Partia tonie. Chcemy odsun±ć od prezesowania w Pi S Jarosława Kaczyńskiego !

Data: 2009-12-05 09:22:57
Autor: - he®sk -
Partia tonie. Chcemy odsun±ć od prezesowania w Pi S Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 08:30:24 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Grupa pos?ów PiS tworzy wewn±trz PiS frakcj? o roboczej nazwie "reformatorzy" - dowiedzia?a si? "Rzeczpospolita".
- Partia tonie. Chcemy odsun±? od prezesowania w PiS Jaros?awa Kaczy?skiego - mówi "Rz" cz?onek grupy. [...]

 od dawna twierdze, ze pogonienie jaroslawa uzdrowi polska  scene polityczna. pamietacie czasy rzadow prezesa?  bylismy skloceni ze wszystkimi sasiadami, nasmiewano sie
 z nas. jedyni nasi sasiedzi to czechy z komuchem klausem
 na czele i gruzja z saakaszwilim. elektorat pis moze juz
 zapomnial ale to nasz prezydent wywolal awanture pomiedzy
 tibilisi a moskwa. --

 HeSk

Data: 2009-12-05 12:31:14
Autor: Roger Perejro
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !

Użytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisał

od dawna twierdze, ze pogonienie jaroslawa uzdrowi polska
scene polityczna.

Może na chwilę pomoże pisuarom, ale żeby uzdrowic cał± scenę polityczn±, to Partia insektów Społwecznych musiałaby znikn±c z polskiego parlamentu. Oszołomy identyfikuj±ce się z takimi ludĽmi jak Kaczyńscy, Brudziński, Gosiewski, Mularczyk, Cymański, Kamińscy itp. możnaby długo wymieniac, powinni nigdy nie miec żadnego wpływu na to co dzieje się z RP i w RP!

Przemek
--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedĽ w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywi±zuje się

Data: 2009-12-05 12:53:37
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
ty lewacki debilu??
Ale trauma gniecie to Parszywe Odpady ludzkie!
Co za ciule.. Boszszsz...

Data: 2009-12-05 13:48:29
Autor: Roger Perejro
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
ty lewacki debilu??

Nie trzeba od razu używac twoich metod, moherowe ¶cierwo. Wystarczy po prostu nie wybrac.
Takie rozwi±zanie wogóle nie przyszło ci do pustej pały, zindoktrynowany ¶mieciu, nieprawdaż?

Przemek

Data: 2009-12-05 14:17:33
Autor: =he®sk=
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 13:48:29 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
> ty lewacki debilu??

Nie trzeba od razu u?ywac twoich metod, moherowe ¶cierwo. Wystarczy po prostu nie wybrac.
Takie rozwi±zanie wogóle nie przysz?o ci do pustej pa?y, zindoktrynowany ¶mieciu, nieprawda??

 i czym sie roznisz od niego ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 14:41:58
Autor: Roger Perejro
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !

Użytkownik "=heRsk=" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4nkh5d5cbp3cd4ftpsnhsrpj3tu0p8a4e4ax.com...
pisem@op.pl> wrote:

> [...]

prostu nie wybrac.
Takie rozwi?zanie wogóle nie przysz?o ci do pustej pa?y, zindoktrynowany

No wła¶nie tym, że nie chcę rozstrzeliwac, tylko po prostu nie wybierac. Jeste¶ w stanie zrozumiec różnice?

Data: 2009-12-05 16:18:13
Autor: =he®sk=
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 14:41:58 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> i czym sie roznisz od niego ?

No w?a¶nie tym, ?e nie chc? rozstrzeliwac, tylko po prostu nie wybierac.

 jasne. jakiez to subtelne. jezyk nienawisci ten sam.

Jeste¶ w stanie zrozumiec ró?nice?

 nie przenos na innych swoich problemow z pojmowaniem
 rzeczy oczywistych...

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 15:41:45
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

No popatrz, a chcialem ci sie podlizac poddajac rozwiazania w waszym stylu
i jak wyszlo? Pasciarz popuscil gnojem odwracajac (pali) kota ogonem!
Ale mnie nie zawiodl.., nadal mnie nieudolnie malpuje w 'ekspresji'!:)

Data: 2009-12-05 14:17:32
Autor: =he®sk=
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 12:31:14 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> od dawna twierdze, ze pogonienie jaroslawa uzdrowi polska
> scene polityczna.

Mo?e na chwil? pomo?e pisuarom, ale ?eby uzdrowic ca?± scen? polityczn±, to Partia insektów Spo?wecznych musia?aby znikn±c z polskiego parlamentu. Oszo?omy identyfikuj±ce si? z takimi lud?mi jak Kaczy?scy, Brudzi?ski, Gosiewski, Mularczyk, Cyma?ski, Kami?scy itp. mo?naby d?ugo wymieniac, powinni nigdy nie miec ?adnego wp?ywu na to co dzieje si? z RP i w RP!

 coz, spoleczenstwo nasze skalda sie z roznej masci kurdupli
 umyslowych jednoczacych sie wokol podobnego osobnika.  nie bede ci tu robic wykladu z psychologii spolecznej ;o)
 zjawisko jest jak najbardziej naturalne. szumowiny ciagna
 do szumowin, zaslepieni, zajadli antyklerykalowie do sobie
 podobnych rozbitkow zyciowych. "mohery" skupiaja sie wokol
 tego, ktory ich szanuje. przemysl to...

--

 HeSk

Partia tonie. Chcemy odsun±ć od prezesowania w Pi S Jarosława Kaczyńskiego !