Partia idiotów i bęcwałów.

Data: 2014-11-27 04:56:06
Autor: stevep
Partia idiotów i bęcwałów.
# Jerzy Urban: PiS to partia idiotów i bęcwałów
Redaktor naczelny tygodnika "NIE", Jerzy Urban w rozmowie z Andrzejem  Morozowskim w programie "Tak jest", przyznał, że porównanie Ewy Kopacz do  niego, wcale mu się nie podoba. - Dotychczas porównywano mnie do  Goebbelsa, talentu politycznego, natomiast pani Kopacz jest jak gospodyni  domowa, która chciała­by pudrować wszystkim pupki - w ten kontrowersyjny  sposób skomentował słowa Jarosława Kaczyńskiego o pre­mier Kopacz. - PiS  to partia idiotów i bęcwałów - dodał. #
Ze strony:
http://tnij.org/2kpfl8v

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-27 07:23:04
Autor: U2
Partia idiotów i bęcwałów.
Sradun, Urban to uszaty klown tak jak ty.