Partia dla Trybuna

Data: 2013-02-11 01:37:57
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 00:20, glob pisze:
http://m.tvp.pl/opinie/wywiady/my-polacy-mozemy-wiele-zawdzieczac-sta...
  Jest w Polsce partia ,zarejstrowana w sądzie legalnie, funkcjonuje
  cały czas. A jest to partia wielbicieli Stalina.

I? :>

Data: 2013-02-11 01:40:36
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 01:37, Lorn pisze:
[...]

P.S Byś zrozumiał :> Wklej poprawnie link :> ok?

Data: 2013-02-10 16:49:25
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 01:40, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> I? :>

P.S Byś zrozumiał :> Wklej poprawnie link :> ok?

Jest poprawnie czubie w drugim poście.

Data: 2013-02-11 01:55:30
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 01:49, glob pisze:
[...]

Wycinaj sygnaturki głąbie ;-P

Data: 2013-02-10 16:57:47
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 01:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Jest poprawnie czubie w drugim poście.

Wycinaj sygnaturki głąbie ;-P

Spierdal, najpierw link źle bo ślepe i zamiast na temat to krakowiaka
odwala.

Data: 2013-02-11 01:59:53
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 01:57, glob pisze:
[...]

Hehe ty nawet nie wesz co to sygnatura :> Stroisz piórka, a jesteś kogucim zwisem ;-)

Data: 2013-02-11 02:09:42
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:cb13cf39-4dbe-4b24-aeb7-35e6fb091006e18g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

> Jest poprawnie czubie w drugim poście.

Wycinaj sygnaturki głąbie ;-P

Spierdal, najpierw link źle bo ślepe i zamiast na temat to krakowiaka
-- -- -- -- -

To juz taki milczek-formalista (moze wojskowy?)

Data: 2013-02-10 20:22:33
Autor: glob
Partia dla Trybuna
On 11 Lut, 02:09, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cb13cf39-4dbe-4b24-aeb7-35e6fb091006e18g2000vbv.go> Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cb13cf39-4dbe-4b24-aeb7-35e6fb091006e18g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

odwala.
-- -- -- -- -

To juz taki milczek-formalista (moze wojskowy?)

Raczej z psychiatryka zwiał, a jaki biernie agresywny/ agresja bierna
to -podaj kubek-a to stoi i się patrzy i pr

Data: 2013-02-11 02:13:09
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 02:09, jr pisze:

Spierdal, najpierw link źle bo ślepe i zamiast na temat to krakowiaka
odwala.
-- -- -- -- -

To juz taki milczek-formalista (moze wojskowy?)

Nie wiesz jestem z kgb... :)

Data: 2013-02-11 02:44:05
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kf9gi2$p7v$1dont-email.me...

| Nie wiesz jestem z kgb... :)

Jednak dowcip na miare liejtnanta sztabowego (gdzie wam do KGB?)

Data: 2013-02-11 03:15:12
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 02:44, jr pisze:

Użytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisał w wiadomości

| Nie wiesz jestem z kgb... :)

Jednak dowcip na miare liejtnanta sztabowego (gdzie wam do KGB?)

Przejrzałeś mnie... Nie mam kciuka, którym mógłbym oślepiać zdrajców. Straciłem go w wojnie afgańskiej... Nie dostałem się do elitarnej tajnej milicji... Kur...

Data: 2013-02-11 17:44:05
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kf9k6d$amj$1dont-email.me...
> [...]
| > |

| > |
| > |

| Przejrzałeś mnie... Nie mam kciuka, którym mógłbym oślepiać zdrajców.
| Straciłem go w wojnie afgańskiej... Nie dostałem się do elitarnej tajnej
| milicji... Kur...

No nie obrazaj sie Lorn (chyba masz jaja :).

Data: 2013-02-13 02:50:09
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-11 17:44, jr pisze:

> [...]
| milicji... Kur...

No nie obrazaj sie Lorn (chyba masz jaja :).

Nie obrażaj się? :> czyście powariowali? :> Koalicja jonderbrak? :> Głąb i no jr :>

Data: 2013-02-13 17:06:17
Autor: jr
Partia dla Trybuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kferfb$jnu$1dont-email.me...
> [...]

No nie obrazaj sie Lorn (chyba masz jaja :).

Nie obrażaj się? :> czyście powariowali? :> Koalicja jonderbrak? :> Głąb i no jr :>

No nie placz juz - to bylo tylko porownanie (z tym liejtnantem).

A sygnaturki jak? Ladnie wycinam?

Data: 2013-02-18 03:07:44
Autor: Lorn
Partia dla Trybuna
W dniu 2013-02-13 17:06, jr pisze:

Nie obrażaj się? :> czyście powariowali? :> Koalicja jonderbrak? :>
Głąb i no jr :>

No nie placz juz - to bylo tylko porownanie (z tym liejtnantem).

Oo myslałem, że tak na poważnie :>

A sygnaturki jak? Ladnie wycinam?

Pięknie... Klask klask.

Data: 2013-02-18 17:05:09

[...]