Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)

Data: 2018-08-11 09:01:05
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)
Data: 2018-08-11 09:47:58
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)
I druga ciekawostka, Jaworowicz (TVP) kopie Bubla:)
https://youtu.be/oFyIWOdoq6o

Data: 2018-08-11 11:15:27
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)
Data: 2018-08-11 12:30:47
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)
I coś dla Pajdaczka.
Pajdaczku? Widział Ty, pisałem że prowok ma adwokata i  sam się ujawni i tak się stało:
cyt.
Wspólnie zdecydowaliśmy, że sam się ujawnię. W sobotę 30 lipca mecenas zadzwonił na policję i powiedział: "człowiek, którego państwo szukają, jest moim klientem"
https://dorzeczy.pl/kraj/73559/Prowokowal-policjantow-teraz-sie-zali-Boje-sie-o-przyszlosc-zawodowa.html

Przy okazji wypłynęło co innego:) Co prawda tajemnicą poliszynela
było to że ruskie oszczędzili część "ż" w Katyniu, ale teraz masz tego potwierdzenie:
https://twitter.com/Jasio_z_II_b/status/1026800534836195329

Stąd ta pianka ta twoim ryjku Pajdaczku?

Data: 2018-08-12 01:43:05
Autor: japanizer
Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)
On Saturday, August 11, 2018 at 6:01:06 PM UTC+2, Relatywizator rzeczywistości Dąs wrote:
GadowskiTV
https://youtu.be/uczFvpNSn3w

Znowu obesrany nocniczku łżesz jak każdy pisior... Warszawa ma 60 radnych, a Berlin 100.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ustr%C3%B3j_miasta_sto%C5%82ecznego_Warszawy#Rada_Warszawy

Oczywiście jak pododajesz różnych innych pracowników pracujących z radnymi, to w Warszawie zrobi ich się 500, ale wtedy tym samym sposobem wypadałoby dodać analogiczne stanowiska w Berlinie... Gdzie zrobiłoby się 1000.

Ale skąd taki zakłamany i obesrany nocniczek jak ty miałby na to wpaść?

Data: 2018-08-12 02:10:07
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 10:43:06 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Oczywiście jak pododajesz różnych innych pracowników pracujących z radnymi, to w Warszawie zrobi ich się 500, ale wtedy tym samym sposobem wypadałoby dodać analogiczne stanowiska w Berlinie... Gdzie zrobiłoby się 1000.

wszystkich radnych z rad warszawskich dzielnic i doda do nich rajców Rady Miasta... Warszawa liczy łącznie 469 radnych.

Data: 2018-08-12 03:30:39
Autor: japanizer
On Sunday, August 12, 2018 at 11:10:08 AM UTC+2, Relatywizator rzeczywistości Dąs wrote:

cyt.
wszystkich radnych z rad warszawskich dzielnic i doda do nich rajców Rady Miasta... Warszawa liczy łącznie 469 radnych.

I sprzątaczki też dodasz? I dlaczego dodajesz tylko w Warszawie, a w Berlinie i Nowym Jorku już nie?
A, wiem dlaczego - boś nocniczek, a w głowie tylko pisiorska sraczka.

Paryż 171 Berlin 100 Warszawa 460 radnych:)