Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy.

Data: 2018-05-11 19:30:45
Autor: Polnew
Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy.
Słyszałem wypowiedź leadera Partii Razem - Zandberg.
Mówił, że jak wygrają wybory to wprowadzą 35 godzinny tydzień pracy.

Data: 2018-05-11 11:09:42
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy.
perwers Pajdak skrobnął:
Słyszałem wypowiedź leadera Partii Razem - Zandberg.

I zarobki będą jak w latach 90 tych, znaczy polacy będą milionerami?

Jakie atrakcje jeszcze czekają gdy partia razem (uwaga wielkie słowo)
WY-GRA wybory? Dopierdolą kułakom?

Data: 2018-05-11 11:16:25
Autor: japanizer
Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy.
On Saturday, May 12, 2018 at 3:09:43 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
perwers Pajdak skrobnął:
> Słyszałem wypowiedź leadera Partii Razem - Zandberg.

I zarobki będą jak w latach 90 tych, znaczy polacy będą milionerami?

No wiadomo, pisiorstwo doszło do władzy, i pisoraki zostały milionerami. Lud dalej klepie biedę:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/poslanka-po-wypomina-radnym-pis-bogacenie-sie,1,0,2405633.html

  Dwanaścioro radnych PiS z Gdańska w 2015 r. zarobiło łącznie 1,1 mln zł, a dwa   lata później już 3 mln zł. Posłanka PO Agnieszka Pomaska wypomina im skokowy   wzrost zarobków dzięki zatrudnieniu za publiczne pieniądze..

Data: 2018-05-11 12:03:04
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu piątek, 11 maja 2018 20:16:26 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

  Dwanaścioro radnych PiS z Gdańska w 2015 r. zarobiło łącznie 1,1 mln zł, a dwa   lata później już 3 mln zł. Posłanka PO Agnieszka Pomaska wypomina im skokowy   wzrost zarobków dzięki zatrudnieniu za publiczne pieniądze.

Hi hi, pamietam jak Piskorski był prez. wawki. Wtedy mówiono o nim
paczajta jaki zaradny. A tera jak jest pisiorstwo, przekaz jest inny
paczajta, zarobili, pewno ukradli.

Jest więc podejrzenie że twoi fumfle chcą tylko do korytka i nic więcej.

Data: 2018-05-12 08:34:02
Autor: Pazerność i Stołki

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:143d66c6-ca62-4213-8ac3-da1635ccba2dgooglegroups.com...
[...]

https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

CL

Data: 2018-05-11 20:38:42
Autor: A. Filip
Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy [Przekroczą 5%?]
Twój przyjaciel Dąs <franek.zyto@gmail.com> pisze:
perwers Pajdak skrobnął:
[...]

A pamiętasz jak się pracowało w soboty?  I po co to było zmieniać! ;-)

Razem walczy w najbliższych wyborach o samodzielne stworzenie rządu czy
o przebicie się po raz pierwszy przez gilotynę wyborczą 5%?

--
A. Filip

Data: 2018-05-12 01:40:10
Autor: stevep
Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy.
W dniu 2018-05-11 o 20:09, Twój przyjaciel Dąs pisze:
perwers Pajdak skrobnął:
[...]

Kułakom, banksterom itp to nie PiSkomuna towarzyszu wąs?

--
stevep

Data: 2018-05-11 13:32:15
Autor: Zenek Kapelinder
Partia razem - 35 godzinny tydzień pracy.
Jeśli już to Zandberga. To nie pejsbuk dla debili i tutaj stosujemy zasady jezyka polskiego jakiego ucza w szkolach. Fersztejen?

Data: 2018-05-12 08:37:44
Autor: Pazerność i Stołki
kacap "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dadc983e-1811-4818-a240-7ac3d53d9573googlegroups.com...
Jeśli już to Zandberga. To nie pejsbuk dla debili i tutaj stosujemy zasady jezyka polskiego jakiego ucza w szkolach. Fersztejen?

Tu masz w jeż polskim: https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

Zenek, estúpido estra?o! Mullido comunista. Pon a túa mordida comunista no teu culo.

CL

Data: 2018-05-12 09:34:48
Autor: Polnew
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Fersztejen?

Zenek, zajrzyj do słownika ortograficznego, może będziesz mniej głupot
pisał. Tam pisze co znaczy  " - ".

"Fersztejen"  to tylko folksdojcz używa.

Data: 2018-05-12 03:42:49
Autor: Zenek Kapelinder
Partia Razem - 35 godzinny tydzień pracy.
Jesli juz to jest napisane mlotku.

Data: 2018-05-12 08:33:01
Autor: Pazerność i Stołki
Użytkownik "Polnew" <lopratese@wiku.pl> napisał w wiadomości news:pd4k11$v0u$1news.mixmin.net...
Słyszałem wypowiedź leadera Partii Razem - Zandberg.
Mówił, że jak wygrają wybory to wprowadzą 35 godzinny tydzień pracy.

Zagłosuje na  nich jeżeli oderwą PiS i Rydzyka od koryta.

https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

Tyle, że aż tak naiwny nie jestem. To zakamuflowane komuchy.