Partie w Polsce są kartelami

Data: 2012-12-09 10:06:31
Autor: pluton_
Partie w Polsce są kartelami
Ale kiedy zostałem
zapytany po raz pięć tysięcy pierwszy, to powiedziałem, że będę
kandydował. ".

Niezwykle dzielny człowiek.(*)
[*] Taaaaaa!!!!! urwa!!!! bede kandydowal i juz sie odpierdulta ode mnie!!!!

   Później opisuje jak podjął rozmowy z MSW i zadeklarował kilka
milionów złotych na walkę z przejawami ksenofobii i rasizmu w mieście.

I jak dobrze zarabia!

Tylko skad w tak swietnie zarzadzanym miescie wziely sie
przejawy ksenofobii i rasizmu ?

Nullification

Partie w Polsce są kartelami