[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K

Data: 2016-12-16 00:01:09
Autor: JoteR
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
"Marsjanin" napisał:

jakby mało problemów było z partycją 20 GB...

Zaraz grupowi mądrale ci wytłumaczą, że 20 GB to aż nadto dla XP...

JoteR

PS. Oho, chyba już tłumaczą...

Data: 2016-12-16 10:20:10
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
Poniżej 60-80 GB szkoda nerwów.

-- -- -
Zaraz grupowi mądrale ci wytłumaczą, że 20 GB to aż nadto dla XP.

Data: 2016-12-20 18:11:54
Autor: Kamil
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
Użytkownik "JoteR" napisał:

PS. Oho, chyba już tłumaczą...

Kilka lat miałem XP na partycji 5GB. Zero problemów. System zajmuje ca 2GB + Program files ca 1GB. Po latach rozwoju internetowych i nie tylko śmieci zaczynało brakować miejsca. Powiększyłem partycję do 10GB, obecnie mam 20GB i 15 GB wolnego miejsca. I to są fakty.

Pzdr

Data: 2016-12-21 21:23:45
Autor: JoteR
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
"Kamil" napisał:

I to są fakty.

Kilka faktów raczyłeś pominąć:

1. Wyłączyłeś lub ograniczyłeś przywracanie systemu - ilu użytkowników to robi? 1 % czy mniej?
2. Regularnie usuwasz pliki tymczasowe, również ręcznie z %temp% - ilu użytkowników to robi? 1 % czy mniej?
3. Wyłączyłeś swapa - ilu użytkowników to robi? 1 % czy mniej?
4. Nie używasz hibernacji - no, tu akurat większość nie wie nawet co to jest.
5. Do urządzeń typu drukarka instalujesz tylko same sterowniki, bez całego "suita" - ilu użytkowników to robi? 5 % czy mniej?
6. Usuwasz katalogi %windir%\$NtUnibstallKB......$ - ilu użytkowników to robi? 0,001 % czy mniej?

Musisz mieć strasznie smutne życie, że tak cię rajcuje tracenie życia na ścibolenie się z każdym kilobajtem. Na szczęście większość ludzi jest normalna - woli ten czas przeznaczyć na rozrywkę lub zarobienie pieniędzy na większy dysk. A poza tym ludzie powoli przestają ogarniać klasyczną strukturę plików i katalogów - zastępują je "biblioteki", których użytkownicy mają w głębokim poważaniu fizyczną lokalizację obiektu.

JoteR

Data: 2016-12-22 11:10:05
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
Podpowiedz mi coś z tymi bibliotekami, bo ja już rzeczywiście przestaję ogarniać.

-- -- -

Data: 2016-12-22 11:56:02
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 22 Dec 2016 11:10:05 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Podpowiedz mi coś z tymi bibliotekami, bo ja już rzeczywiście przestaję ogarniać.

Picassa, niemal wszystkie odtwarzacze plików audio, programy typu DLNA
itd...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-12-22 12:01:14
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
Z wprowadzaniem słów kluczowych, czy bez?

Data: 2016-12-22 13:52:51
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 22 Dec 2016 12:01:14 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Z wprowadzaniem słów kluczowych, czy bez?

Jakich słów? Zainstalowana np. Picassa domaga się przeskanowania twoich
zasobów danych, wybiera,  grupuje i prezentuje pliki jakie ją interesują
po swojemu. Inne programy co prawda nie domagają się tego gwałtem ale
maja taką mozliwość. W efekcie w tak zrobionych bazach masz kogel-mogel.
ja tam wole pozostawać przy staromodnym grupowaniu plików po swojemu w
ramach drzewa katalogów.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-12-23 03:47:56
Autor: Kamil
Użytkownik "JoteR" napisał:

Na szczęście większość ludzi jest normalna ...

Czujesz się kompetentny do wyrokowania kto jest normalny, a kto nie? Chyba, że za normę uznać owczy pęd większości do poddawania się naciskom marketingu, reklam i różnych innych naganiaczy, Ja dbam o czystość i sprawność swojego systemu Wg Ciebie jestem nienormalny?

Pzdr

[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K