Partycja EFI

Data: 2019-12-06 16:46:17
Autor: Tomaszek
Partycja EFI
W dniu 2019-12-06 o 09:40, jacek pisze:
Prawdopodobnie psuje mi się partycja EFI na dysku SSD....

Zanim zaczniesz się bawić systemem plików zobacz czy problemem nie jest sam dysk SSD od strony sprzętowej. Zacznij od sprawdzenia dysku programem diagnostycznym producenta. Zabawa z systemami plików może nie mieć sensu jeśli SSD pada. Najpierw to wyklucz.

--
t0maszek

Data: 2019-12-06 16:24:57
Autor: jacek
Partycja EFI
W dniu Fri, 06 Dec 2019 16:46:17 +0100, użytkownik Tomaszek napisał:

[...]

To dysk SSD M.2 Samsunga. Gsmartcontrol nie wykazuje nic podejrzanego w SMART, testy uproszczony i pełny przechodzi, sprawdzenie partycji za pomocą e2fsck nie wykazuje błędów. Dane zbackupowane, można się bawić :)

--
Jacek

Data: 2019-12-07 11:57:11
Autor: heby
Partycja EFI
On 06/12/2019 17:24, jacek wrote:
pomocą e2fsck nie wykazuje błędów. Dane zbackupowane, można się bawić :)

Zacznij od cat /dev/zero >/dev/sda

Zabawa może nie jest przednia, ale za to dowiesz się w końcu czy to wina dysku czy poprzedniej zabawy.

Partycja EFI