Partycja logiczna na dysku Partition Magic 200 GB

Data: 2011-04-29 16:08:05
Autor: Taz
Partycja logiczna na dysku Partition Magic 200 GB
Witam,
nie do końca może to temat na tę grupę, ale może ktoś by mi odpowiedział.
Podobno Partition Magic 8.0 obsługuje partycje do 160 GB.
Ja utworzyłem 208 GB, no fakt że te update informacji systemowych trwały znacznie
dłużej niż przy tworzeniu mniejszych, ale utworzył.
Czy można go używać do tak dużych partycji, czy powstają jakieś nieprawidłowości?

Partycja logiczna na dysku Partition Magic 200 GB