Parytet (50+50) promuje transeksualistow!

Data: 2009-07-31 09:08:43
Autor: konserwator
Parytet (50+50) promuje transeksualistow!
w komisjach (np konkursowych) o parzystej liczbie sprawa jest jasna ale o liczbie nieparzystej? np 3 osobowej? mezczyzna+kobieta i...transeksualista? a moze pederasta badz lesbijka?

Data: 2009-07-31 09:20:00
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h4u5sa$hlt$1nemesis.news.neostrada.pl...
w komisjach (np konkursowych) o parzystej liczbie sprawa jest jasna ale o liczbie nieparzystej? np 3 osobowej? mezczyzna+kobieta i...transeksualista? a moze pederasta badz lesbijka?

Wolisz trzech facetów? Coś zbyt nachalnie chcesz pokazac swoją heteroseksualnośc.

Przemek
--

"Kamińskiemu głosy mieszkańców Jedwabnego i okolic były potrzebne, bo był
wówczas posłem ZChN-u z Łomżyńskiego. Chciał je kupić w najbardziej

Data: 2009-07-31 09:41:16
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h4u5v5$rd6$1news.onet.pl...
[...]

a co? chcesz sia "na transa" na krzywy ryj do jakiej komisji zalapac?

Data: 2009-07-31 12:40:01
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Parytet (50+50) promuje transeksualistow!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

a co? chcesz sia "na transa" na krzywy ryj do jakiej komisji zalapac?

"Sia" nie chcę  załapac, bo to nie ja udowadniam na siłę swoją orientacje, tylko ty.

Przemek