[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K

Data: 2017-01-02 22:32:54
Autor: Marsjanin
[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K
Dnia Tue, 13 Dec 2016 21:47:49 +0000, Marsjanin napisał(a):

Dziękuję za odpowiedzi.

Naprawdę, nie chciałem wywoływać flame war,  a z tego co widzę, taki w
jednej z gałęzi wątku powstał. :)

Śpieszę z wyjaśnieniami.

FAT32  mnie  przestrasza, bo  osoba  pracująca  na komputerze  nie  ma
bladego  pojęcia, czym  jest polecenie  chkdsk.  Za to  jeśli coś  nie
działa,  to wyłącznik  znajdzie. NTFS  jest na  to bardziej  odporny a
prędkość akurat zapisu danych nie jest aż tak istotna.

Instalacja czegokolwiek  na D: nie  wchodzi w  grę. Nikt tam  nie umie
wpisać innej ścieżki niż proponowana przez system. Zresztą: po co? A w
czym dysk D:  jest lepszy od C:?  To ja mam dwa dyski?  To jeden można
sprzedać, jak nieużywany... I takie tam. Nie tędy droga.

Podsumowując:  osoba, która  to instalowała,  nawet, jeśli  zrobiła to
poprawnie i wedle wskazówek informatyków, nie przewidziała, kto będzie
to używał. Zainstalowała zoptymalizowany  wydajnościowo OS dla młodego
technika pasjonującego się oszczędzaniem kilobajtów. Tyle, że do kompa
usiadła  księgowa  starej  daty,  co  to jak  coś  ,,instaluje"  to  ,,w
komputerze" a nie  na jakimś jego dysku  czy też w systemie.  No nie i
nie nauczymy, zwłaszcza, że w telefonie ma tak samo... Znaczy w sumie to
był ostatnio  latem lament też, bo  miejsce na urlopie się  na zdjęcia
skończyło. Było zgrywanie zdjęć kilka razy na - na szczęście zabrany -
laptop.  Po  powrocie  oczywiście  okazało  się,  że  pamięć  telefonu
zapchana a karta uSD zdaje się 8 GB zupełnie pusta.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

[OT] Partycji czar, XP i nerwica na K