Partia dla Trybuna

Data: 2013-02-10 15:20:30
Autor: glob
Partia dla Trybuna
http://m.tvp.pl/opinie/wywiady/my-polacy-mozemy-wiele-zawdzieczac-sta...
 Jest w Polsce partia ,zarejstrowana w sądzie legalnie, funkcjonuje
 cały czas. A jest to partia wielbicieli Stalina.

Data: 2013-02-10 15:23:08
Autor: glob
Partia dla Trybuna
Data: 2013-02-11 01:37:57
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 00:20, glob pisze:
http://m.tvp.pl/opinie/wywiady/my-polacy-mozemy-wiele-zawdzieczac-sta...
  Jest w Polsce partia ,zarejstrowana w sądzie legalnie, funkcjonuje
  cały czas. A jest to partia wielbicieli Stalina.

I? :>

Data: 2013-02-11 01:40:36
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 01:37, Lorn pisze:
[...]

P.S Byś zrozumiał :> Wklej poprawnie link :> ok?

Data: 2013-02-10 16:49:25
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 01:40, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> I? :>

P.S Byś zrozumiał :> Wklej poprawnie link :> ok?

Jest poprawnie czubie w drugim poście.

Data: 2013-02-11 01:55:30
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 01:49, glob pisze:
[...]

Wycinaj sygnaturki głąbie ;-P

Data: 2013-02-10 16:57:47
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 01:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Jest poprawnie czubie w drugim poście.

Wycinaj sygnaturki głąbie ;-P

Spierdal, najpierw link źle bo ślepe i zamiast na temat to krakowiaka
odwala.

Data: 2013-02-11 01:59:53
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 01:57, glob pisze:
[...]

Hehe ty nawet nie wesz co to sygnatura :> Stroisz piórka, a jesteś kogucim zwisem ;-)

Data: 2013-02-11 02:09:42
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:cb13cf39-4dbe-4b24-aeb7-35e6fb091006e18g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

> Jest poprawnie czubie w drugim poście.

Wycinaj sygnaturki głąbie ;-P

Spierdal, najpierw link źle bo ślepe i zamiast na temat to krakowiaka
-- -- -- -- -

To juz taki milczek-formalista (moze wojskowy?)

Data: 2013-02-10 20:22:33
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 02:09, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cb13cf39-4dbe-4b24-aeb7-35e6fb091006e18g2000vbv.go> Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cb13cf39-4dbe-4b24-aeb7-35e6fb091006e18g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

odwala.
-- -- -- -- -

To juz taki milczek-formalista (moze wojskowy?)

Raczej z psychiatryka zwiał, a jaki biernie agresywny/ agresja bierna
to -podaj kubek-a to stoi i się patrzy i pr

Data: 2013-02-11 02:13:09
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 02:09, jr pisze:

Spierdal, najpierw link źle bo ślepe i zamiast na temat to krakowiaka
odwala.
-- -- -- -- -

To juz taki milczek-formalista (moze wojskowy?)

Nie wiesz jestem z kgb... :)

Data: 2013-02-11 02:44:05
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kf9gi2$p7v$1dont-email.me...

| Nie wiesz jestem z kgb... :)

Jednak dowcip na miare liejtnanta sztabowego (gdzie wam do KGB?)

Data: 2013-02-11 03:15:12
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 02:44, jr pisze:

Użytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisał w wiadomości

| Nie wiesz jestem z kgb... :)

Jednak dowcip na miare liejtnanta sztabowego (gdzie wam do KGB?)

Przejrzałeś mnie... Nie mam kciuka, którym mógłbym oślepiać zdrajców. Straciłem go w wojnie afgańskiej... Nie dostałem się do elitarnej tajnej milicji... Kur...

Data: 2013-02-11 17:44:05
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kf9k6d$amj$1dont-email.me...
> [...]
| > |

| > |
| > |

| Przejrzałeś mnie... Nie mam kciuka, którym mógłbym oślepiać zdrajców.
| Straciłem go w wojnie afgańskiej... Nie dostałem się do elitarnej tajnej
| milicji... Kur...

No nie obrazaj sie Lorn (chyba masz jaja :).

Data: 2013-02-13 02:50:09
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 17:44, jr pisze:

> [...]
| milicji... Kur...

No nie obrazaj sie Lorn (chyba masz jaja :).

Nie obrażaj się? :> czyście powariowali? :> Koalicja jonderbrak? :> Głąb i no jr :>

Data: 2013-02-13 17:06:17
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kferfb$jnu$1dont-email.me...
> [...]

No nie obrazaj sie Lorn (chyba masz jaja :).

Nie obrażaj się? :> czyście powariowali? :> Koalicja jonderbrak? :> Głąb i no jr :>

No nie placz juz - to bylo tylko porownanie (z tym liejtnantem).

A sygnaturki jak? Ladnie wycinam?

Data: 2013-02-18 03:07:44
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-13 17:06, jr pisze:

Nie obrażaj się? :> czyście powariowali? :> Koalicja jonderbrak? :>
Głąb i no jr :>

No nie placz juz - to bylo tylko porownanie (z tym liejtnantem).

Oo myslałem, że tak na poważnie :>

A sygnaturki jak? Ladnie wycinam?

Pięknie... Klask klask.

Data: 2013-02-18 17:05:09
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kfs2bt$kad$1dont-email.me...
[...]

Twoje mysli - twoja sprawa.

Data: 2013-02-11 12:58:38
Autor: Trybun
Partia dla Trybuna
[...]

Bo ja wiem, choć w wielu kwestiach zgadzam się z facetem, to jednak chyba bardziej mi z Ikonowiczem po drodze niż z nim.. Bo Ikonowicz to człowiek czynu, a tu taki sobie gawędziarz.

Data: 2013-02-11 05:07:55
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 12:58, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

chyba bardziej mi z Ikonowiczem po drodze niż z nim.. Bo Ikonowicz to
człowiek czynu, a tu taki sobie gawędziarz.

Dlatego komuna upadła, bo ciągle ględzili o moralności , a technicznie
niewiele zrobili. Marksizm potrzebował jedynie kosmetycznych poprawek
i do tej pory, poprawiony, jest używany w filozofii nauki, co pcha
ludzie odkrycia do przodu .

Data: 2013-02-11 14:10:52
Autor: u2
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 14:07, glob pisze:
[...]

Ano, komuna to jest to! ...-;)

Data: 2013-02-11 05:29:00
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 14:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> niewiele zrobili. Marksizm potrzebował jedynie kosmetycznych poprawek
> i do tej pory, poprawiony, jest używany w filozofii nauki, co pcha

Ano, komuna to jest to! ...-;)

Marksizm jest bezbłędny w krytyce kapitalizmu/budowa socjalizmu już
spartaczona/ ale jakbyś sobie wziął do ręki, to marksizm jest siłą
demaskującą, wywleka na wierzch fałsze ustrojów, nawet teraz na wiele
rzeczy by ci się oczy otworzyły.

Data: 2013-02-11 14:31:28
Autor: u2
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 14:29, glob pisze:
[...]

ja ja polnische schweine und banditen!

Data: 2013-02-11 19:32:06
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5118f2b1$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

| ja ja polnische schweine und banditen!

spierdalaj do magla
cioto!

Data: 2013-02-11 15:08:44
Autor: Trybun
Partia dla Trybuna
[...]

Trudno by było lepiej to ująć..

Data: 2013-02-11 19:23:18
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf31966b-2e2a-4526-9382-c13eba4dae71m4g2000vbo.googlegroups.com...
On 11 Lut, 14:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> ludzie odkrycia do przodu .

Ano, komuna to jest to! ...-;)

Marksizm jest bezbłędny w krytyce kapitalizmu
-- -- -- -- -- -
Marksizm jest bledny w samym postrzeganiu kapitalizmu, wiec co moze 'bezblednie' krytykowac?
Pierwszym bledem marksistow jest dogmat konfliktu czlowieka z kapitalem. Jaki czklowiek moze konfliktowac sie z wlasnymi wytworami? - chyba tylko schizofrenik.
Kapital potrzebuje ludzi do pracy (ktorych wyciagł z roznych panszczyznianych folwarkow), ludzie lgna do kapitalu w poszukiwaniu zarobkow i wolnosci. Nikt na swiecie nie ucieka z krajow kapitalistycznych, lecz jest na odwrot.
:
Schizoidalny kapitalizm powstal w krajach takich jak Polska, Rosja, Chiny tylko dlatego, ze zbudowali go marksisci na bazie wlasnych schizofrenicznych teorii.

Data: 2013-02-11 10:46:04
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 19:23, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cf31966b-2e2a-4526-9382-c13eba4dae71m4g2000vbo.googlegroups.com...
On 11 Lut, 14:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

dlatego, ze zbudowali go marksisci na bazie wlasnych schizofrenicznych teorii.

Nie, mieli rację, kapitalizm alienuje człowieka od człowieczeństwa-sam
widzisz-po trupach do celu.
 Zobacz korporacje ,jak mielą ludzi, twoja najlepsza przyaciółka
podepcze ciebie gdy będzie miała możliwość awasu na twoim trupie i
twojej rodziny.
 Konumpcjonizm, który obecnie ogłupił ludzi, że ważny jest nowy
komputer a nie posiedzieć i pobawić się z dzieckiem-znowu alienacja.
  To kapitalizm spowodował że ludzie wkręceni w tryby, pobiegli na
zachód pozostawiając w polsce dzieci.
 Te dzieci mają w dupie kasę, którą im przysyłają, chcą zobaczyć matkę
i ojca chociaż na swoje kolejne urodziny-alienacja.
  Mieli rację marksiści, byt kształtuje świadomość, a ludzie obecnie
oderwali się od tego co jest naprawdę ważne, nawet od własnych dzieci.

Data: 2013-02-11 21:42:11
Autor: jr
Partia dla Trybuna

On 11 Lut, 14:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie, mieli rację, kapitalizm alienuje człowieka od człowieczeństwa-sam
-- -- -- -- -- --
Co widzisz, w Polsce? W Polsce masz marksistowski kapitalizm bazujacy glownie na buchalterii. Balcerowicz jest typowym marksista, ktory pomylil sobie ekonomie z ksiegowoscia. Ekonomia jest nauka humanistyczna, ktorej przedmiotem jest przestrzen ludzkich oczekiwan. Dla komucha-Balcerowicza ludzkie oczekiwania to abstrakcja.

Data: 2013-02-11 21:49:57
Autor: jr
Partia dla Trybuna
 Konumpcjonizm, który obecnie ogłupił ludzi, że ważny jest nowy
komputer a nie posiedzieć i pobawić się z dzieckiem-znowu alienacja.
-- -- -- -- -
To nie jest problem kapitalizmu. To jest problem materialistycznego nastawienia do dobr jako takich.

  To kapitalizm spowodował że ludzie wkręceni w tryby, pobiegli na
zachód pozostawiając w polsce dzieci.
-- -- -- -- --
Gdyby w Polsce byl normalny kapitalizm, nikt by nie musial stad uciekac.

, a ludzie obecnie
oderwali się od tego co jest naprawdę ważne, nawet od własnych dzieci.
-- -- -- -- --
Tak zostali wychowani przez programowych materialistow.

Data: 2013-02-11 19:31:05
Autor: jr
Partia dla Trybuna

budowa socjalizmu już
spartaczona
-- -- -- --
Niby co spartaczone? Pokaz mi spojna logicznie marksistowska teorie socjalizmu. Jedyna ich teoria - wszystko samo przyjdzie, jak zniszczymy ten swiat. Nie bedzie pieniadza, wszystko bedzie za darmo, ludzie beda bracmi...  a lew slome bedzie jadl?

Data: 2013-02-11 10:48:20
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 19:31, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
budowa socjalizmu już
spartaczona
-- -- -- --
[...]

Krytykować jest łatwiej niż budować nowe, za dużo moralizowali a
technikę zaniedbali, czyli realne działania podniesienia się z biedy,
zamienili się w kościół moralizujący ale bierny.

Data: 2013-02-11 22:12:26
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:77b2b41b-37db-4092-8282-116918853520z9g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Technika nie istnieje sama z siebie. Technike tworza ludzie. Ludzi zniszczyli, ich indywidualny rozwoj. Nie nagradzali innowatorow, bali sie kazdego, kto wychylal glowe ponad ogolny poziom szamba.

, czyli realne działania podniesienia się z biedy,
zamienili się w kościół moralizujący ale bierny.
-- -- -- -- --
Bardzo czynny. Doprowadzili do powrotu sredniowiecza w ludzkiej mentalnosci (w czym kosciol Wyszynskiego bardzo im w dopomogl).

Data: 2013-02-11 22:05:57
Autor: Przemysław M.
Partia dla Trybuna
Dnia Mon, 11 Feb 2013 14:10:52 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Zamknij się w końcu genetyczny idioto!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-11 15:09:11
Autor: Trybun
Partia dla Trybuna
[...]

Upadła bo już od wielu lat była to tylko pseudokomuna. W komunie coś takiego jak sklepy dla uprzywilejowanych, zabieganie o walutę kapitalistów czy prace wyładunkowo/załadunkowa polskich rybaków na szwedzkim trawlerze, w czasie gdy jego szwedzka obsługa się na pokładzie  opalała nigdy nie powinno mieć miejsca. To była parodia komuny, i musiało to upaść wcześniej czy później.

Data: 2013-02-11 18:58:56
Autor: jr
Partia dla Trybuna

> [...]

chyba bardziej mi z Ikonowiczem po drodze niż z nim.. Bo Ikonowicz to
człowiek czynu, a tu taki sobie gawędziarz.

Dlatego komuna upadła
-- -- -- -- -- -

Komuna upadla tam, gdzie ludzie postanowili z nia walczyc. Tam, gdzie komuna nie napotyka sprzeciwu, kwitnie sobie w najlepsze.

Data: 2013-02-11 19:05:03
Autor: jr
Partia dla Trybuna

> [...]

człowiek czynu, a tu taki sobie gawędziarz.

Dlatego komuna upadła, bo ciągle ględzili o moralności
-- -- -- -

O jakiej moralnosci?
Zakladajac XIX-wieczny determinizm swiata marksisci przeczyli moralnej odpowiedzialnosci jednostki za swoje czyny.

Data: 2013-02-11 10:30:24
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 19:05, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b9223189-28ca-4b39-b57b-10e56b88965az9g2000vbx.googlegroups.com...

> [...]

Zakladajac XIX-wieczny determinizm swiata marksisci przeczyli moralnej
odpowiedzialnosci jednostki za swoje czyny.

Ględzili non stop jakie to straszne że inni mają a biedni głodują,
oburzeni na moralności jakie to niesprawiedliwe i to było dominujące
za komuny , moralność a nie czynny, non stop to poczucie wrażliwości
moralnej kołatało o nieszczęściu ludzkości ,o podłości bogatych,
pysznych do nieszczęśników-to jest moralność.
 Na zachodzie nie ględzili, tylko zainwestowali w technikę, czyli jak
fabryka wyprodukuje 10000000 kurtek to będą tak tanie, że każdego
biedaka będzie stać, to technika zlikwidowała biedotę na zachodzie.

Data: 2013-02-11 19:50:00
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:46809e7b-ea94-421d-834e-2e19c1886bb0z9g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

odpowiedzialnosci jednostki za swoje czyny.

Ględzili non stop jakie to straszne że inni mają a biedni głodują,
Czyms musieli straszyc, zeby miec fanatycznych wyznawcow. Inkwizycja straszyla szatanem, Trybun straszy 'jasniepanem'.

Data: 2013-02-11 23:06:23
Autor: jr
Partia dla Trybuna
[...]
-- -- -- -- -- -- -
Owszem, masowa produkcja dobr, ale nie tylko ilosc. W kapitalizmie towar jest wart tyle, ile ludzie za niego zaplaca. Tymczasem karol marks stworzyl schizoidalna teorie towaru i wartosci jako takiej.
Otworz sobie pierwszy rozdzial pierwszego tomu 'Kapitalu' pod tytulem Towar:

http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1867/kapital/01.htm#D1R1

+++
Towar jest nasamprzód [zunachst] przedmiotem zewnętrznym, rzeczą, która dzięki swoim własnościom zaspokaja jakieś potrzeby ludzkie. Charakter tych potrzeb, czy np. pochodzą one z żołądka, czy tez z wyobraźni, nie odgrywa tu żadnej roli2. Nie chodzi tu też o to, w jaki sposób rzecz zaspokaja ludzką potrzebę - bezpośrednio, jako środek do życia, tzn. przedmiot spożycia, czy też drogą okólną, jako środek produkcji.
+++

Widac tu, ze Marks stanowczo odbiera czlowiekowi prawo decydowania o tym co dla niego jest wartoscia i towarem. Wartosc marksowa istnieje sama w sobie bez udzialu czlowieka, jak np. woda w stawie, wiec czlowiek nie ma prawa oceniac, czy ona mu jest potrzebna do picia, do kapieli i czy w ogole jest mu potrzebna.
Indywidualny czlowiek u Marksa nie ma prawa ani wycenic swojego towaru, a ni sie o ta cene targowac, gdy cos kupuje. Ceny w kraju marksistowskim sa ustalane urzedowo poprzez wyliczenia partyjnych planistow co ile jest warte. To nie jest blad doktryby - to jest czysta doktryna, ktora cofnela ludzka mentalnosc do sredniowiecza.
Pamietam jak w czasach pierwszej Solidarnosci pojawily sie tak zwane cenu umowne (czyli odstepstwo od ogolnie przyjetego marksistowskiego kanonu). Rozpoczela sie histryczna nagonka medialna. Jakis czlowiek w srednim wieku ryczal do kamery TV, ze 'ta oto puszka groszku kosztuje w jednym sklepie 18 zlotych, a ta sama tutaj 20! Do czego to doszlo prosze pana!' - i tak dalej.
Mozna by sie dzisiaj z tego smiac, ale wielu ludzi mialo wdrukowane do glow, ze ze wartosc 'dobr', jakie produkuja w ogole nie zalezy od tego, lie ktos za nie zaplaci, lecz od odgornych decyzji. Odgornie zas uczono, ze wartosc towaru zalezy od czasu pracy wlozonej w ten towar. Tak wiec nieustawano w ponaglaniu do efektywnosci pracy, a ludzie w czasie pracy stali w kolejkach, bo niczego nie bylo.

Data: 2013-02-11 19:08:32
Autor: jr
Partia dla Trybuna
Marksizm potrzebował jedynie kosmetycznych poprawek
i do tej pory, poprawiony, jest używany w filozofii nauki
-- -- -- -- -- -- -- -
Chyba pomyliles filozofie nauki z paranoja zwana 'swiatopogladem naukowym'. Nauki scisle sa z natury anty-swiatopogladowe. Nauka taka jak fizyka tworzy
jedynie modele rzeczywistosci, ktore stara sie weryfikowac w dzialaniu (wszelki swiatopoglad jest tutaj piachem w trybach). W XIX wieku znano jedynie model
newtowoski, ktory dla wielu niedoukow stal sie religia zastepcza wypierajaca swiatopoglad judeochrzescijanski).

, co pcha
ludzie odkrycia do przodu .
-- -- -- -- --

Co 'odkryli' marksisci dla nauki?
O teoriach lysenki, reakcionnojym einsztejnianstwie i innych kuriozach poczytaj sobie tu:
http://www.sprawynauki.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=523&Itemid=35

Data: 2013-02-11 10:35:47
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 19:08, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
[...]

Marksizm jest pochodzenia naukowego-socjologia_ demaskuje fałsze,
błędne przekonania, stereotypy, bo przecież byt określa świadomość,
sfałszuj świadomość ideologią np katolicką -sfałszujesz byt. Tym samym
marksizm wykazuje że nasze przekonania, często nie przekładają się na
rzeczywistość i często nauka również, trzyma się tego co jej się
wydaje a nie to co jest.

Data: 2013-02-11 20:01:53
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ac57055-33da-4182-ada3-f943bbc4d90bhq4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
Socjologia jest nauka humanistyczna, opiera sie glownie na psychologii.
Marks nie uznawal nauk humanistycznych jako podstawy poznania rzeczywistosci. Marks wierzyl, ze wynalazl rownania ruchu dla ludzkich spoleczenstw, wiec reszta jest niepotrzebna.

_ demaskuje fałsze,
błędne przekonania
-- -- -- --
Jakze falsz moze demaskowac falsz?

, stereotypy, bo przecież byt określa świadomość,
-- -- -- -- -- -- -
Marks uwazal, ze swiadomosc jest widmem materii, czyli calkowita wypadkowa bytu.

sfałszuj świadomość ideologią np katolicką -sfałszujesz byt.
-- -- -- -- -
Nie tylko katolicka. Marks oglupil miliony ludzi i ten obled okreslil ich byt do poziomu zwierzat.

Data: 2013-02-11 11:28:47
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 20:01, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4ac57055-33da-4182-ada3-f943bbc4d90bhq4g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -
Nie tylko katolicka. Marks oglupil miliony ludzi i ten obled okreslil ich byt do

Najpierw łyknij marksizm, nawet pokochaj, to wtenczas zrozumiesz gdzie
są błędy, bo zaczynasz krytykować to co nie znasz.
 Większość polaków nie zna komuny bo ich uczono że to zło i drze się
to- precz z komuną- , a jak zapytasz o komunizm czym był, to ani mu
ani be , tylko jakieś frazezy.
 Nie popieram tego systemu ale wiem gdzie odpłyneli, bo w marksiźmie
liczył się nagi brutalny byt, a nie jakieś fatałaszki, więc
odfałszowali świadomość aż do nagości i tu trzeba było zacząć techniką
zmieniać by  poprawić byt ludziom...
..., ale nastąpił kiks , .....odeszli od nagiego bytu i zaczeli
moralizować-fatałaszki- i jak było coraz gorzej, bo nic nie
zmieniali , to moralność stała się tak ważna, że zaczeli mordować jak
w imieniu jedynej prawdy. Dlatego często słyszysz że komuna to była
wiara. W to co zamienił się marksizm jest obecnie kościołem
katolickim, też z powodu frazesów nienawidzą.

Data: 2013-02-11 22:22:35
Autor: jr
Partia dla Trybuna

[...]

Urodzilem sie w tym systemie i nalykalem sie go bardzo duzo.

, nawet pokochaj, to wtenczas zrozumiesz gdzie
są błędy

Podstawowy blad marksizmu, to bezduszny stosunek do swiata wyniesiony z osobistych urazow Marksa do judaizmu i chrzescijanstwa (mozesz miec podobne urazy, lecz czerwonym gownem sie nie wyleczysz).

Data: 2013-02-11 22:25:50
Autor: jr
Partia dla Trybuna
 Nie popieram tego systemu ale wiem gdzie odpłyneli, bo w marksiźmie
liczył się nagi brutalny byt
Byt sam w sobie nie jest dobry ani zly. To swiadomosc okresla byt, czego marksisci sa najlepszym dowodem.

Data: 2013-02-11 19:12:24
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9223189-28ca-4b39-b57b-10e56b88965az9g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

człowiek czynu, a tu taki sobie gawędziarz.

Dlatego komuna upadła, bo ciągle ględzili o moralności , a technicznie

A 'technicznie' zrobili najwiecej - kilkadziesiat milionow ofiar i polowa swiata wpedzona w schizofrenie.

Partia dla Trybuna