraglostolowego oszustwa i z peerelowskim dziedzictwem dzisiejszej Polski. Jak wiadomo, Jaroslaw Kaczynski nigdy nie mial odwagi tego uczynic.

partia republikanska jest z zalozenia konserwatywno-katolicka, i to w moim rozumieniu juz na wstepie ja dyskwalifikuje

Data: 2013-06-10 13:32:53
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2ebdb827-8de7-4930-ab6b-3c2fae2a13fegooglegroups.com...
[...]

-- --

W istocie... 'obywatelska' jakoś lepiej kojarzy się z PRL.

Data: 2013-06-10 05:13:31
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 13:32:53 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

W istocie... 'obywatelska' jakoś lepiej kojarzy się z PRL.

a co to ma do rzeczy, poza jawna prowokacja?

Data: 2013-06-10 14:48:05
Autor: jr
Partia Republikanska

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1623275c-3380-4c04-a0bb-6d64b3c5f9fdgooglegroups.com...
> [...]

rozumieniu juz na wstepie ja dyskwalifikuje

W istocie... 'obywatelska' jakoś lepiej kojarzy się z PRL.

a co to ma do rzeczy

A to ma do rzeczy, co sam wczesniej napisałeś. Gdyby Platforma nazywała się nie Obywatelska, ale 'republikańska', to 2/3 jej elektoratu pozostałoby w SLD.

Data: 2013-06-10 09:41:38
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 14:48:05 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

A to ma do rzeczy, co sam wczesniej napisałeś. Gdyby Platforma nazywała się nie Obywatelska, ale 'republikańska', to 2/3 jej elektoratu pozostałoby w SLD.

pod Millerem? nie wierze!

Data: 2013-06-10 22:10:34
Autor: jr
Partia Republikanska
A to ma do rzeczy, co sam wczesniej napisałeś. Gdyby Platforma nazywała się nie

Obywatelska, ale 'republikańska', to 2/3 jej elektoratu pozostałoby w SLD.

pod Millerem? nie wierze!

Dlaczego?
Miller to dosyć wyrazista twarz dla tej formacji, symbol ciagłosci z PRL - może się bardzo dobrze wpisywać w takie resentymenty zważywszy na galopujace bezrobocie pod rzadami PO.

Data: 2013-06-10 21:43:38
Autor: khanula
Partia Republikanska
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 22:10:34 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

Miller to dosyć wyrazista twarz dla tej formacji, symbol ciagłosci z PRL - może się bardzo dobrze wpisywać w takie resentymenty zważywszy na galopujace bezrobocie pod rzadami PO.

nie wiem czy u elektoratu, o ktorym mowisz wyrazne sa resentymenty w stosunku do perlu? raczej sentyment dla minionej swietosci w lonie pezetperu. zsa Miller to jest antylider. dba wylacznie o wasny prywatny intersik. gdzies przeczytalem ze ma najwyzsza emeryture wsrod parlamentarzystow, + dieta i pesja poselska - to sobie dobrze zyje bez stresow. zas SLD nie ma zadnego programu, i niczego w zasadzie poza bon motami lidera nie oferuje swoim wyborcom.

Data: 2013-06-11 15:11:22
Autor: jr
Partia Republikanska

> [...]

perlu? raczej sentyment dla minionej swietosci w lonie pezetperu.

Myślisz, ze takim jak oni jest dzisiaj źle?

[...]
Musisz zrozumieć fakt, że dwóch trzecich dorosłych Polaków w ogóle nie interesują polityczne pogramy. Głosowanie na program polityczny wiąże się z jakąs odpowiedzialnoscią za skutki jego wprowadzenia, co jest obce mentalności niewolnika.
Niewolnik nie głosuje na program, lecz na wizerunek pana, któremu przyjdzie mu podlegać. Jego uczciwość lub nieuczciwość nie ma dla niewolnika żadnego znaczenia. Znaczenie ma to, żeby się dobrze prezentował i był powszechnie lubiany. Do podobnych wizerunkowych oczekiwań odwołują się nieustannie ugrupowania takie jak SLD i PO.

Partia Republikanska