Partia kieruje. Rząd rządzi?

Data: 2018-01-12 07:58:36
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Partia kieruje. Rząd rządzi?
http://wyborcza.pl/7,75968,22884005,kaczynski-ma-mocny-wlasny-rzad-w-rzadzie-morawieckiego.html#a=190&c=8000

"Kaczyński ma mocny własny rząd w rządzie Morawieckiego."

"Nie nabierajmy się na "nowy rząd" - utrącenie Macierewicza i niezależność młodego człowieka w dobrym garniturze. No więc mamy nowy rząd, kolejny rząd posła Kaczyńskiego."

Bankster kukiełką pod nadzorem?

CL

Data: 2018-01-12 02:43:21
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Partia kieruje. Rząd rządzi?
Widzę Pajdaczku większa kaska wpadnie w styczniu. Było 6 tematów, dziś jest ich aż 10:) Z niecierpliwością czekamy by było jak dawniej, tj. 12 tematów. Mówiłeś że pisiorstwo Was gnębi,
tu się jedna okazuje, że kaska na agitkę jednak jest.

Dowód.
http://s10.ifotos.pl/img/pajdakjpg_qxaqsaq.jpg

Powidz mi jak Ty robisz 10 tematów w minutę?

Data: 2018-01-12 13:08:07
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS
Partia kieruje. Rząd rządzi?
Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

1. Witam kolejnego wielbiciela mego talentu! ;-)
2. Na psp jestem dla rozrywki nie dla kasy jak ty i podobni.
3. Ilość tematów zalezy od mego nastroju, czasu i możliwości serwera.
4. Nie mówiłem, że "pisiorstwo" mnie gnębi. Może was tak ale nie mnie.
5. Nie zajmuję sie "agitką" jak ty i twoi kolesie (u2, kogutek i inni)
6. Moja obecność na psp wynika z radosnej chęci psucia wam samozadowolenia z
satrapów rządzących Polską
7. Co do 10 tematów na minutę - aż tak ciemny jesteś by się nie domyślić?
Przecież to proste! ;-)
8. Zabrakło ci odwagi by odpowiedzieć równie złośliwie na te 10 tematów?
;-)))
9. Skoro nie masz nic do powiedzenia w tematach j.w. nie zawracaj mi 4
liter.

CL

Partia kieruje. Rząd rządzi?