Partia Tuska jest finansowana przez mafie narkotykowa i gang.

Data: 2011-07-14 17:31:58
Autor: obserwator
Partia Tuska jest finansowana przez mafie narkotykowa i gang.

Powtarzamy do oporu, az prawda o lajdaku Tusku dotrze wreszcie do swiadomosci
spoleczenstwa.

"Tak naprawdę było trzech tenorów w Platformie - to pan Tusk, pan Schetyna i
pan Drzewiecki - to byli najbliżsi ludzie Donalda Tuska – podkreślił Mariusz
Kamiński. -
W 2006 roku „Broda”, poza protokołem, powiedział prokuratorowi warszawskiemu
prowadzącemu śledztwo, że jeśli uchyli mu się tymczasowe aresztowanie jest
gotów złożyć zeznanie obciążające skarbnika Platformy, Mirosława Drzewieckiego. Nagranie wywiadu pod linkiem:

http://www.blogpress.pl/node/9085

Data: 2011-07-14 19:33:40
Autor: u2
W dniu 2011-07-14 19:31,  obserwator pisze:
Powtarzamy do oporu, az prawda o lajdaku Tusku dotrze wreszcie do swiadomosci
spoleczenstwa.

Nieprzypadkowo pełomafia zabroniła wyborczych spotow i billborardów. Za
wszelką cene nie chce aby prawda o nich wyszła na jaw.

Data: 2011-07-14 17:39:00
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nieprzypadkowo pełomafia zabroniła wyborczych spotow i billborardów. Za
wszelką cene nie chce aby prawda o nich wyszła na jaw.

szybko wprowadza takze pluralizm mediow, a na tej grupie cenzure, polegajaca na obrzucaniu oponentow wyzwiskami oraz zamieszczaniu przeroznych oszerstw.

Pluralim mediow w wydaniu rezimu Tuska w wydaniu satyrycznym:

http://niewolnik.salon24.pl/

Data: 2011-07-14 19:40:54
Autor: u2
W dniu 2011-07-14 19:39,  obserwator pisze:
[...]

Plusem dodatnim usenetu jest to, ze zawsze mozna wrzucic trolli do kf-u
:) A ze jak dobrze wiesz jest to niszowa platforma to nikt tutaj nie
bedzie robil propagandy oprocz kilku nawiedzonych.

Data: 2011-07-14 17:58:07
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Plusem dodatnim usenetu jest to, ze zawsze mozna wrzucic trolli do kf-u
:) A ze jak dobrze wiesz jest to niszowa platforma to nikt tutaj nie
bedzie robil propagandy oprocz kilku nawiedzonych.

kf - to forma cenzury, a ja jestem przeciwnikiem cenzury, nawet idiota w
systemie demokratycznym, ma prawo plesc glupoty.

Kazdy myslacy czlowiek moze sobie sam wyrobic zdanie o dyskutantach w sieci.

Ja nie chce, jako zwolennik demokracji cywilizowanej, a nie w stylu komuszym - nikogo kneblowac, nawet wariata:)

Data: 2011-07-14 20:02:58
Autor: u2
W dniu 2011-07-14 19:58,  obserwator pisze:
kf - to forma cenzury, a ja jestem przeciwnikiem cenzury, nawet idiota w
systemie demokratycznym, ma prawo plesc glupoty.

Kazdy moze, ale dlaczego masz ogladac wypociny platfonsa hjenia, ktory
potrafi rzucic 20 postow, byle tylko zamulic grupe ? :)

Data: 2011-07-14 18:53:11
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Kazdy moze, ale dlaczego masz ogladac wypociny platfonsa hjenia, ktory
potrafi rzucic 20 postow, byle tylko zamulic grupe ? :)

a kto ci powiedzial ze ogladam? Ja juz wiem kogo na co tutaj stac.
Miech pisze, nie sie lansuje..ja mu jeszcze pomoge w *reklamie* od czasu do
czasu, tak jak leperchamowi czy robertowibigowi aka cyc:)))

Data: 2011-07-14 21:47:33
Autor: u2
W dniu 2011-07-14 20:53,  obserwator pisze:
Kazdy moze, ale dlaczego masz ogladac wypociny platfonsa hjenia, ktory
> potrafi rzucic 20 postow, byle tylko zamulic grupe ? :)
a kto ci powiedzial ze ogladam? Ja juz wiem kogo na co tutaj stac.

Tym bardziej nie warto sobie zaprzatac glowy lemingami. :)

Data: 2011-07-14 19:44:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e1f2a2b$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam was nie wrzucam. Uwielbiam walić was po łysiejących łbach pisowskie MATOŁY.

BomBel

Data: 2011-07-14 19:43:36
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivn9jj$d56$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty cholerny MATOLE! Podać ci link do twoich wyzwisk, oszczerstw, esbeckich metod. To Hersk podał twoje nazwisko czy ty jego? To są STALINIOWSKI metody białoruski kapusiu!

BomBel

Data: 2011-07-14 19:41:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e1f2879$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawda niebawem wyjdzie na jaw. P:oczekajcie do października. Gały wam zbieleją! ;)))

BomBel

Data: 2011-07-14 19:40:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ivn96d$brq$1inews.gazeta.pl...

Powtarzamy do oporu, az prawda o lajdaku Tusku dotrze wreszcie do swiadomosci
spoleczenstwa.

Nie bój białoruski kapusiu, nie uda ci się skłócić Polaków! WYPIERDALAJ STĄD!

BomBel

Partia Tuska jest finansowana przez mafie narkotykowa i gang.