Partia frajerow.

Data: 2014-10-25 11:30:10
Autor: Marek
Partia frajerow.
Na kogo zaglosuja frajerzy w nastepnych wyborach ?
Mnie sie wydaje , ze frajerow jest juz tyle, ze mogliby zalozyc wlasna partie i ubiegac sie o rzadzenie krajem.

Władza w ręce frajerów !!!
Frajerzy wszystkich krajow łączcie się !!!
Frajerzy wiodącą siłą narodu !!!

Data: 2014-10-25 13:13:37
Autor: szklanynocnik
Partia frajerow.
użytkownik Marek napisał:
[...]

Jakie proponujesz rozwiazanie?

Data: 2014-10-25 13:16:15
Autor: Marek
Partia frajerow.
W dniu sobota, 25 października 2014 22:13:38 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:
> [...]
> Frajerzy wszystkich krajow łączcie się !!!

Proponuje, aby zawiazac nowa partie polityczna: Partie Frajerów .

Data: 2014-10-25 13:20:39
Autor: szklanynocnik
Partia frajerow.
użytkownik Marek napisał:

> Jakie proponujesz rozwiazanie?

Proponuje, aby zawiazac nowa partie polityczna: Partie Frajerów .

Czyli jak zwykle jałowe klepanie w klawiature.

A juz myslalem, ze czegos sie dowiem, no nic, moze
innym razem.

Data: 2014-10-26 07:22:19
Autor: stevep
Partia frajerow.

użytkownik Marek napisał:
> [...]
> Frajerzy wiodącą siłą narodu !!!

Jakie proponujesz rozwiazanie?

Proponuje, aby zawiazac nowa partie polityczna: Partie Frajerów .

Bardziej odpowiednia dla ciebie wydaje się : Partia Idiotów.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-25 20:32:24
Autor: u2
Partia frajerow.
W dniu 2014-10-25 o 20:30, Marek pisze:
Władza w ręce frajerów !!!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ob%C5%82awa_augustowska

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-26 07:20:52
Autor: stevep
Partia frajerow.
W dniu .10.2014 o 20:30 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Ty idioto nawet na miano frajera nie zasługujesz.
--
stevep
-- -- -

Partia frajerow.