Partyzantka komendanta SM Sulechów...

Data: 2011-02-08 01:39:35
Autor: Kubba Bubba
Partyzantka komendanta SM Sulechów...
Witam!

Zerknijcie na film:
http://www.youtube.com/watch?v=TPmb_jCODro&feature=player_embedded

Jak widzicie finał sprawy, czy Pan Emil (twórca nagrania) ma jakies szanse w prokuraturze? Czy takie nagranie może być dowodem w sprawie? Bo po mojemu pan komendant ostro się zagalopował...

Pzdr,

Data: 2011-02-08 07:29:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-08 01:39, Kubba Bubba pisze:
[...]

A w kilku zdaniach możesz opisać o co chodzi? Nie każdy jest bezrobotny i ma czas i ochotę oglądać 17 minut filmu na youtube :)

--
Liwiusz

Data: 2011-02-08 07:54:27
Autor: zly
Dnia Tue, 08 Feb 2011 07:29:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

A w kilku zdaniach możesz opisać o co chodzi? Nie każdy jest bezrobotny i ma czas i ochotę oglądać 17 minut filmu na youtube :)

Kto jak kto, ale patrząc na twoją aktywność na newsach, to nie piszesz o
sobie?:)
--
marcin

Data: 2011-02-08 07:55:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-08 07:54, zly pisze:
[...]

Lubię czytać i robię to bardzo szybko. Zatem newsy mogę ogarnąć podczas pracy przy komputerze bez istotnej szkody dla innych obowiązków.

Ale oglądać z rana 17 minut filmu, i dowiedzieć się, czy było warto dopiero po obejrzeniu? Nie ma mowy :)

--
Liwiusz

Data: 2011-02-08 08:47:33
Autor: Nostradamus
Użytkownik "Kubba Bubba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iiq332$v4e$1@news.onet.pl...

Witam!

Zerknijcie na film:
http://www.youtube.com/watch?v=TPmb_jCODro&feature=player_embedded

Pierdoły.

Data: 2011-02-08 10:37:11
Autor: PesTYcyD
Partyzantka komendanta SM Sulechów...
Szczerze to "zorro" był zabawny na początku, teraz jest tylko zwykłym trutniem. Jego argumenty wydają się być fantazją nastolatka, niestety to człowiek dorosły. Pomijam tutaj już kwestie ukrywania w krzakach fotoradarów.

Data: 2011-02-08 14:53:57
Autor: Tomaszek
[...]

Na miejscu pana komendanta wpierdoliłbym parę pał panu Emilowi. Ale teraz nie wolno:(

Data: 2011-02-09 04:22:49
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 8, 2:53 pm, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:
> [...]

> pan komendant ostro się zagalopował...

Na miejscu pana komendanta wpierdoliłbym parę pał panu Emilowi. Ale

Za co? Bo jak na razie to komendant poslal pismo z przeprosinami.
Szkoda ze tylko tyle, powinien wyleciec.

Data: 2011-02-10 02:48:52
Autor: Kubba Bubba

Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc30fabb-83f2-4466-80fa-0d024ed44d36f30g2000yqa.googlegroups.com...
On Feb 8, 2:53 pm, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:

Za co? Bo jak na razie to komendant poslal pismo z ?>przeprosinami.
Szkoda ze tylko tyle, powinien wyleciec.

To ze komendant powinien wylecieć nie ulega najmniejszym wątpliwościom. Jak się nie umie z ludzmi rozmawiać (również upierdliwymi) to są różne prace gdzie gadać z ludźmi nie trzeba (np. składanie długopisów).

Natomiast tak jak napisałem zastanawiam się czy prokuratura kiwnie palcem? Wydaje mi się że w tego typu sytuacjach ręka rękę myje. Okaże się że taki film nie może być dowodem w sprawie, poza tym niska szkodliwość społeczna bla bla bla...

Pzdr,

Data: 2011-02-10 09:42:29
Autor: Zbynek Ltd.

Kubba Bubba napisał(a) :

Natomiast tak jak napisałem zastanawiam się czy prokuratura kiwnie palcem?

Prawdopodobnie czyn jest ścigany z oskarżenia prywatnego.
"Prawdopodobnie", bo nie będę oglądał prawie 20 minut, zwykle nic
nie wnoszących dywagacji, które można streścić w kilku zdaniach. Na
razie nikt się tego nie podjął.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-02-10 10:04:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-10 09:42, Zbynek Ltd. pisze:

nie wnoszących dywagacji, które można streścić w kilku zdaniach. Na
razie nikt się tego nie podjął.

  Bo i pewnie nikt nie oglądał. Co nie jest przeszkodą, aby sobie nie podyskutować na grupie :)

--
Liwiusz

Data: 2011-02-10 03:24:43
Autor: Łukasz Jamroz
Partyzantka komendanta SM Sulechów...
On Feb 10, 10:04 am, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

  Bo i pewnie nikt nie ogl da . Co nie jest przeszkod , aby sobie nie
podyskutowa na grupie :)

W skrocie: od pewnego czasu pan Emil jezdzi po okolicy i tropi
fotoradary wystawiane przez straze miejskie/gminne, nagrywa wszystko i
pokazuje rozne nieprawidlowosci w tym procederze. Zawital pare razy
takze na komendzie SM w Sulechowie, rowniez z kamera, i tam
przyczepial sie o sprawy takie jak np snieg na zdjeciu - a radar w
specyfikacji ma podane ze dziala w temp powyzej zera. Nastepnie
nagrywal wielokrotnie lamiacych przepisy o zakazie wjazdu i parkowania
pojazdy SM i prywatny komendanta SM, wzywal policje ktora najczesciej
olewala sprawe.

W przytoczonym przypadku po raz kolejny pojawia sie w siedzibie SM
Sulechow i zwraca uwage na zachowanie komendanta. Nagle podchodzi do
niego nieumundurowany komendant (chyba) i nakazuje mu wyjsc z siedziby
SM. Na pytanie kim jest nie odpowiada, wysyla pana Emila do lekarza,
otwiera drzwi. Twierdzi ze przeszkadza pracownikom w pracy.
Nieumundurowany wychodzi przez drzwi a pan Emil zamyka je za nim.
Nieumundurowany twierdzi ze zostal nimi uderzony (lub prawie uderzony,
bo czesto zmienia zdanie w filmie) i grozi ze "jeszcze raz zamkniesz
drzwi i sprobujesz uderzyc mnie drzwiami to dostaniesz w pysk".
Twierdzi ze zostal napadniety i wzywa policje, podobnie jak pan Emil.
Kiedy probuje wyjsc na zewnatrz zostaje sila powstrzymany przez
nieumundurowanego. Nieumundurowany (a zaznaczyc trzeba ze do tej pory
nie przedstawil sie kim jest i jaka pelni funkcje) pyta czy "jest ktos
z chlopakow", wydaje polecenie ze "pan nie ma prawa stad wyjsc dopoki
policja nie przyjedzie". Podchodzi straznik, nakazuje wylaczyc kamere
ktora nastepnie wyrywa sila. W momencie szarpaniny pan Emil podaje
przepis ktory pozwala mu nagrywac. Dalej jest jedynie zapis audio, na
ktorym slychac glos nieumundurowanego ktory mowi ze "mam swiadkow i na
pewno beda tak mowic". Dalej dyskusja: "prosze oddac moja wlasnosc" -
"nie oddam pana wlasnosci". Nieumundurowany mowi ze nie zyczy sobie
nagrywania i ze pan Emil zostal zatrzymany. Dalej klotnia o to kto
kogo uderzyl drzwiami, nieumundurowany stwierdza ze "pan nie bedzie mi
moich drzwi zamykal". Zjawia sie policja, obie strony przedstawiaja
swoje wersje, pan Emil mowi ze zostal mu zarekwirowany telefon i nie
wie gdzie jest i co sie z nim dzieje. Po chwili przy policji telefon
zostaje oddany policja spisuje, mowi co obie strony moga w tej
sytuacji zrobic, ze sytuacja napasci na funkcjonariusza jest scigana z
urzedu (ale do tej pory ani razu nieumundurowany komendant nie
powiedzial kim jest i jaka funkcje sprawuje) i na tym film sie konczy.

Data: 2011-02-11 09:24:06
Autor: niusy.pl
Partyzantka komendanta SM Sulechów...

Uzytkownik "Lukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com>

[...]

No wspaniala historia :-) Dobrze, ze napisana bo zdaje sie bylo z YT z którego nie korzystam. Moze P2P ?

Data: 2011-02-09 12:11:52
Autor: MW
W dniu 2011-02-08 14:53, Tomaszek pisze:
Na miejscu pana komendanta wpierdoliłbym parę pał panu Emilowi. Ale
teraz nie wolno:(

A ja chciałbym abyś trafił na takiego komendanta.

Fakt że Emil jest upierdliwy a wiele jego żartów jest na poziomie
podstawówki tyle że ten cywil z filmu jak się okazuje jest
funkcjonariuszem publicznym. Funkcjonariuszem opłacanym z moich podatków
i powinien być osoba kompetętną na stanowisku jakie zajmuje. A jak widać
z filmiku wskazanego wcześniej jak i wcześniejszych dotyczących SM
Sulechów kompletnie nie nadaje się na stanowisko jakie zajmuje. Pan
komendant to absolwent ochrony środowiska na Uniwersytecie
Zielonogórskim. (źródło: http://www.gazetalubuska.pl/)
Nie wiem jak tam ale tu gdzie ja mieszkam na taki kierunek szło się albo
z zamiłowania albo uciekając przed wojskiem. Jeżeli to pierwsze to co on
robi w SM? Jeżeli to drugie to ciekawe jak tam trafił. No ale mniejsza o
to. Wróćmy to meritum.
Zachowanie komendanta jak i strażnika jest tragiczne. O ile
nieznajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych można
przemilczeć to nieznajomość ustawy o strażach gminnych jest karygodna.
Zasranym obowiązkiem komendanta jest być w umundurowaniu podczas
wykonywania czynności służbowych. Strażnik również nie miał prawa użyć
siły jak i odebrać telefonu. Zarówno jeden jak i drugi powinni za to
odpowiadać dyscyplinarnie.

p,M

Data: 2011-02-09 04:21:45
Autor: Łukasz Jamroz
Partyzantka komendanta SM Sulechów...
On Feb 9, 12:11 pm, MW <wojcikmar...@gazeta.pl> wrote:

Fakt e Emil jest upierdliwy (...)

Jest upierdliwy podobnie jak nieroby ze strazy miejskich gminnych etc.
Zrobili biznes z radarow, czy wystawiania mandatow za parkowanie, a
sami nagminnie lamia te i inne przepisy. Trzeba ich zwalczac. A
najlepiej zlikwidowac zupelnie taki twor, przynajmniej w miastach
ponizej 100 tys mieszkancow, bo nie sluzy on niczemu pozytecznemu.

Data: 2011-02-11 09:33:02
Autor: niusy.pl
[...]

To policje tez trzebaby zwalczac i zlikwidowac.

Data: 2011-02-11 04:45:53
Autor: Łukasz Jamroz
On Feb 11, 9:33 am, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

To policje tez trzebaby zwalczac i zlikwidowac.

Policja byc musi - nie nalezy jej zlikwidowac, tylko przejrzec kadry i
wywalic glupkow, zlodziei i wszystkich innych ktorzy sie do pracy nie
nadaja. Oczywiscie to utopia ze w tym chorym kraju bedzie kiedys
normalna, profesjonalna policja. Straz miejska w malych miastach nie
robi niczego pozytecznego, ale daje kilka etatow znajomym wojta,
burmistrza, prezydenta, wiec nie ludze sie ze zniknie. Straz gminna to
juz w ogole jakis chory twor, dziwie sie ze takie cos moze w ogole
funkcjonowac. Jakas nadzieja jest w tym ze radarowy biznes zostanie
nieco ukrocony nowa ustawa i znikna jednoosobowe straze gminne.

Data: 2011-02-11 05:20:23
Autor: Tomek z Wawy
Partyzantka komendanta SM Sulechów...

Czy ktoś z Was posiada e-mail służbowy tego pana komedianta? Chciałbym
spytać czy przejeżdżając przez Sulechów mogę wpaść zamknąć mu drzwi
przed nosem i czy jest pewny, że da mi wtedy w ryj. Bo takiej okazji
nie chciałbym przegapić, można spokojnie powalczyć o odsiadkę dla
komedianta i dość wysokie odszkodowanie.

Data: 2011-02-11 14:32:34
Autor: niusy.pl
[...]

No szczególnie, ze okazalo sie, ze "znikna atrapy" znaczy cos zupelnie innego niz sie wszystkim wydawalo :-)

Data: 2011-02-11 06:22:38
Autor: Łukasz Jamroz
On 11 Lut, 14:32, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

No szczególnie, ze okazalo sie, ze "znikna atrapy" znaczy cos zupelnie
innego niz sie wszystkim wydawalo :-)

Szczegolnie ze atrapy nie dotyczyly strazy miejskich/gminnych. Ale
milo ze trollujesz.

Data: 2011-02-11 15:25:42
Autor: niusy.pl
[...]

Co Ty p..sz ? Ja juz dawno pisze o tym, ze nie tylko straz dziala w ten sposób a Ty dalej nie rozumiesz, ze tak dzialaja wszyscy.

Data: 2011-02-11 06:33:43
Autor: Łukasz Jamroz
On 11 Lut, 15:25, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

Co Ty p..sz ? Ja juz dawno pisze o tym, ze nie tylko straz dziala w ten
sposób a Ty dalej nie rozumiesz, ze tak dzialaja wszyscy.

Nie wiem co piszesz i srednio mnie to obchodzi. Wiem ze straze nie
wystawialy atrap bo byly wybitnie nastawione na zysk.

Data: 2011-02-09 14:50:38
Autor: Zbynek Ltd.
Partyzantka komendanta SM Sulechów...
Elo

MW napisał(a) :
Strażnik również nie miał prawa użyć
siły jak i odebrać telefonu. Zarówno jeden jak i drugi powinni za to
odpowiadać dyscyplinarnie.

Karnie. Kodeks karny się kłania.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3