Partia tonie. Chcemy odsunąć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !

Data: 2009-12-05 08:30:24
Autor: Roger Perejro
Partia tonie. Chcemy odsunąć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
Grupa posłów PiS tworzy wewnątrz PiS frakcję o roboczej nazwie "reformatorzy" - dowiedziała się "Rzeczpospolita".
- Partia tonie. Chcemy odsunąć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego - mówi "Rz" członek grupy.

Okazją do zmian ma być planowany na wiosnę krajowy kongres PiS. - Złożymy na nim wniosek o to, by Jarosław Kaczyński przyjął funkcję honorowego prezesa, politycznego mentora, ale zrezygnował z bezpośredniego kierowania partią - wyjawia gazecie inny polityk PiS.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80323,7333792,Reformatorzy_w_PiS__Kaczynski_do_Sulejowka.html

Przemek

Jestem autentycznie zaniepokojony! Po wywaleniu pierwszego kłamcy RP Jarosława Kaczyńskiego, pisuarom mogą się poprawic notowania i PO będzie ich wyprzedzałała "tylko"
20 %, he, he, he! Mówiąc poważnie, to taka dyktatorska, zakłamana kreatura powinna się liczyc z tym, że na kompleksach długo nie pojedzie!

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-05 09:22:57
Autor: - heÂŽsk -
Partia tonie. Chcemy odsun±ć od prezesowania w Pi S Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 08:30:24 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Grupa pos?Ăłw PiS tworzy wewnÂątrz PiS frakcj? o roboczej nazwie "reformatorzy" - dowiedzia?a si? "Rzeczpospolita".
- Partia tonie. Chcemy odsunÂą? od prezesowania w PiS Jaros?awa Kaczy?skiego - mĂłwi "Rz" cz?onek grupy. [...]

 od dawna twierdze, ze pogonienie jaroslawa uzdrowi polska  scene polityczna. pamietacie czasy rzadow prezesa?  bylismy skloceni ze wszystkimi sasiadami, nasmiewano sie
 z nas. jedyni nasi sasiedzi to czechy z komuchem klausem
 na czele i gruzja z saakaszwilim. elektorat pis moze juz
 zapomnial ale to nasz prezydent wywolal awanture pomiedzy
 tibilisi a moskwa. --

 HeSk

Data: 2009-12-05 12:31:14
Autor: Roger Perejro
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !

Użytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisał

od dawna twierdze, ze pogonienie jaroslawa uzdrowi polska
scene polityczna.

Może na chwilę pomoże pisuarom, ale żeby uzdrowic całą scenę polityczną, to Partia insektów Społwecznych musiałaby zniknąc z polskiego parlamentu. Oszołomy identyfikujące się z takimi ludźmi jak Kaczyńscy, Brudziński, Gosiewski, Mularczyk, Cymański, Kamińscy itp. możnaby długo wymieniac, powinni nigdy nie miec żadnego wpływu na to co dzieje się z RP i w RP!

Przemek

Data: 2009-12-05 12:53:37
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
ty lewacki debilu??
Ale trauma gniecie to Parszywe Odpady ludzkie!
Co za ciule.. Boszszsz...

Data: 2009-12-05 13:48:29
Autor: Roger Perejro
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
ty lewacki debilu??

Nie trzeba od razu używac twoich metod, moherowe ścierwo. Wystarczy po prostu nie wybrac.
Takie rozwiązanie wogóle nie przyszło ci do pustej pały, zindoktrynowany śmieciu, nieprawdaż?

Przemek

Data: 2009-12-05 14:17:33
Autor: =heÂŽsk=
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 13:48:29 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
> ty lewacki debilu??

Nie trzeba od razu u?ywac twoich metod, moherowe Âścierwo. Wystarczy po prostu nie wybrac.
Takie rozwiÂązanie wogĂłle nie przysz?o ci do pustej pa?y, zindoktrynowany Âśmieciu, nieprawda??

 i czym sie roznisz od niego ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 14:41:58
Autor: Roger Perejro

pisem@op.pl> wrote:

> Tak.., dobic ich deskami , palami, rozstrzelac pod plotem, nieprawdaz
> ty lewacki debilu??

Nie trzeba od razu u?ywac twoich metod, moherowe ?cierwo. Wystarczy po
prostu nie wybrac.
Takie rozwi?zanie wogóle nie przysz?o ci do pustej pa?y, zindoktrynowany
?mieciu, nieprawda??

i czym sie roznisz od niego ?

No właśnie tym, że nie chcę rozstrzeliwac, tylko po prostu nie wybierac. Jesteś w stanie zrozumiec różnice?

Przemek

Data: 2009-12-05 16:18:13
Autor: =heÂŽsk=
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 14:41:58 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> i czym sie roznisz od niego ?

No w?aÂśnie tym, ?e nie chc? rozstrzeliwac, tylko po prostu nie wybierac.

 jasne. jakiez to subtelne. jezyk nienawisci ten sam.

JesteÂś w stanie zrozumiec rĂł?nice?

 nie przenos na innych swoich problemow z pojmowaniem
 rzeczy oczywistych...

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 15:41:45
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
[...]

No popatrz, a chcialem ci sie podlizac poddajac rozwiazania w waszym stylu
i jak wyszlo? Pasciarz popuscil gnojem odwracajac (pali) kota ogonem!
Ale mnie nie zawiodl.., nadal mnie nieudolnie malpuje w 'ekspresji'!:)

Data: 2009-12-05 14:17:32
Autor: =heÂŽsk=
Partia tonie. Chcemy odsun?ć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !
On Sat, 5 Dec 2009 12:31:14 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> od dawna twierdze, ze pogonienie jaroslawa uzdrowi polska
> scene polityczna.

Mo?e na chwil? pomo?e pisuarom, ale ?eby uzdrowic ca?Âą scen? politycznÂą, to Partia insektĂłw Spo?wecznych musia?aby zniknÂąc z polskiego parlamentu. Oszo?omy identyfikujÂące si? z takimi lud?mi jak Kaczy?scy, Brudzi?ski, Gosiewski, Mularczyk, Cyma?ski, Kami?scy itp. mo?naby d?ugo wymieniac, powinni nigdy nie miec ?adnego wp?ywu na to co dzieje si? z RP i w RP!

 coz, spoleczenstwo nasze skalda sie z roznej masci kurdupli
 umyslowych jednoczacych sie wokol podobnego osobnika.  nie bede ci tu robic wykladu z psychologii spolecznej ;o)
 zjawisko jest jak najbardziej naturalne. szumowiny ciagna
 do szumowin, zaslepieni, zajadli antyklerykalowie do sobie
 podobnych rozbitkow zyciowych. "mohery" skupiaja sie wokol
 tego, ktory ich szanuje. przemysl to...

--

 HeSk

Partia tonie. Chcemy odsunąć od prezesowania w PiS Jarosława Kaczyńskiego !